Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Topic voor de honden. Niet voor de baasjes/vrouwtjes.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Lin&Noa
Zeer actief
Mijn ras(sen): JR x dwergpincher.

Topic voor de honden. Niet voor de baasjes/vrouwtjes.

Ongelezen bericht door Lin&Noa »

He eindelijk een topic voor onszelf.
Ik ben Noa en ik had de behoefte om een topic aan te maken voor ons honden.
Ik typ nog niet zo goed want ik ben een nagel kwijt.

Op dit moment lig ik nog in mijn mandje een beetje uit te slapen. Vrouwtje zit wel al in de kamer maar heeft mij nog niet aangehaald :hmmm:
Ik ben nog een beetje moe van gisteren want we hebben extra ver gewandeld. Vrouwtje gooide toen stenen in het water en ik moest weer met mijn kop onder water om die te vinden :boos: Een brokje wat vrouwtje gooide moest ik achterlaten in het water, ik kwam er niet meer bij :ugh:

Ik denk dat het vrouwtje mij zo roept, dan kan ik me lekker gaan uitrekken en gapen, en zij aait me dan heel lief.
Ik ben benieuwd wat we gaan doen vandaag!

"kef".
Afbeelding
xAmberx
Zeer actief
Mijn ras(sen): Swiffertje en HH Langhaar
Aantal honden: 1

Re: Topic voor de honden. Niet voor de baasjes/vrouwtjes.

Ongelezen bericht door xAmberx »

:boos: Ik mag hier helemaal níets!!

Zetten ze speciaal leuke rieten stoelen in de woonkamer, MIJN kamer, mag ik er niet op knabbelen! Beetje vies van het wandelen, moet ik eerst helemaal schoongepoetst worden. Buiten. Terwijl mijn eten en drinken binnen staat, niet te geloven. Katten opjagen, mag ik ook al niet, en ze zijn er zo geschikt voor, die gekke beesten. Doe ik stiekem toch als ze niet opletten :lekkerpuh: Ik mag niet zomaar op de bank springen, zij blijkbaar wel.. Ik mag niet in hun armen bijten, maar zij mogen wel gewoon aan mij zitten! Gisteren was vrouwtje keiboos, want ik hapte haar nadat ze iets uit mijn mond pakte, wíe heeft er dan het recht om boos te zijn!

Vrouwtje zegt soms dat ze me bij het asiel afzet :blah: Doet ze toch niet.

Nou, ik ga weer een van mijn botjes opzoeken om lekker op te kauwen, want een stukje ontbijt kan ik ook wel vergeten. Stomme baasjes.

Blaf en een hap, van een prepuberende Ziva
Lin&Noa
Zeer actief

Ik snap je Ziva.

Je moet je baasjes langzaamaan naar je hand zetten...Dat heeft gewoon tijd nodig.

Sterkte!

Noa.
Afbeelding
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Jooh hier Bo
Ik heb net toch een lekker ontbijt gehad joh een volle bak verse pens met een beeeetje rijst. Dat was slobberen!
Vannacht heb ik flink gedroomd volgens mij. Ik ben altijd blij als ze weer naar beneden komt want dan komt er niet lang daarna éten!

Nu een beetje rekken en strekken en dadelijk gaan we vast naar buiten. Wat we verder vandaag doen weet ik ook niet, vast weer iets heel actiefs :roll:
ik mag graag wat rondscharrelen en eten en buiten snuffelen ik hoef eigenlijk niet van die serieuze lange wandellingen :piew:
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Ik heb net mijn massage gehad van vrouwtje en een pijnstiller. Nu lig ik aan haar voeten terwijl ze achter de computer zit. Het is weekend en we zijn een beetje laat. In de bak zit gedroogd fruit wat te wellen in warm water en tri omega olie, want mijn vacht is droog omdat ik drie keer in 2 maand geopereerd ben. Straks gaat er nog vlees door en na het wandelen krijg ik dat. Ik ga zo wandelen, wel aan de lijn, wat eerder niet zo vaak hoefde, maar ik mag niet te hard lopen en moet al mijn vier voetjes neerzetten. Maar ik mag al wel een rondje van 20minuten lopen, dat is wel gaaf. Dan kan ik overal weer ruiken en laten weten, dat ik als reu, langs ben geweest. En dan lekker thuis eten en genieten met mijn vrouwtje. Ik denk dat ze me ook nog wel borstelt vandaag.
Laatst gewijzigd door Hilly45 op 13 mar 2011 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

