Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

JR maakt luchtreis

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Re: JR maakt luchtreis

Ongelezen bericht door duitse herder »

Nanna schreef:Tulijk. Stoerrrrrre vent met broekbollende herder, die zijn stoerheid nog even verder moet onderstrepen door een 14 jaar oud hondje te trappen. :19:
Ik kan me zo van alles voorstellen bij bepaalde maten van deze meneer, om het maar even niet over zijn cerebraal functioneren te hebben. Schat dat dat van een amoebe niet overstijgt. ;-)
Je zal het vast niet geloven, maar niet iedereen neemt een herder om zijn ego op te krikken :lol1: Ik weet het, het zal vast voor jou iets nieuws zijn, maar echt, je hebt ook gewoon liefhebbers van het ras!

verder vind ik het sneu voor het hondje, dat je hem wegbonjourd kan ik mij voorstellen, maar pas dat wel aan en doe niet alsof er een hond van 60 kilo voor je staat ipv een hondje van nog geen 10 kilo
Perry en Noah

Afbeelding
Ink
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Ink »

Wat een eikel zeg :mep: . Kan me best voorstellen dat je er last van hebt als een loslopende hond grommend op de jouwe afkomt, maar dit gaat wel heel erg ver. :boos:
Afbeelding

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
Es
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack russell terriers, wat anders?
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Es »

Je gaat toch geen hond trappen omdat hij naar jouw hond gromt?
Op elke wandeling is
Er eentje die ik mis.....
Suske
Zeer actief
Mijn ras(sen): XMechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suske »

duitse herder schreef:
Nanna schreef:Tulijk. Stoerrrrrre vent met broekbollende herder, die zijn stoerheid nog even verder moet onderstrepen door een 14 jaar oud hondje te trappen. :19:
Ik kan me zo van alles voorstellen bij bepaalde maten van deze meneer, om het maar even niet over zijn cerebraal functioneren te hebben. Schat dat dat van een amoebe niet overstijgt. ;-)
Je zal het vast niet geloven, maar niet iedereen neemt een herder om zijn ego op te krikken :lol1: Ik weet het, het zal vast voor jou iets nieuws zijn, maar echt, je hebt ook gewoon liefhebbers van het ras!
:E:

Verder natuurlijk te triest voor woorden..... :(
Ff lekker in je oor tetteren :cheer:

Afbeelding
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

Tja misschien geeft hij zijn eigen hondje ook altijd zo'n schop? Maar ja nu was het geen 40 maar maar 10 kg. :19:

iK ben dan misschien dom maar als je andermans hond zo schopt zie je er ook niet tegenop om dat met die van jezelf te doen.
Afbeelding
gevni havanezers
krullie
Zeer actief

Ongelezen bericht door krullie »

dus ook daar die maffe eigenaren met een zeer kort lontje. :piew:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Goh een luchtreis van een paar meter. :80:
Reist hij in ieder geval verder dan menig hond. :19:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
bouvierpoedel
Zeer actief

Nanna schreef:
duitse herder schreef: Je zal het vast niet geloven, maar niet iedereen neemt een herder om zijn ego op te krikken :lol1: Ik weet het, het zal vast voor jou iets nieuws zijn, maar echt, je hebt ook gewoon liefhebbers van het ras!
O gerust, maar ik schat zo dat een amoebe met miniballetjes zich niet vertoont met een poedel ;-) Die heeft iets fermers nodig om zijn non-existente ego op te krikken. :19: Die loopt rond als een verknipte haan met stront aan zijn poten met een "heu-sche po-li-tie-hond" :ok:
:LOL: :LOL:
Ik heb juist poedels genomen om de boel wat af te zwakken.
Heb al zo'n ongelooflijk grote lul en ballen om mee te sjouwen , laat staan dat ik ook nog agressieve herder mee moet sleuren naast mijn eigen vracht. :pffff: .
bouvierpoedel
Zeer actief

Nanna schreef:
bouvierpoedel schreef: Ik heb juist poedels genomen om de boel wat af te zwakken.
Heb al zo'n ongelooflijk grote lul en ballen om mee te sjouwen , laat staan dat ik ook nog agressieve herder mee moet sleuren naast mijn eigen vracht. :pffff: .
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Ach ieder voordeel heeft zijn nadeel zullen we maar zeggen. :pffff:
Strega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Strega »

Goh, wat een enorm objectief staaltje journalistiek weer dit :LOL: . Dit kun je toch niet serieus nemen? We weten niet wat er is gebeurd en we weten niet wie die 'spierbundel die graag z'n krachten toont' is. Kom óp zeg.
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

bouvierpoedel schreef:Goh een luchtreis van een paar meter. :80:
Dacht je dat? Hier krijgen ze serieus vliegles. Vooral Sancho. Die haalt al 4 meter voor hij ter aarde stort.
bouvierpoedel
Zeer actief

