Het verhaal:
Het eerste punt is dat Max eigenlijk thuis nooit drinkt, hij drinkt altijd onderweg in sloten en vijfers. Meestal houdt ik dat gewoon in de gaten, veel drinken is na een uurtje ofzo nog even lopen. Vandaag er van overtuigt dat er bijna niet gedronken was, dus ook geen behoefte om te lopen.
Thuis gekomen eerst hond onder de douche (alle tuinslangen liggen op het vakantiepark, dom natuurlijk). Daarna naar beneden en dan ik onder de douche. Ik kom beneden, de hond ligt bij mn vader op de bank en laat direct zn oren zakken toen hij mij zag, keek wat zielig etc. Verder geen aandacht aan besteed, hij houdt niet erg van douchen en mag ook niet altijd op de bank, wat mij betreft was er verder niets aan de hand.
Even later komt hij van de bank af, alles nat. De net geschrobte hond van onder nat en de bank nat. Hond dus helemaal zielig etc. Naar buiten en er kwamen (ik overdrijf niet) liters water uit, blijkbaar dus toch veel gedronken.
De vraag is dus, waar laat een zindelijke hond zn plas gewoon lopen terwijl hij ligt. Achteraf verklaard dit dus ook het "schuldgevoel", wat er wat mij betreft op wijst dat hij prima door heeft wat er gaande is. Het meest vreemde punt is dat hij dit óók doet als hij de mogelijkheid heeft zelf naar buiten te gaan.
P.S. hij doet dit ook in de mand etc. Laat eigenlijk alleen lopen wat er "teveel" in zit, niet alles komt eruit. Dat het eruit komt verwonderd me niet (en ook deels mn eigen schuld natuurlijk), de vraag is eigenlijk waarom hij dit A, niet meld en B, niet buiten doet als hij de mogelijkheid heeft.