Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe is het mogelijk!

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Maria7
Actief

Hoe is het mogelijk!

Ongelezen bericht door Maria7 »

De Rottweiler Douce moest zo nodig bij haar super adres worden weggehaald ,maar deze stakker is door dezelfde stichting in een asiel gedumpt???Het asiel is oud en staat behoorlijk slecht bekent.Ik vind dit niet normaal!!

Hierbij een filmpje van Lobo wat op de lokale TV werd uitgezonden. :boos:

http://www.atv.be/item/de-nieuwe-leiband-lobo" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Hoe is het mogelijk!

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

:denken:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Houdt dat nou nooit op?
mari-anne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mari-anne »

Onbegrijpelijk.
Hoe kunnen zij zich hier uitpraten..... Ik bedoel was hun regel niet dat een hond die zij "gered" hadden altijd hun hond zou blijven en nooit verkocht mocht worden of in een asiel mocht worden gedumpt !!!!
Waar zijn ze nu dan?

Waarom een hond (Douce) met een gouden mandje weg halen bij zijn nieuwe baasjes en deze hond in een asiel ,die idd behoorlijk slecht bekend staat, laten zitten !!!!

Ze breken hun eigen regels.
mari-anne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door mari-anne »

Wat een mooierd trouwens. Helaas 3 honden is hier echt wel het maximum.
senna en odin
Zeer actief

Ongelezen bericht door senna en odin »

Ik had ff niet verder gelezen dan mijn neus lang is.. tis nog vroeg :F:
Dacht dat Douce in dit asiel was gedumpt :oeps:
Laatst gewijzigd door senna en odin op 16 dec 2010 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Belinda
Afbeelding
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Wow wat een hond zeg :I:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miranda »

Het zal aan mij liggen, maar wat heeft een mix herder/podenco met een rottweiler te maken?

:denken:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Maria7
Actief

Sorry,ik denk dat ik het niet goed heb uitgelegd.
Er is een stichting die met veel tamtam onterecht een Rottweiler (Douce)bij mensen heeft weggehaald.
Zie topic; http://www.hondenforum.nl/plaza/discuss ... 97439.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Dezelfde stichting heeft nu een hond(Lobbo)in een asiel gedumpt.Deze hond was als pup door de stichting uit Spanje gehaald.Hij heeft eerst in de opvang gezeten en na een hele tijd, is hij in een oud,koud asiel gedumpt!
Deze stakker moet daar zo snelmogelijk weg .Als ik hem kon opvangen dan zou ik het doen,maar ik heb twee zieke hondjes.Lobbo kan er niks aan doen dat hij in handen van zo een stichting is gevallen!!!

Maria7
Actief

http://www.pets.be/dierenasiel-blauwe-k ... obbo-65180" onclick="window.open(this.href);return false;

SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

ow ik dacht al...

wat sneu voor Lobo zeg! Hopelijk komt er snel een goed baasje voor hem!!!
RIP Cena :roos:
    Miranda
    Erelid
    Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
    Tervuerense herder
    Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miranda »

Ja, dat topic over douche heb ik gevolgd toen.

Maar waar is het bewijs dat we hier met dezelfde stichting te maken hebben. "Mensen die hem uit Spanje hebben gehaald" vind ik nou niet zo heel veelzeggend. Ik zou ze de kost niet willen geven, al die mensen die zieluggeh hondjes uit Spanje halen. Kan die stichting zijn, maar er zijn wat mij betreft nog duizenden andere 'verdachten'.

En zelfs al hebben we het hier over de zelfde stichting, wat heeft het één dan met het ander te maken?
    En passant een asiel zwart maken vind ik ook niet zo getuigen van elegant gedrag.
    And few will ever climb
    the great world-tree from which we've grown
    But those who seek will find
    the rhythm that vibrates high and far
    Maria7
    Actief

http://www.rescuedogseurope.eu/main.php ... 261&from=U" onclick="window.open(this.href);return false;

Flevo Bordertje
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
    Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Geweldige stichting :devil: Waar zijn nu de verdedigers van dit gebeuren? Mooie, bijzondere kruizing trouwens.
    tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Miranda schreef:En zelfs al hebben we het hier over de zelfde stichting, wat heeft het één dan met het ander te maken?
    Nou toen hadden ze nogal de mond vol over de hondjes blijven volgen omdat ze ze een goed leven beloofd hadden of zoiets.Een moeilijk plaatsbare hond in het asiel donderen of hem laten zitten als een ander dat gedaan heeft lijkt me hier nogal haaks op staan.