Marie-Josée schreef:
Dacht je dat? Hier krijgen ze serieus vliegles. Vooral Sancho. Die haalt al 4 meter voor hij ter aarde stort.
Ja als liefhebbende baas wil je toch ook dat je scatties wat van de wereld zien. :19:
Marie-Josée
Erelid

bouvierpoedel schreef:
Marie-Josée schreef:
Ja als liefhebbende baas wil je toch ook dat je scatties wat van de wereld zien. :19:
Je blikveld verbreden zoals dat zo netjes heet :lol1:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Ik vind het "tabloid-gehalte" van dit bericht wel heel erg hoog, buiten het feit dat het gewoon hartstikke zielig is voor het oude hondje dat dit gebeurd is wordt het verhaal wel héél smeuiig beschreven. Het had zo in de Telegraaf kunnen staan.
En Nanna vindt het natuurlijk weer ergens op het net, en weet er nog een lekker ongenuanceerde mening in grove taal aan toe te voegen, zoals gewoonlijk. Het nut van het plaatsen van dit topic, behalve te proberen wat mensen uit hun tent te lokken, ontgaat me een beetje geloof ik.
Strega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Strega »

LongFields schreef:Ik vind het "tabloid-gehalte" van dit bericht wel heel erg hoog, buiten het feit dat het gewoon hartstikke zielig is voor het oude hondje dat dit gebeurd is wordt het verhaal wel héél smeuiig beschreven. Het had zo in de Telegraaf kunnen staan.
En Nanna vindt het natuurlijk weer ergens op het net, en weet er nog een lekker ongenuanceerde mening in grove taal aan toe te voegen, zoals gewoonlijk. Het nut van het plaatsen van dit topic, behalve te proberen wat mensen uit hun tent te lokken, ontgaat me een beetje geloof ik.
Same here :pffff: .
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
duitse herder
Zeer actief

Nanna schreef:
duitse herder schreef: Je zal het vast niet geloven, maar niet iedereen neemt een herder om zijn ego op te krikken :lol1: Ik weet het, het zal vast voor jou iets nieuws zijn, maar echt, je hebt ook gewoon liefhebbers van het ras!
O gerust, maar ik schat zo dat een amoebe met miniballetjes zich niet vertoont met een poedel ;-) Die heeft iets fermers nodig om zijn non-existente ego op te krikken. :19: Die loopt rond als een verknipte haan met stront aan zijn poten met een "heu-sche po-li-tie-hond" :ok:
Dus eigenlijk heb jij je puli's om ook je eigen ego op te krikken :engel: Immers wil je maar al te graag opvallen met zulke honden :pffff:
Perry en Noah

Afbeelding
Marie-Josée
Erelid

Nanna schreef:Ik kan je nu al mededelen dat een Puli niets, maar dan ook niets voor je image doet hoor ;-)
Oh neeeee? Weet je dat wel heel zeker? :hmmm: :mrgreen:
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

duitse herder schreef:

verder vind ik het sneu voor het hondje, dat je hem wegbonjourd kan ik mij voorstellen, maar pas dat wel aan en doe niet alsof er een hond van 60 kilo voor je staat ipv een hondje van nog geen 10 kilo
Volgens mij heeft mijn herder mij meer nodig om ZIJN ego op te krikken dan andersom, hihi. ;)

Maar het is natuurlijk ronduit bespottelijk dat zo'n spierbalrollend figuur het nodig vind een 14 jarig hondje een doodschop te geven... :devil:
Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Die baas van die herder had een trap onder zijn ballen moeten krijgen, dat helpt misschien tegen het teveel aan testesteron.....
Deze figuur heeft in ieder geval zelf geen hond omdat hij zo van honden houdt. Want dan doe je zoiets niet.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
DjockPuck
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Jack Russels

Ongelezen bericht door DjockPuck »

duitse herder schreef:

Wegbonjouren voor grommen?
Nou dat zou wat zijn..
Kan het me zowiezo niet voorstellen hoor.
AFblijven......niemand komt aan mijn hond.
Groetjes Willy, Djock en Puck

Afbeelding
duitse herder
Zeer actief

DjockPuck schreef:Wegbonjouren voor grommen?
Nou dat zou wat zijn..
Kan het me zowiezo niet voorstellen hoor.
AFblijven......niemand komt aan mijn hond.
Een loslopende hond die gromt naar een aangelijnde hond is ook wel tikkeltje bezig met zelfmoord hoor. Als je je hond netjes bij je houd hoeft er ook niemand aan je hond te zitten :ok:

Nanna, juist omdat iedereen vraagt wat het is, trek je wel giga veel bekijks. Iedereen wil weten waar de voorkant zit en hoe zo een hond aanvoelt :E: Dus misschien doe je het daarom wel?? :engel:
Perry en Noah

Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Wat een ziekelijke vent om een hondje zo enorm hard te trappen
:zweep:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”