:denken:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Jullie mogen ook niks :ugh:
Ik mag eigenlijk hartstikke veel.
Eendjes en ganzen zoeken en konijnen en fazanten :D

Ik mag alleen geen hazen en reeën opjagen :(
En dan kan je juist zo lekker hard rennen ....................
Stom hoor :19:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Ja, ik houd ook wel van rennen en deed dat ook altijd veel, maar ik ben geopereerd en moet weer leren lopen. Dan kan rennen gewoon nog niet. Ik vind het al lang fijn, dat ik weer mag lopen want eerder werd ik van 1 hoog de trap af getild en werd ik bij een boom neergezet en daar moest ik dan poepen en plassen en dan werd ik weer opgetild 1 trap omhoog. Mijn vrouwtje moet mij altijd nu tillen bij de trap, want ik mag nu niet traplopen. Maar ja, ze is heel sterk, dus dat gaat wel goed. Maar ik droom wel over rennen hoor, dan gaan in mijn slaap alle voetjes heen en weer zegt mijn vrouwtje..........
Afbeelding
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

bouvierpoedel schreef::denken:
:F: Beetje niveau hondenpage

Mijn honden hebben niets te zeggen, anders krijgen ze klappen als ze aan mijn laptop zitten :pffff:
Afbeelding
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

_Inge_ schreef:

Mijn honden hebben niets te zeggen, anders krijgen ze klappen als ze aan mijn laptop zitten :pffff:
:roll: :ok:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Lillith schreef:
_Inge_ schreef:

:roll: :ok:
:smile: :smile:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Mary
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Mary »

Baasje was gisteren boos op mij.
Ik had gisteren gezwommen en mezelf weer droog gelopen.
Op het laatst kwam ik toch weer een plasje tegen.
Ik moest de auto in en wreef mezelf droog aan die kleden die op de achterbank lagen.
Dat ging niet helemaal goed en ik stond op om mezelf uit te schudden.
De spetters vlogen in het rond.

Wordt dat mens boos !!!
Ik kan er toch niets aan doen dat dat mens net 1 dag een nieuwe auto heeft.
Afbeelding
I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
Marjolein.
Actief
Mijn ras(sen): Shih Tzu

Ongelezen bericht door Marjolein. »

Jaa.. Suus hier! :D
Het is toch ongelofelijk! Altijd mag ik op zondag mee met baasje en vrouwtje en dit keer gewoon NIET! Ze brengen me straks naar de papa en mama van t baasje. Ik mag die man niet. Bah! De mama vind ik wel heeeel lief. Mijn beste vriendje is hier nu op bezoek dus ik ga lekker spelen.
Daaaaag vriendjes en vriendinnetjes!
Afbeelding

Suus <3
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

Dacht ik dat Nina slim is..met al die hondenpuzzels...maar een pc bedienen en de nederlandse taal beheersen..nee sorry :)
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

wabhjub erkoio vidc dxhfvjn

sorry, Buster zijn poten zijn te groot voor het toetsenbord :ugh:
Kelev de oude
Actief
Mijn ras(sen): 1 Kruising whippet
2 Galgo's
en een onduidelijke kruising

Ongelezen bericht door Kelev de oude »

Och arm. Ik heb daarnet die 'n mens uitgelaten. Hij is aardig hoor, geen kwaad woord over hem.
Maar wat een ongelooflijke Jan Doedel is die man. Hij ziet niks, hij ruikt niks, en hij loopt uiterst gebrekkig.
Hij doet ook nooit zijn behoeften, hoe lang en hoe vaak ik hem ook uitlaat. Waar die man het laat ik weet het niet.
En hij praat aan één stuk door met soortgenoten. Allemaal teven, want daar zijn er het meeste van.
Af en toe staat hij zich echt uit te sloven. Lachen en grapjes maken, en goede morgen hier, en goede middag daar....echt creapy hoor.

Binnen gaat het wel. Zolang hij maar niet in mijn mand gaat zitten, want daar ben ik heel erg streng in.
Maar gelukkig doet hij dat ook niet meer. En sinds ik hem gevoelig in zijn knie gebeten heb, gaat hij ook niet meer als eerste de deur door. Want dat is onverantwoord. Die man ziet geen enkel gevaar.