Hij is overigens :I:
    tineke

Flevo Bordertje schreef:Geweldige stichting :devil: Waar zijn nu de verdedigers van dit gebeuren? .
    Op weg om hem op te halen natuurlijk :pffff:
    iones
    Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Speelt die vorige rechtzaak nog? WAnt hierop kunnen ze dus verliezen he!
    'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
    marianca

Ongelezen bericht door marianca »

@ Maria de zevende,
    Net zoals oude liefde niet roest wil bij jou schijnbaar de roestplekjes omtrent de vete van Rde maar niet weggaan, blijkbaar moet je eerst eens hard gaan poetsen.
    Poeh, dat gespit van jou naar de vaardigheden van deze stichting krijgt werkelijk angstaanjagende vormen,.

Lobbo komt via Christel, van de hoog puppie gehalte, alom bekende eerbare "nu"stichting Arca Noah,
    Arca noah bekommert zich niet zoveel meer om de honden eens ze de douane van spanje hebben gepasseerd, maar dat schijnt je niet te deren.
    Lobbo werd bemiddeld via Rde, maar is geen hond van deze stichting, in tegenstelling tot diegene die voor deze hond "verantwoordelijk" is heeft Rde ervoor gekozen om zich toch nog voor deze lieverd in te spannen.
    Voor Lobbo was na de laatste opvang, waar hij helaas niet met de kat overweg kon,voorlopig geen nieuwe opvang te vinden, voornamelijk door zijn grootte, dat prachtige mannetje heeft bijna de hoogte van een pony, voor pensionkosten zijn tot nu toe al 1675 euro neergeteld, dus deze priettopic van jou slaat kant noch wal.
    in tegenstelling tot een andere optie kiest Rde "wederom niet voor de makkelijkste weg" om hem te laten inslapen maar heeft in samenwerking met een plaatselijk asiel ervoor gekozen om de handen in elkaar te slaan zodat er een breder publiek kan worden bereikt.
    Speciaal voor jou achterhaalde informatie: dit asiel is een aantal jaar terug geheel gerenorveerd en is naast een asiel een gerespecteerd pension.

Lobbo komt s ochtends samen met een medewerker van dat asiel ,die zich over hem heeft ontfermt, en gaat s avonds met haar mee naar huis, totdat er zich een baasje aandient die volledig voor deze kanjer wil gaan.

Voor dit mannetje word het wel eens tijd dat er ECHT iemand voor hem wil gaan, gewoon voor de kanjer die hij is.....
    Maria7
    Actief

Nu krijgen wij weer dat gedraai en gekonkel.Ik heb geen vete met jullie.Ik heb gelukkig persoonlijk nog nooit iets met jullie te maken gehad.En spitten dat doe ik al helemaal niet, want ik hoef niet te spitten.
    Wou jij beweren dat Lobbo enkel in de opvang heeft gezeten en nooit is geadopteerd?
    Dat Lobbo nu voor de eerste keer in dit asiel is gedumpt?
    Dat dit asiel geen honden inslaapt en tip top in orde is?

ohohoh
    geregistreerd lid

Ongelezen bericht door ohohoh »

