Finn en ik hebben de baas weer lekker voor de gek gehouden. Moet ze ons maar niet laten zitten en laten wachten terwijl ze onze balletjes weggooit

.
We gingen ze dus "zoeken" en deden net alsof we ze niet konden vinden en bleven zoeken. Uiteindelijk kwam ze mee zoeken

maar ja... ook zij kon ze niet vinden, want die ballen hadden we allebei al in ons bek
Toen er een beuaceron los aan kwam hebben we haar ook even laten schrikken, wij vinden dat we genoeg hebben aan elkaar en een andere hond tsja, de beauceron meneer vond ik best aantrekkelijk hoor, maar ik weet dat Finn het daar niet zo mee eens is, andersom de meiden die Finn leuk vind wil ik ook wel eens duidelijk maken dat hij bij
mij hoort

dus zijn we met een borstel op onze plek gebleven en meneer de beauceron snapte de hint, en we gingen vrolijk verder ballen
En toen kregen we eten jihoe, ik barst altijd van de honger
He verdorie,

nou vooruit, Finn was in euforie stemming en pakte de zalmkop en verdween de tuin in om te gaan genieten. Mijn laatste ervaring met de zalmkop was dat ik het heerlijk vond hoor, maar ik heb de hele zooi er ook na vijf minuten weer uitgekotst, vond het vrouwtje niet zo leuk want we hadden de koppen mee naar binnen genomen in de woonkamer

eet toch lekker weg zo op je kleedje nietwaar?
Maar goed, ik probeer het wel, bleehg nee.. ik moet het niet
Hmm wat hoor ik nou allemaal dan? Jeetje wat een gekrijs zeg, halve meeuwen legioen van strand zit hier nu op de daken te schreeuwen volgens mij

oeh kijk uit Finn, straks jatten ze die kop nog weg
Oh hehe ze heeft door dat ik die kop niet moet :smile1: "wat?" Apport? Hmm zucht, alleen als er wat beters tegenover staat he

ja ja ik begrijp dat je niet op je sokken door de aarde wil lopen, neem die stinkkop wel in mijn bek. Zo hier heb je hem, ben je blij? Stopt ze hem terug in het zakje

en ik dan??
Oh moet ik weer even wachten. Ik wacht

ze komt terug met pens van smuldier gut wat hou ik van dat mens
Op, en Finn is nog aan het vreten.. joehoe Bluf hier, baas, leuk die aarde en pompoen zaadjes maar ik heb nog trehek.
Verdomd het werkt, krijg ik nog een pakje pens
Finn klaar ik klaar dat gaan we uitbuiten, we willen niet naar binnen

ja Finn pak jij die stok dan maak ik het plastic van de smuldier kapot, lekker rotzooi maken in de gemeente tuin
Oh stokje gevonden, wattuh? stokje inleveren? Nou hier dan, ga je gooien? Apport

wat dan? Deze steen? Nee niet

wat nou ja ja goed zo? Dit stukje van het bakje, nou ok dan, hier nu mijn stokje terug graag?
Nog meer apport.. zucht je bent ook niet snel tevreden, hier tupperware van de buurman (wat dat nu in de tuin deed snap ik niet) Oh die stomme plastic stukjes smuldier, ik snapte je best wel hoor, maar wilde even je geduld op de proef stellen

zo alle stukjes teruggebracht, en nu heb ik mijn houtje weer terug.
oh nu moeten we ineens weer naar binnen. Guttegut die hele grote tak waar Finn mee aan de haal ging kan weer niet mee de trap op, valt hij nou zelf om? oh nee de tak laat meneertje lapzwans weer vallen.. het is ook een stuk onbenul ook hoor die vent. En nu boven piepen dat zijn takje onder aan de trap ligt