Op een gegeven moment ben ik een heel duidelijk patroon in dit beeld gaan zien en dat is een tijd geleden nogmaals eens bevestigd door Bowie. Bowie heeft hier namelijk nooit last van gehad tot een tijd geleden..
Bowie was eigenlijk heel goed op gewicht maar doordat ik behendigheid met haar deed wilde ik er toch nog ietsie pietsie af hebben. Op een gegeven moment vond ik haar goed op gewicht, je kon zonder druk haar achterste ribben goed voelen. Je kan dus zeggen dat ze echt schraal was en als ze niet zo'n volle bos haar had, had je haar achterste ribben in stilstand kunnen zien. En vanaf dat moment begon Bowie ook opeens exact hetzelfde te vertonen als wat Fien ook weleens had :N:
Omdat ik al vermoedens had dat bij Fien dit te maken had met haar schraal zijn ben ik haar wat meer gaan voeren zodat ze iets meer spek op de botten heeft en sindsdien heeft ze er helemaal geen last meer van gehad
Bowie is sindsdien ook wat meer aangekomen en ook bij haar heb ik het na die paar keer niet meer gezien.
Bowie en Fien zal ik dus niet meer zo schraal houden als soms wordt geadviseerd of wat als gewenst gezien wordt maar ze zullen er ook niet als 2 rolmopsen bijlopen. Ik heb m'n eigen conclusies getrokken
Ik ben erg benieuwd of er al iets is onderzocht of eigen ervaringen wat aansluit op mijn eigen ervaringen of iets wat daar haaks tegenover staat?