Verder is hij erg lief hoor. En heel aanhankelijk en likbaar. Want op een rake lik kan hij zo grappig reageren.
Dan staat hij op en neer te springen en met zij voorpootjes zij bek te poetsen, en rare geluidjes te maken...
Zo van PFFFTT....Blah, bleb TSSSTT!!
Ik doe het altijd als hij zit te slapen. Lachen man...

Lotte
Marjolein.
Actief
Mijn ras(sen): Shih Tzu

Ongelezen bericht door Marjolein. »

Jaa.. Suus hier! :D
Het is toch ongelofelijk! Altijd mag ik op zondag mee met baasje en vrouwtje en dit keer gewoon NIET! Ze brengen me straks naar de papa en mama van t baasje. Ik mag die man niet. Bah! De mama vind ik wel heeeel lief. Mijn beste vriendje is hier nu op bezoek dus ik ga lekker spelen.
Daaaaag vriendjes en vriendinnetjes!
Afbeelding

Suus <3
Icecold81
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door Icecold81 »

Kelev de oude schreef:Och arm. Ik heb daarnet die 'n mens uitgelaten. Hij is aardig hoor, geen kwaad woord over hem.
Maar wat een ongelooflijke Jan Doedel is die man. Hij ziet niks, hij ruikt niks, en hij loopt uiterst gebrekkig.
Hij doet ook nooit zijn behoeften, hoe lang en hoe vaak ik hem ook uitlaat. Waar die man het laat ik weet het niet.
En hij praat aan één stuk door met soortgenoten. Allemaal teven, want daar zijn er het meeste van.
Af en toe staat hij zich echt uit te sloven. Lachen en grapjes maken, en goede morgen hier, en goede middag daar....echt creapy hoor.

Binnen gaat het wel. Zolang hij maar niet in mijn mand gaat zitten, want daar ben ik heel erg streng in.
Maar gelukkig doet hij dat ook niet meer. En sinds ik hem gevoelig in zijn knie gebeten heb, gaat hij ook niet meer als eerste de deur door. Want dat is onverantwoord. Die man ziet geen enkel gevaar.

Verder is hij erg lief hoor. En heel aanhankelijk en likbaar. Want op een rake lik kan hij zo grappig reageren.
Dan staat hij op en neer te springen en met zij voorpootjes zij bek te poetsen, en rare geluidjes te maken...
Zo van PFFFTT....Blah, bleb TSSSTT!!
Ik doe het altijd als hij zit te slapen. Lachen man...

Lotte
:E:
Afbeelding
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
annets
Zeer actief
Mijn ras(sen): engelse cocker spaniel

Ongelezen bericht door annets »

Eindelijk mogen wij ook hier iets zeggen.
Hebben jullie je baasje ook zo opgevoed dat als je met je neus tegen de lade aan gaat zitten waar de koekjes in liggen dat hij je er dan 1 geeft?
Hier werkt dat wel goed al trapt het vrouwtje er niet in.
Doei Bowie zegt ze dan, de la blijft dicht.
Baas wist gister ook niet dat ik al van het vrouwtje een botje had gehad en toen het kind koe koe koe riep, hij van het vrouwtje een koekje moest geven, want hij mocht me niet in de maling nemen.
Hihi, dubbel op dus. :mrgreen:
Gr. van Annet, James en haar 4 duveltjes, en Bowie vanaf de regenboogbrug.
Afbeelding
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Hier Cujo, Kenzo<izzy en Amy

wij hebben ontzettend de balen erin, want we willen naar het bos. Maar ja ons baasje ligt nog steeds op zijn bed en daarom kunnen we nog niet weg. Daarom zijn we beneden het vrouwtje aan het etteren, vliegen met zn vieren overal op en onder, ik Izzy heb haar net even goed duidelijk gemaakt wat ik wil met mijn nagels, hopelijk begrijpt ze het nu wel :devil:
Verder heb ik, Kenzo nog een klacht. Omdat ik wel eens buikpijn heb krijg ik maar heel weinig te eten en altijd hetzelfde. Nooit een koekje ofzo. En dan vindt dat gekke mens het raar dat ik buiten wel eens wat opeet wat ik vindt. Moet ze maar wat meer geven :pffff:
Nou we gaan nu weer door met een leuk racespelletje in huis. Dat is heel leuk, wie het hardst kan rennen om de tafel en door de kamer. Zegt dat rare mens dat het ook wel iets rustiger kan omdat we zo groot zijn. Nou echt niet dus he :lol:
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Anja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua

Ongelezen bericht door Anja »

Haha, ik heb net het vrouwtje weer op de kast gekregen.

