Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nanna schreef:Tulijk. Stoerrrrrre vent met broekbollende herder, die zijn stoerheid nog even verder moet onderstrepen door een 14 jaar oud hondje te trappen.
Ik kan me zo van alles voorstellen bij bepaalde maten van deze meneer, om het maar even niet over zijn cerebraal functioneren te hebben. Schat dat dat van een amoebe niet overstijgt.
Je zal het vast niet geloven, maar niet iedereen neemt een herder om zijn ego op te krikken Ik weet het, het zal vast voor jou iets nieuws zijn, maar echt, je hebt ook gewoon liefhebbers van het ras!
verder vind ik het sneu voor het hondje, dat je hem wegbonjourd kan ik mij voorstellen, maar pas dat wel aan en doe niet alsof er een hond van 60 kilo voor je staat ipv een hondje van nog geen 10 kilo
Wat een eikel zeg . Kan me best voorstellen dat je er last van hebt als een loslopende hond grommend op de jouwe afkomt, maar dit gaat wel heel erg ver.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
Nanna schreef:Tulijk. Stoerrrrrre vent met broekbollende herder, die zijn stoerheid nog even verder moet onderstrepen door een 14 jaar oud hondje te trappen.
Ik kan me zo van alles voorstellen bij bepaalde maten van deze meneer, om het maar even niet over zijn cerebraal functioneren te hebben. Schat dat dat van een amoebe niet overstijgt.
Je zal het vast niet geloven, maar niet iedereen neemt een herder om zijn ego op te krikken Ik weet het, het zal vast voor jou iets nieuws zijn, maar echt, je hebt ook gewoon liefhebbers van het ras!
duitse herder schreef:
O gerust, maar ik schat zo dat een amoebe met miniballetjes zich niet vertoont met een poedel Die heeft iets fermers nodig om zijn non-existente ego op te krikken. Die loopt rond als een verknipte haan met stront aan zijn poten met een "heu-sche po-li-tie-hond"
Ik heb juist poedels genomen om de boel wat af te zwakken.
Heb al zo'n ongelooflijk grote lul en ballen om mee te sjouwen , laat staan dat ik ook nog agressieve herder mee moet sleuren naast mijn eigen vracht. .
bouvierpoedel schreef:
Ik heb juist poedels genomen om de boel wat af te zwakken.
Heb al zo'n ongelooflijk grote lul en ballen om mee te sjouwen , laat staan dat ik ook nog agressieve herder mee moet sleuren naast mijn eigen vracht. .
Ach ieder voordeel heeft zijn nadeel zullen we maar zeggen.
Goh, wat een enorm objectief staaltje journalistiek weer dit . Dit kun je toch niet serieus nemen? We weten niet wat er is gebeurd en we weten niet wie die 'spierbundel die graag z'n krachten toont' is. Kom óp zeg.
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
Ik vind het "tabloid-gehalte" van dit bericht wel heel erg hoog, buiten het feit dat het gewoon hartstikke zielig is voor het oude hondje dat dit gebeurd is wordt het verhaal wel héél smeuiig beschreven. Het had zo in de Telegraaf kunnen staan.
En Nanna vindt het natuurlijk weer ergens op het net, en weet er nog een lekker ongenuanceerde mening in grove taal aan toe te voegen, zoals gewoonlijk. Het nut van het plaatsen van dit topic, behalve te proberen wat mensen uit hun tent te lokken, ontgaat me een beetje geloof ik.
LongFields schreef:Ik vind het "tabloid-gehalte" van dit bericht wel heel erg hoog, buiten het feit dat het gewoon hartstikke zielig is voor het oude hondje dat dit gebeurd is wordt het verhaal wel héél smeuiig beschreven. Het had zo in de Telegraaf kunnen staan.
En Nanna vindt het natuurlijk weer ergens op het net, en weet er nog een lekker ongenuanceerde mening in grove taal aan toe te voegen, zoals gewoonlijk. Het nut van het plaatsen van dit topic, behalve te proberen wat mensen uit hun tent te lokken, ontgaat me een beetje geloof ik.
Same here .
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
duitse herder schreef:
O gerust, maar ik schat zo dat een amoebe met miniballetjes zich niet vertoont met een poedel Die heeft iets fermers nodig om zijn non-existente ego op te krikken. Die loopt rond als een verknipte haan met stront aan zijn poten met een "heu-sche po-li-tie-hond"
Dus eigenlijk heb jij je puli's om ook je eigen ego op te krikken Immers wil je maar al te graag opvallen met zulke honden
verder vind ik het sneu voor het hondje, dat je hem wegbonjourd kan ik mij voorstellen, maar pas dat wel aan en doe niet alsof er een hond van 60 kilo voor je staat ipv een hondje van nog geen 10 kilo
Volgens mij heeft mijn herder mij meer nodig om ZIJN ego op te krikken dan andersom, hihi.
Maar het is natuurlijk ronduit bespottelijk dat zo'n spierbalrollend figuur het nodig vind een 14 jarig hondje een doodschop te geven...
Die baas van die herder had een trap onder zijn ballen moeten krijgen, dat helpt misschien tegen het teveel aan testesteron.....
Deze figuur heeft in ieder geval zelf geen hond omdat hij zo van honden houdt. Want dan doe je zoiets niet.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Wegbonjouren voor grommen?
Nou dat zou wat zijn..
Kan het me zowiezo niet voorstellen hoor.
AFblijven......niemand komt aan mijn hond.
DjockPuck schreef:Wegbonjouren voor grommen?
Nou dat zou wat zijn..
Kan het me zowiezo niet voorstellen hoor.
AFblijven......niemand komt aan mijn hond.
Een loslopende hond die gromt naar een aangelijnde hond is ook wel tikkeltje bezig met zelfmoord hoor. Als je je hond netjes bij je houd hoeft er ook niemand aan je hond te zitten
Nanna, juist omdat iedereen vraagt wat het is, trek je wel giga veel bekijks. Iedereen wil weten waar de voorkant zit en hoe zo een hond aanvoelt Dus misschien doe je het daarom wel??