Hierbij een filmpje van Lobo wat op de lokale TV werd uitgezonden.

http://www.atv.be/item/de-nieuwe-leiband-lobo" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
Nou toen hadden ze nogal de mond vol over de hondjes blijven volgen omdat ze ze een goed leven beloofd hadden of zoiets.Een moeilijk plaatsbare hond in het asiel donderen of hem laten zitten als een ander dat gedaan heeft lijkt me hier nogal haaks op staan.Miranda schreef:En zelfs al hebben we het hier over de zelfde stichting, wat heeft het één dan met het ander te maken?
Op weg om hem op te halen natuurlijkFlevo Bordertje schreef:Geweldige stichtingWaar zijn nu de verdedigers van dit gebeuren? .
ohohoh schreef: Ik wil ook dat dit forum mij direct uitschrijft.
Jij denkt zeker echt dat ik op wraak uit ben.Ik zou niet weten waarom .ohohoh schreef:Beste, beste Maria1,3,5 of 7....wat maakt het uit.
Het wordt nu toch wel heel erg triest met jou. Ik maak me zorgen om je.
Je hebt er je levensdoel van gemaakt om RDE achterna te jagen. Of het nu met de waarheid is of niet...als je maar iets kan vinden waar RDE in voorkomt.
Je gaat er zo ver in dat je alle realiteitszin verliest.
Zodra je het woord RDE ziet of hoort slaat het op hol in je hoofd en maken je hersenen zoveel RDE overuren dat uiteindelijk het groene gif uit je oren komt. Geeft niet maar dat zelfde gif zit ook in je toetsenbord.
Lobbo het dier waar jij nu weer RDE van beschuldigd...komt niet bij RDE weg. RDE is juist degene die aan dit dier heel veel geld uitgeeft in de hoop voor dit prachtige dier een kans op een goed leven te creëren.
Blijf bij de waarheid meisje....je kan niet al je gifpijlen blijven afvuren en de waarheid uit het oog verliezen.
Arca Noah, is de verantwoordelijk van dit dier niet RDE.....Zet hier vooral zo snel mogelijk een excuus neer met een rectificatie.....dat lijkt me gezien de onwaarheden die jij verspreid het minste wat je nog kunt doen.
Sterkte verder met je haatgevoel waar je blijkbaar door wordt verteerd.
Mens doe niet zo overspannen ,ik heb me nog nooit met de rde bezig gehouden tot het geval van Douce.ohohoh schreef:Misschien wordt IK hier nu afgegooid maar laten mensen toch eens weten dat bepaalde mensen zoals Maria, Tineke zo vol haat zitten, daar zo door verteerd worden dat ze alle realiteit vergeten (mochten ze dit überhaubt zien met hun lage IQ) en willens en wetens andere mensen schade toebrengen.
Zou is goed zijn dat hun de mond wordt gesnoerd.
Ga eens met een spandoek voor de broodfokkers staan....jullie hebben daar blijkbaar genoeg tijd voor.
ohohoh schreef:Tineke....waar heb je het in hemelsnaam over. Ik heb geen baan maar wel een eigen bedrijf wat buitengewoon goed loopt.
Kijk daar gaan we weer...het zoveelste leugen wat de wereld in gaat!.
Tineke meisje....struikel straks niet over je sleep of sluier.