Ik vind het toch zo ontzettend leuk om me te gedragen als en vals kreng tegenover andere honden.
Ik waarschuw ze toch dat ik er niet van hou als ze bij me in de buurt komen, ja en wie niet wil luisteren moet maar voelen, ook al ben je nog maar een puppie.

Het baasje zegt dat ik een klein takkehondje ben met een smoel als een hooischuur. :19: en dreigt dat ik binnenkort
naar het asiel ga.

Zal wel loslopen hoor, want ondanks dat ik een daaps hondje ben, houd ze wel veel van me.

Jop
Afbeelding
Hanna - Mica - Jop
Veronique & Kyra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner

Ongelezen bericht door Veronique & Kyra »

Hoi hoi, ik ben er ook weer hoor.
Heb al een vermoeiende ochtend achter de rug, mocht weer lekker los rennen bij mijn favoriete wandelplek. Ze hebben daar altijd heerlijke poep liggen waar ik mijn vacht weer kan verzorgen. Vandaag had ik geluk, er lag verse :F:
Na mijn beauty behandeling mocht ik ook nog zwemmen :cheer:
Mijn baasjes vinden het niet leuk dat ik lig te rollen, ik snap echt niet waarom, dat is toch goed voor me? :19:

Thuis heeft mijn vrouwtje me ingepakt in de deken en daar moest ik blijven liggen tot ik droog was. Maar ja, dat vond ik niet zo erg hoor, lig graag lekker zacht en warm.
Lig ik net lekker te slapen, gaat mijn vrouwtje iets lekkers klaar maken in de keuken, ja, dan kan ik toch niet blijven liggen? Alleen krijg ik dat nu nog niet zegt ze, dat gaat een of ander apparaat in tot het droog is scratch:
Maar gelukkig kwam ze wel terug met sardientjes :nemo: Die moest ik wel buiten opeten, een beetje flauw hoor.
Nu ben ik wel een beetje beledigd hoor, ik wil net een kus geven om dank je wel te zeggen voor de lekkere visjes ... Mag dat niet omdat ik uit mijn bek stink :M: Het is ook nooit goed hier.
Nu tijd voor een middagdutje, tot later weer :zwaai
Penny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever x Oud Duitse Herder

Ongelezen bericht door Penny »

Hallo! Ik ben nieuw hier. Ik heet Penny.. een stomme naam maar mijn vrouwtje had haar paard verkocht en wilde wat compenseren of zo. Ik ben een hond, geen pen.. begrijp er niets van.
Ik woon hier nu 1,5 week en het is wel druk hier hoor! 4 van die kleine mensen en 2 grote. Die kleine mensen mag ik alles van en van die grote weer niet. We gaan vandaag naar 'het vennetje' zeggen ze. Geen idee wat dat is hoor! Ik vind het wel spannend.
Afbeelding
sterredag
Zeer actief
Mijn ras(sen): jack russell x boerenfox

Ongelezen bericht door sterredag »

hallo allemaal, hallo allemaal, hallo allemaal...

wat leuk een plekje waar ik mijn dingen kan vertellen hoor, nou, nou... ik zal wel ff vertellen....

ik ben hier nu al ruim 2 weken in dit huis en die grote mensen die zijn me een party lief, wil de hele dag wel knuffelen en kroelen en spelen met ze. ze zijn zo lief echt waar, echt waar, echt waar...

en ik mag lekker uitslapen van ze, tenminste als ik me heeeeel rustig hou dan worden ze niet wakker en dan hoef ik dus niet naar buiten als het nog heeeeel koud is, want dat doen ze vaak hoor dat naar buiten en dan moet ik plassie doen en soms poepie doen, ik begrijp het niet, want dat kan binnen ook prima en buiten is het zo koud, maar als ik het doe dan krijg ik een snoepje, dus ik doe het maar alleen logisch is het niet hoor, buiten in die kou... hun trekken wat aan, maar ik heb het koud... nee is niet eerlijk, maar soms is het wel leuk buiten dan gaan we lekker rennen en mag mijn riem los en dat is echt leuk en dan mag ik graven, graven, graven in de zandhoop, dat is leuk, echt waar hoor, echt waar.