Beste, beste Maria1,3,5 of 7....wat maakt het uit.
    Het wordt nu toch wel heel erg triest met jou. Ik maak me zorgen om je.
    Je hebt er je levensdoel van gemaakt om RDE achterna te jagen. Of het nu met de waarheid is of niet...als je maar iets kan vinden waar RDE in voorkomt.
    Je gaat er zo ver in dat je alle realiteitszin verliest.
    Zodra je het woord RDE ziet of hoort slaat het op hol in je hoofd en maken je hersenen zoveel RDE overuren dat uiteindelijk het groene gif uit je oren komt. Geeft niet maar dat zelfde gif zit ook in je toetsenbord.
    Lobbo het dier waar jij nu weer RDE van beschuldigd...komt niet bij RDE weg. RDE is juist degene die aan dit dier heel veel geld uitgeeft in de hoop voor dit prachtige dier een kans op een goed leven te creëren.
    Blijf bij de waarheid meisje....je kan niet al je gifpijlen blijven afvuren en de waarheid uit het oog verliezen.
    Arca Noah, is de verantwoordelijk van dit dier niet RDE.....Zet hier vooral zo snel mogelijk een excuus neer met een rectificatie.....dat lijkt me gezien de onwaarheden die jij verspreid het minste wat je nog kunt doen.
    Sterkte verder met je haatgevoel waar je blijkbaar door wordt verteerd.
    jacq1970
    Zeer actief
    Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Ik weet zeker dat de vrijwilligers van RDE het beste met de honden voor heeft, maar ik vind het wel grappig dat juist RDE met de vinger wijst naar Arca Noah.... de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.... hou op en stop je energie in de dieren.
    Afbeelding
    tineke

ohohoh schreef: Ik wil ook dat dit forum mij direct uitschrijft.

Uh is dit niet gelukt soms Johoho ,gewoon een pb naar de moderators dan komt het in orde :engel:
    Maria7
    Actief

ohohoh schreef:Beste, beste Maria1,3,5 of 7....wat maakt het uit.
    Het wordt nu toch wel heel erg triest met jou. Ik maak me zorgen om je.
    Je hebt er je levensdoel van gemaakt om RDE achterna te jagen. Of het nu met de waarheid is of niet...als je maar iets kan vinden waar RDE in voorkomt.
    Je gaat er zo ver in dat je alle realiteitszin verliest.
    Zodra je het woord RDE ziet of hoort slaat het op hol in je hoofd en maken je hersenen zoveel RDE overuren dat uiteindelijk het groene gif uit je oren komt. Geeft niet maar dat zelfde gif zit ook in je toetsenbord.
    Lobbo het dier waar jij nu weer RDE van beschuldigd...komt niet bij RDE weg. RDE is juist degene die aan dit dier heel veel geld uitgeeft in de hoop voor dit prachtige dier een kans op een goed leven te creëren.
    Blijf bij de waarheid meisje....je kan niet al je gifpijlen blijven afvuren en de waarheid uit het oog verliezen.
    Arca Noah, is de verantwoordelijk van dit dier niet RDE.....Zet hier vooral zo snel mogelijk een excuus neer met een rectificatie.....dat lijkt me gezien de onwaarheden die jij verspreid het minste wat je nog kunt doen.
    Sterkte verder met je haatgevoel waar je blijkbaar door wordt verteerd.
    Jij denkt zeker echt dat ik op wraak uit ben.Ik zou niet weten waarom .
    Een rectificatie hoef ik ook niet te plaatsen, want alles wat ik hier heb geschreven daar heb ik de bewijzen van.
    Het is te hopen dat Lobbo nog een heel fijn en gelukkig leven, bij hele lieve (andere) adoptanten zal krijgen.

ohohoh
    geregistreerd lid

Tineke beste meid...hou je nu bezig met je huwelijk...of met je enorme nieuwe forum.
    Ik weet precies hoe uit te loggen maar lieve MEID probeer eerst eens ZELF een forum te bouwen, ipv dat door je "personeel" te laten doen.

