Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Feestpoep

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Feestpoep

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Ik loop altijd heel stoer te vertellen dat mijn honden nooit oneetbare dingen opeten. Nou, ik neem het terug. Vanochtend zat Lilo te poepen en het was heel erg oranje. Echt onnatuurlijk oranje. Dus ik heb een takje gezocht om de betreffende drol te kunnen ontleden, bleek er een compleet vlaggetje in te zitten van zo'n plastic vlaggetjesslinger. :N:

Ze kan dat ding wel in de tuin hebben gevonden, dochter had een tijdje terug een feestje en de slingers waren achteraf wat gehavend (wild feest :roll: ), maar waarom Lilo in vredesnaam een vlaggetje op heeft gegeten, ik begrijp er niks van. En ik vind het ook zo raar dat ik het niet gezien heb. Het moet toch gisteren of eergisteren gebeurd zijn, en de honden hebben wel in de tuin gelegen, maar ik was steeds in de buurt.

Ik ben in elk geval heel erg blij dat het ding er zonder complicaties uit is gekomen, moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als het ergens vast was blijven zitten. Lilo heeft gelukkig ook nergens last van (gehad).

Ik hoop van harte dat het een eenmalige stunt was.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-Mieke-
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 spaans, 2 roemeense ex-straathondjes
Aantal honden: 3

Re: Feestpoep

Ongelezen bericht door -Mieke- »

Waarom? haha ik vrees dat je er het raden naar hebt. Onze vroegere labrador at ook nooit vreemde dingen op behalve: lege ballonnetjes, niet opgeblazen ;-) En dat met jonge kinderen, vooral in de zomer met die waterballonnetjes was het heel erg opletten, want hij vond er zeker nog wel enkele die niet opgeruimd of in de struiken terechtgekomen waren. Voor de rest was het een heel leuke lieve normale gezonde hond... :19:
En hij heeft nooit verteld waarom ballonnen zo lekker waren. ;-)
groetje, Mieke
I.M. Vlaamse Bob, I.M. Roemeense Laika. Spaanse Rambi,
Momo en Kiki
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Hanneke2
Zeer actief

-Mieke- schreef:Waarom? haha ik vrees dat je er het raden naar hebt. Onze vroegere labrador at ook nooit vreemde dingen op behalve: lege ballonnetjes, niet opgeblazen ;-) En dat met jonge kinderen, vooral in de zomer met die waterballonnetjes was het heel erg opletten, want hij vond er zeker nog wel enkele die niet opgeruimd of in de struiken terechtgekomen waren. Voor de rest was het een heel leuke lieve normale gezonde hond... :19:
En hij heeft nooit verteld waarom ballonnen zo lekker waren. ;-)
Okee. :roll:

Ik heb nog wat zitten denken, en misschien dat dat vlaggetje half begraven was door een van de katten die er lekker op had zitten poepen?

Ik blijf het heel bizar vinden, omdat Lilo na 1 keer in het prille begin een papiertje van zo'n cupcakeje, echt nog nooit iets raars heeft gegeten. Ze kan knuffelbeesten ontleden en slopen tot er niks van over is, maar spuugt alles netjes uit. Als ze een pilletje moet, moet ik echt met een volgend stukje worst voor haar neus zwaaien zodat ze de hap doorslikt, anders staat ze effe raar te kauwen en spuugt dan de pil weer uit. Lilo eet nooit rare dingen. Tot nu.
amber81

Ongelezen bericht door amber81 »

:lol:
Die van mij slikken ook nooit iets door. Een keer dacht ik dat Gigi de vullig van een merkstift had ingeslikt, ik helemaal panisch, Da zei dat het er wel uit zou komen en zolang ze niet gek doen, je het alleen maar in de gaten moet houden. Later lag die vulling in een hoekje, dus alsnog geen paniek. Ik prijs mezelf altijd maar, dat de honden eigenlijk nooit iets opeten, altijd uitspugen. Ik zou ook raar kijken dus, als er ineens een vlaggetje uit zou komen!

Een van de hondjes uit het nestje van onze honden eet wel alles op, gek worden zijn baasjes ervan! En die heeft echt werkelijk iedere dag feestpoep!
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

echt geweldig de topictitel!

Kan het niet zijn dat er taart op het vlaggetje heeft gezeten ofzo?
:zweep:
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH

Ongelezen bericht door freskin »

Mijn vorige hond was gek op servetten........op een keer had hij een kerst-servet opgegeten. De volgende dag draaide hij een heel mooie drol met rode stukjes en glitter er in. Die gaf nog nèt geen licht in het donker. :lol1:
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door sTefaniA »

Feestpoep :smile:
Het raarste dat Diesel hier al opgevreten heeft is een half blik mais dat ik in de vuilbak gekieperd had. De volgende dag kwam er een knalgele drol uit zijn kont :mrgreen:
Afbeelding
Hanneke2
Zeer actief

Haha geweldig al die rare drollen! Ik moest ook weer denken aan die hond (weet niet meer van wie) die Barbiekleertjes had gegeten en die drollen met een jurkje aan poepte. :smile:
Paulala schreef:echt geweldig de topictitel!

Nee, misschien wel bier. :roll:

Ik weet echt niet waarom ze dat vlaggetje op heeft gegeten, het blijft een raadsel, en ik hoop maar gewoon dat het hierbij blijft.
sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door sTefaniA »

Hanneke2 schreef:Haha geweldig al die rare drollen! Ik moest ook weer denken aan die hond (weet niet meer van wie) die Barbiekleertjes had gegeten en die drollen met een jurkje aan poepte. :smile:

Ik weet echt niet waarom ze dat vlaggetje op heeft gegeten, het blijft een raadsel, en ik hoop maar gewoon dat het hierbij blijft.
Stel je voor dat er straks nog een hele slinger uitrolt :balon1:
Afbeelding
Hanneke2
Zeer actief

sTefaniA schreef:
Hanneke2 schreef:Haha geweldig al die rare drollen! Ik moest ook weer denken aan die hond (weet niet meer van wie) die Barbiekleertjes had gegeten en die drollen met een jurkje aan poepte. :smile:

Stel je voor dat er straks nog een hele slinger uitrolt :balon1:
Hou op zeg, ik ben al helemaal gefocust op Lilo haar poep. Het arme kind kan niet meer schijten of ik moet effe goed kijken of er geen rare dingen in zitten. Geen olie op het vuur gooien!

:mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”