en er loopt hier ook nog zo'n mini-mens rond, nou die is nog drukker dan ik echt waar hoor, echt waar, dan gaat tie rennen en springen en rennen en springen en dan doe ik mee en dan rent tie weg en dan komt tie weer, heen en weer heen en weer en dan springt tie weer. ik lach me rot hier... ze zijn echt wel lief hoor.... ik heb ze al getraind dat ik in het grote bed mag slapen, haha, goed he!!
Lin&Noa
Zeer actief

Nou nou nou auw hey was dat oe ah nouhou hey hou op nouhou :boos:

Oe nou ja weetje, ik ben loops geworden. Kan gebeuren toch? Nou heeft het vrouwtje mij een broekje aan gedaan!
Ik vind het heeeeel eng! Ik ren rondjes, spring op het vrouwtje, kijk boos, draai rondjes op de bank maar niets helpt!!!
Mijn beste tactiek tot nu toe is stokstijf blijven staan :klaar:

Nu ben ik als een dolle op het vrouwtje gesprongen, ik veroer me niet, totaal niet, maar blijf haar wel strak aankijken.

Zal ze het het nog gaan snappen???? Wat moet ik doen???? :jank:
Afbeelding
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Nou, snel even dan voor mijn middagdut, want ik heb er al een lange en drukke dag opzitten.
Eerst ben ik vanochtend druk geweest met de armband van mijn mens. Waren allemaal kleine paarse steentjes, amethist noemt mijn mens dat, aan elkaar geregen. Maar als ze los zijn kun je er veel leuker mee spelen! Dat heb ik vannacht dus voor haar gedaan.
Ik dacht dat ze blij zou zijn, maar ze zuchtte alleen maar toen ze het zag. En toen ging ze het oprapen. Stom mens :piew:
Dat moet je niet oprapen, dat moet je lekker over de vloer schoppen. Maar dat snapt ze dus niet.

Toen ging ik met mijn andere mens een rondje lopen. Lachen, joh! Daar mag ik veel meer van! Daar heb ik dus even flink gebruik van gemaakt.
Daarna was het natuurlijk ontbijt, mijn mens maakt dat altijd heel lief voor me klaar. Het vreemde is wel dat ik altijd eerst moet zitten voordat ik mag eten. Maar dat doe ik maar, anders wordt ze boos. Stom mens :piew:
Mijn mens ging daarna saai doen, achter de computer zitten noemt ze dat, maar ik heb veel speelgoed en ik heb me wel vermaakt.
En ze drinkt daar vies zwart spul bij joh! Niet normaal :kotz:
Het is een soort medicijn, denk ik. Want ze drinkt het elke morgen, en als ze het op heeft wordt ze actiever. Raar hoor, die mensen.

En toen gingen we naar het strandje!
Terwijl mijn mens braaf stond te wachten en op commando de bal gooide heb ik lekker gezwommen. En ik heb een golden geleerd dat water leuk is! Raar hoor, dat ze dat nog niet wist :U:
En gerend dat we hebben, haha, en de mensen van die golden maar verschrikt kijken als we aan kwamen rennen. Net of ik blind ben, ik loop toch zeker niet tegen ze op. Stomme mensen :piew:
Ohohoh! En nog gezwommen met een andere hond, een hele leuke jonge reu.
En toen wou ik spelen met een bloedhond die daar heel mooi liep te zingen maar toen moest ik van mijn mensen mee naar de auto.

Ik mag ook helemaal niks, stomme mensen :piew:
Ik heb ze wel geleerd dat ik een pensstaafje moet hebben als ik in de auto ben gesprongen. Dat is dan wel weer goed van ze.

En nu ga ik slapen, ik moet weer energie hebben voor het spelen later vandaag natuurlijk.