Hou je bezig met dieren ipv deze domme opmerkingen....
    ohohoh
    geregistreerd lid

Ach Maria toch....die groene massa zorgt dat je nu in het klaagbankje gaat zitten?
    Eerst je gif spuwen en dan in de slachtofferrol kruipen....bah wat ben je toch een klein kind, maar wel ééntje die erg veel nare enge dingen over anderen naar buiten gooit.
    Zo'n kind zou ik in een opvoedingsgesticht gooien.
    Misschien wordt IK hier nu afgegooid maar laten mensen toch eens weten dat bepaalde mensen zoals Maria, Tineke zo vol haat zitten, daar zo door verteerd worden dat ze alle realiteit vergeten (mochten ze dit überhaubt zien met hun lage IQ) en willens en wetens andere mensen schade toebrengen.
    Zou is goed zijn dat hun de mond wordt gesnoerd.
    Ga eens met een spandoek voor de broodfokkers staan....jullie hebben daar blijkbaar genoeg tijd voor.

Heel veel mensen kotsen werkelijk van jullie onstopbare haat!! Stop toch is....of neem eem lolly!

Misschien voor de mensen die denken wat een verschrikkelijk fel geschreven stukje ....op hun eigen forum worden mensen van de RDE op meer dan schandalige en asociale manier de grond in geboord.
    Geeft niet maar mensen kunnen zo ontzettend liegen en die zijn het werkelijk niet waard om een serieus antwoord te mogen krijgen.
    ohohoh
    geregistreerd lid

Tineke....waar heb je het in hemelsnaam over. Ik heb geen baan maar wel een eigen bedrijf wat buitengewoon goed loopt.
    Kijk daar gaan we weer...het zoveelste leugen wat de wereld in gaat!.

Tineke meisje....struikel straks niet over je sleep of sluier.
    tineke

ohohoh schreef:Misschien wordt IK hier nu afgegooid maar laten mensen toch eens weten dat bepaalde mensen zoals Maria, Tineke zo vol haat zitten, daar zo door verteerd worden dat ze alle realiteit vergeten (mochten ze dit überhaubt zien met hun lage IQ) en willens en wetens andere mensen schade toebrengen.
    Zou is goed zijn dat hun de mond wordt gesnoerd.
    Ga eens met een spandoek voor de broodfokkers staan....jullie hebben daar blijkbaar genoeg tijd voor.
    Mens doe niet zo overspannen ,ik heb me nog nooit met de rde bezig gehouden tot het geval van Douce.
    Als je het wilt hebben over schade toebrengen moet je eens goed naar jezelf kijken je hebt stichting na stichting onderuit proberen te halen , ook de rde.
    Maar nu juichend bent binnen gehaald zie je daar vast de voordelen van als kansloze beroepsprofiteur ,tot zover jou integriteit :kotz:
    tineke

ohohoh schreef:Tineke....waar heb je het in hemelsnaam over. Ik heb geen baan maar wel een eigen bedrijf wat buitengewoon goed loopt.
    Kijk daar gaan we weer...het zoveelste leugen wat de wereld in gaat!.

Tineke meisje....struikel straks niet over je sleep of sluier.

Fijn dan kun snel je schulden gaan aflossen :ok:
    ohohoh
    geregistreerd lid

Verder mag er nu door de 2 dames gezegd worden wat ze willen maar dit is echt het laatste wat ik erover zeg.
    Bepaalde mensen zijn zo beneden mijn waardigheid, zo ontzettend bedorven door grote egotripperij, leugens niet schuwen en zelfs zover gaan om zelfs kinderen van een ander te besmeuren, dat ik alleen maar diepe minachting voel.
    Ze gaan zo diep dat ze mensen persoonlijk schade toebrengen. Deze mensen nog geloven?? Nooit ze schenden al je vertrouwen alleen maar omdat kwetsen en geniep hun tweede aard is geworden. Bah, bah en nog eens bah!
    Hoe diep kun je zinken. Het ga jullie goed.....stakkers.
    Ik snap werkelijk niet dat al deze leugens als zoete koek worden genomen.
    Ik ben hier weg....
    ohohoh
    geregistreerd lid

Bovenstaand antwoord laat zien Tineke hoe in en inslecht mens jij eigenlijk bent.
    Je reactie getuigd van zo'n laag gehalte dat ik hoop dat bij vele mensen nu gezien wordt hoe een serpent jij bent!
    Ik wens je alle gezondheid....
    Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”