Moderator: moderatorteam
senna03 schreef:Met Milo ben ik na jaren weer gehoorzaamheids-cursussen gaan doen. Ooit mee gestopt, maar omdat hij zo graag wat wil doen en zoveel energie heeft (2e jeugd of zo) zijn we weer begonnen. Eerst de VEG goed doorlopen en nu bezig met de Club GG. Hier moest Milo echter leren apporteren...En al 9 jaar lang brengt hij wel een bal terug maar gooit 'm dan voor me neer. En nu, na een poosje oefenen (met een voer-dummy
) is ineens het kwartje gevallen! Hij geeft het netjes in mijn handen
. Ik ben zo trots op mijn ventje
Nou inderdaad, heel erg leuk! Ik ga proberen of ik Senna ook nog zo gek kan krijgenranetje schreef:senna03 schreef:Met Milo ben ik na jaren weer gehoorzaamheids-cursussen gaan doen. Ooit mee gestopt, maar omdat hij zo graag wat wil doen en zoveel energie heeft (2e jeugd of zo) zijn we weer begonnen. Eerst de VEG goed doorlopen en nu bezig met de Club GG. Hier moest Milo echter leren apporteren...En al 9 jaar lang brengt hij wel een bal terug maar gooit 'm dan voor me neer. En nu, na een poosje oefenen (met een voer-dummy
) is ineens het kwartje gevallen! Hij geeft het netjes in mijn handen
. Ik ben zo trots op mijn ventje
![]()
Goed hé zo'n voerdummy
Van harte gefeliciteerdsenna03 schreef:Gisteren de diploma-uitreiking gehad, en ja, Milo is geslaagd voor de Club-GG met een zeer goed resultaat!Ben zo trots op m'n ventje, hij vindt het zo ontzettend leuk! In september gaan we weer verder, dan bij de GG-Recreanten. Lekker ongedwongen en veel spelletjes. Heb er nu al zin in! Maar eerst lekker van de zomer genieten natuurlijk!