Groetjes,
Skadi.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

hallo vriendjes en vriendinnetjes

ik moet ook even mijn EI kwijt :hmmm: er komen hier steeds vreemde viervoeters binnen met hun baasje en dat vind ik allemaal prima hoor want ik pas me goed aan en ben wel in voor een spelletje, MAAR gisteren ging het echt te ver :boos: komt er zo'n groote jachtfiguur binnen en denkt mijn speeltje te kunnen slopen, nou ik heb er maar niets van gezegd voordat ze aan mij ging knagen.. maar toen de deur naar de tuin open ging, heb ik mijn lievelings speeltjes in veiligheid gebracht en wel helemaal achterin de tuin! en daar mocht ze mooi niet meer aankomen.. de andere speeltjes binnen mocht ze van mij part allemaal mollestreren, maar niet mijn lievelings speeltjes :boos: oja en die vage mens figuren moesten er nog om lachen ook!! nou ik vond dat helemaal niet om te lachen :tong: wat was ik blij dat ze weer vertrokken en ik mijn speeltjes niet meer hoef te verdedigen :devil:

oja en dan vinden ze mijn ook nog een mafkees :piew: wie is er hier nu maf :lekkerpuh:
Afbeelding
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Hey Doran hier.
Vanmorgen begon al niet goed hier, dat vrouwmens wilde naar het bos, ja leuk hoor, maar ik had honger....nee als we terug zijn mag je pas eten zei ze :boos:
Nou goed, in het bos wel lekker aan het rennen geweest enzo, komen we vlak bij het water een jonge duitse herder tegen, helemaal leuk daar kon ik even lekker mee spelen :E: maar wat denk je? ze was niet zo slim hoor, ze heeft een balletje en die liet ze in het water vallen terwijl ze niet durft te zwemmen :piew: tja dat vond mijn vrouwmens toch wel weer sneu zei ze, dus moest ik de bal gaan halen, ach een extra bal is altijd leuk dacht ik....ja doei, moest ik hem aan die herder terug geven, is ze nou helemaal gek geworden :tong:
Daarna nog lekker gezwommen en in een modderplas gerold en toen moesten we alweer naar huis...hallo we zijn er pas 2 uur, ik heb energie genoeg hoor, ik ben nog jong :pffff: maar ze vond het weer genoeg...... Thuis kregen we gelukkig wel eten, heerlijke kippepoten :cheer: daarna heb ik een dutje gedaan en toen zijn we gaan trainen met dummy's op een groot veld, dat is superleuk, maar ik moet dan wel altijd goed luisteren en alles netjes doen pfff ik vind dat wel vermoeiend hoor.
Zometeen nog een klein beetje eten en dan ga ik maar weer slapen denk ik, vanavond zal ik wel weer van alles moeten doen (al is het alleen maar Max en Luna vervelen) :lol1:

