Toen de Keizer net in Nederland was had hij honger, heel veel honger en hij (vr)at alles. Tot het moment dat hij zijn tekort had aangevuld en toen werd meneer kieskeuriger.
Ik heb Duck geprobeerd, Bibi, Carnibest, Naturis, energique, prins enz maar hij trekt letterlijk zijn neus er voor op. Ik laat het vaak gewoon maar staan omdat je met de bak weghalen geen indruk maakt op hem, hij is niet zo van het eten
Ik heb dus op een gegeven moment er maar voor gekozen om brok te gaan geven en daar duikt hij natuurlijk ook niet in maar als je hem laat kiezen tussen vlees en brok, kiest hij voor brok..
Vis vindt hij wel lekker maar als het een KVV is met vis moet hij het weer niet, het is net of hij een soort hekel heeft aan rood/rauw (zelfs kip) vlees.
Een rauwe wijting krijgt hij wel weg maar echt gek is hij op zalm, gelukkig heeft hij geen exclusieve smaak
Het enige dat hij wel aardig eet is smuldier compleet, niet de kip- of de vleesversie want ook die eet hij echt niet.
Ik heb het nu dus bijna opgegeven om hem aan het versvlees te krijgen, onderdelen van de kip hoef ik ook niet te doen want daar gaat hij mee lopen en die verstopt hij ergens, een GF prutje kan ik ook vergeten want hij eet liever niet dan dat.
Wie heeft er nog ideeen? waar kan ik ergens zalmkoppen of onderdelen halen/bestellen? bijvoorbeeld, of wie heeft er ook zo'n klant in huis
Eten is absoluut niet zijn favoriete bezigheid dus dat is gewoon lastig, haal je het weg kijkt hij je een keer aan, haalt nog net zijn schouders niet op en loopt weg, het boeit hem werkelijk waar niet