Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Met Milo vrijdag naar de zomercursus!

Moderator: moderatorteam

senna03
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
Aantal honden: 3

Met Milo vrijdag naar de zomercursus!

Ongelezen bericht door senna03 »

Met Milo ben ik na jaren weer gehoorzaamheids-cursussen gaan doen. Ooit mee gestopt, maar omdat hij zo graag wat wil doen en zoveel energie heeft (2e jeugd of zo :wink: ) zijn we weer begonnen. Eerst de VEG goed doorlopen en nu bezig met de Club GG. Hier moest Milo echter leren apporteren...En al 9 jaar lang brengt hij wel een bal terug maar gooit 'm dan voor me neer. En nu, na een poosje oefenen (met een voer-dummy :mrgreen: ) is ineens het kwartje gevallen! Hij geeft het netjes in mijn handen :ok: . Ik ben zo trots op mijn ventje :I:
Laatst gewijzigd door senna03 op 15 mei 2011 16:30, 2 keer totaal gewijzigd.
annemick
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Een oude hond kan best nwe trucjes leren!

Ongelezen bericht door annemick »

Wat leuk dat je nu nog aan de gang gaat met Milo, dat hij het zo leuk vindt en nog wat nieuws leert ook :ok:
Afbeelding
Mieke337
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Entlebucher Sennenhond en een kruising Border collie x Boerenfox
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Mieke337 »

Leeftijd maakt niet uit blijkt maar weer mijn entlebucher wordt dit jaar 9 en ze gaat het alleen maar leuker vinden om te werken samen met mij!
Want daar gaat het tenslotte om de lol die je samen hebt.
Karine
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kruizing Boomer/Golden Retriever, Golden Retriever
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Karine »

Leuk om te lezen en ik snap je trots helemaal.

Wij hebben hier een herplaatser van 9 jaar en zijn nu bezig om hem wat gehoorzaamheid te leren (volgen , afliggen zit en wacht, hierkomen met afleiding) en daarnaast zijn we begonnen met clickeren (freeshape). Zo heerlijk om te zien hoe hij ervan geniet. :E: En inderdaad het lukt nog heel best ondanks zijn 9 jaar.
Groetjes Karine, poot van Montie en Kaya

Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

senna03 schreef:Met Milo ben ik na jaren weer gehoorzaamheids-cursussen gaan doen. Ooit mee gestopt, maar omdat hij zo graag wat wil doen en zoveel energie heeft (2e jeugd of zo :wink: ) zijn we weer begonnen. Eerst de VEG goed doorlopen en nu bezig met de Club GG. Hier moest Milo echter leren apporteren...En al 9 jaar lang brengt hij wel een bal terug maar gooit 'm dan voor me neer. En nu, na een poosje oefenen (met een voer-dummy :mrgreen: ) is ineens het kwartje gevallen! Hij geeft het netjes in mijn handen :ok: . Ik ben zo trots op mijn ventje :I:
:ok:
Goed hé zo'n voerdummy :D
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
senna03
Zeer actief

ranetje schreef:
senna03 schreef:Met Milo ben ik na jaren weer gehoorzaamheids-cursussen gaan doen. Ooit mee gestopt, maar omdat hij zo graag wat wil doen en zoveel energie heeft (2e jeugd of zo :wink: ) zijn we weer begonnen. Eerst de VEG goed doorlopen en nu bezig met de Club GG. Hier moest Milo echter leren apporteren...En al 9 jaar lang brengt hij wel een bal terug maar gooit 'm dan voor me neer. En nu, na een poosje oefenen (met een voer-dummy :mrgreen: ) is ineens het kwartje gevallen! Hij geeft het netjes in mijn handen :ok: . Ik ben zo trots op mijn ventje :I:
:ok:
Goed hé zo'n voerdummy :D
Nou inderdaad, heel erg leuk! Ik ga proberen of ik Senna ook nog zo gek kan krijgen :mrgreen: Zij is alleen een stuk minder voer gericht, dus ben benieuwd of het lukt.
senna03
Zeer actief

Re: Een oude hond kan best nwe trucjes leren! update; geslaa

Gisteren de diploma-uitreiking gehad, en ja, Milo is geslaagd voor de Club-GG met een zeer goed resultaat! :cheer: Ben zo trots op m'n ventje, hij vindt het zo ontzettend leuk! In september gaan we weer verder, dan bij de GG-Recreanten. Lekker ongedwongen en veel spelletjes. Heb er nu al zin in! Maar eerst lekker van de zomer genieten natuurlijk!
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

oh goed zeg.. geweldig ...
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

senna03 schreef:Gisteren de diploma-uitreiking gehad, en ja, Milo is geslaagd voor de Club-GG met een zeer goed resultaat! :cheer: Ben zo trots op m'n ventje, hij vindt het zo ontzettend leuk! In september gaan we weer verder, dan bij de GG-Recreanten. Lekker ongedwongen en veel spelletjes. Heb er nu al zin in! Maar eerst lekker van de zomer genieten natuurlijk!
Van harte gefeliciteerd :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
senna03
Zeer actief

Dank jullie wel!
senna03
Zeer actief

Re: Met Milo vrijdag naar de zomercursus!

A.s. vrijdag ga ik met Milo naar de GG-zomercursus. Een cursus om gewoon lekker bezig te zijn met je hond zonder dat daar een examen bij komt kijken. Milo wil zo ontzettend graag, zo bizar, de vorige cursus was op dinsdagavond, en nog steeds iedere dinsdagavond wordt hij onrustig. Vandaar dat ik me voor de zomercursus heb opgegeven. Kunnen we lekker blijven door trainen en er staat geen druk op, het is gewoon recreatief. Nou zag ik de cursussen sowieso als recreatief, ik vind het gewoon leuk en een diploma of niet, dat maakt mij niet uit. Als ik zie hoe gelukkig Milo is op de KC, dan ben ik minstens net zo gelukkig! Ben zo trots op mijn ventje :I:
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”