Pootje van Doran
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Finn en ik hebben de baas weer lekker voor de gek gehouden. Moet ze ons maar niet laten zitten en laten wachten terwijl ze onze balletjes weggooit :tong:.
We gingen ze dus "zoeken" en deden net alsof we ze niet konden vinden en bleven zoeken. Uiteindelijk kwam ze mee zoeken :cheer: maar ja... ook zij kon ze niet vinden, want die ballen hadden we allebei al in ons bek :tongue:
Toen er een beuaceron los aan kwam hebben we haar ook even laten schrikken, wij vinden dat we genoeg hebben aan elkaar en een andere hond tsja, de beauceron meneer vond ik best aantrekkelijk hoor, maar ik weet dat Finn het daar niet zo mee eens is, andersom de meiden die Finn leuk vind wil ik ook wel eens duidelijk maken dat hij bij mij hoort :mann: dus zijn we met een borstel op onze plek gebleven en meneer de beauceron snapte de hint, en we gingen vrolijk verder ballen :cheer:
En toen kregen we eten jihoe, ik barst altijd van de honger :F:
He verdorie, :kotz: nou vooruit, Finn was in euforie stemming en pakte de zalmkop en verdween de tuin in om te gaan genieten. Mijn laatste ervaring met de zalmkop was dat ik het heerlijk vond hoor, maar ik heb de hele zooi er ook na vijf minuten weer uitgekotst, vond het vrouwtje niet zo leuk want we hadden de koppen mee naar binnen genomen in de woonkamer :19: eet toch lekker weg zo op je kleedje nietwaar?
Maar goed, ik probeer het wel, bleehg nee.. ik moet het niet :oeps:
Hmm wat hoor ik nou allemaal dan? Jeetje wat een gekrijs zeg, halve meeuwen legioen van strand zit hier nu op de daken te schreeuwen volgens mij :eek: oeh kijk uit Finn, straks jatten ze die kop nog weg :8):
Oh hehe ze heeft door dat ik die kop niet moet :smile1: "wat?" Apport? Hmm zucht, alleen als er wat beters tegenover staat he :hmmm: ja ja ik begrijp dat je niet op je sokken door de aarde wil lopen, neem die stinkkop wel in mijn bek. Zo hier heb je hem, ben je blij? Stopt ze hem terug in het zakje :denken: en ik dan??
Oh moet ik weer even wachten. Ik wacht :klaar:
:cheer: ze komt terug met pens van smuldier gut wat hou ik van dat mens :J: :I:
Op, en Finn is nog aan het vreten.. joehoe Bluf hier, baas, leuk die aarde en pompoen zaadjes maar ik heb nog trehek.
Verdomd het werkt, krijg ik nog een pakje pens :cheer:
Finn klaar ik klaar dat gaan we uitbuiten, we willen niet naar binnen :pffff: ja Finn pak jij die stok dan maak ik het plastic van de smuldier kapot, lekker rotzooi maken in de gemeente tuin :wink:
Oh stokje gevonden, wattuh? stokje inleveren? Nou hier dan, ga je gooien? Apport :19: wat dan? Deze steen? Nee niet :( wat nou ja ja goed zo? Dit stukje van het bakje, nou ok dan, hier nu mijn stokje terug graag?
Nog meer apport.. zucht je bent ook niet snel tevreden, hier tupperware van de buurman (wat dat nu in de tuin deed snap ik niet) Oh die stomme plastic stukjes smuldier, ik snapte je best wel hoor, maar wilde even je geduld op de proef stellen :F: zo alle stukjes teruggebracht, en nu heb ik mijn houtje weer terug.
oh nu moeten we ineens weer naar binnen. Guttegut die hele grote tak waar Finn mee aan de haal ging kan weer niet mee de trap op, valt hij nou zelf om? oh nee de tak laat meneertje lapzwans weer vallen.. het is ook een stuk onbenul ook hoor die vent. En nu boven piepen dat zijn takje onder aan de trap ligt :roll:
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Hier Shendor even, hoewel ik een hekel heb aan honden kom ik me hier toch even melden.
Eigenlijk heb ik jullie advies nodig.
Vrouwtje zeurt de laatste tijd zo dat ik zo slecht eet, wat moet ik daar nou mee? Ik heb gewoon weinig trek, en mijn snoepjes vind ik eigenlijk ook niet zo lekker meer. Ik eet ze soms wel op omdat het vrouwtje daar blij van wordt. Nu doet ze wel vlees door mijn brokken, dan is het lekkerder. Goed gedaan he? :cheer: Maar als ik dan toch de brokken laat liggen wordt ze een beetje verdrietig. Ze zegt dat het door mijn hartpilletjes komt, vies zijn die joh! Volgens mij heb ik daarom minder honger. Moet je niet aan beginnen hoor, die vieze dingen! :piew: Maar ze werken wel zegt het vrouwtje, dus ja, dan moet ik ze toch maar opeten. Als ik ze uitspuug (en de worst doorslik :mrgreen: ) doet ze de pillen in mijn mond en dan slik ik ze braaf door. Ik krijg ze tegenwoordig in een stukje worst, hele dure van de dierenarts. Ze is best lief voor me. :I:
Ik was vanavond wel heel vervelend, maar weet niet zo goed waarom. Nou ja, iedereen heeft weleens een slechte dag toch? Vandaag was die van mij. Morgen gaan we waarschijnlijk weer lekker naar het park als er niet teveel andere honden lopen. En misschien mag ik binnenkort weer een dagje naar de dagopvang! Dat is heel spannend hoor, maar wel leuk. De mensen en andere honden zijn wel een beetje eng, maar met de Dobers ben ik al een heel klein beetje vriendjes, behalve als ik net binnen kom, dan gaan we altijd even lelijk doen met zijn allen. Mannen onder elkaar he, moet kunnen. :pffff: Het is alleen niet zo leuk als het vrouwtje weer weg gaat, dan spring ik altijd over het hek en ren ik haar achter na. Maar tegenwoordig doen ze me in een ander stuk wei, over dat hek kan ik niet springen, dat hebben de mensen heel raar gedaan. Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet. Heeft iemand nog tips? Ik vind het bij het vrouwtje thuis toch wel leuker dan daar.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”