Weet iemand of Nederlandse vleermuizen (vaak) hondsdolheid bij zich dragen???

Moderator: moderatorteam
Zo vergezocht is dat niet. Deze vrouw werkte bij ons in het ziekenhuis als arts-assistent. Nu is dit een noodlottig ongeval en wat is de kans dat je zoiets gebeurt, maar zij is wel overleden door twee kleine krasjes van een vleermuis.Inge O schreef:ja hoor, sommige vleermuizen dragen rabiës bij zich. huhhh, straks krijg je er één in je haar en sterf je :N: :N: :N: .
Maak daar maar grapjes overInge O schreef:ja hoor, sommige vleermuizen dragen rabiës bij zich. huhhh, straks krijg je er één in je haar en sterf je :N: :N: :N: .
vind je het niet wat vergezocht om al een drama van een vleermuis te makenAnneMarie schreef:Maak daar maar grapjes overInge O schreef:ja hoor, sommige vleermuizen dragen rabiës bij zich. huhhh, straks krijg je er één in je haar en sterf je :N: :N: :N: .Niet iets om zo over te doen lijkt me.........
....tja zo denkt een mens nu eenmaal als ie zelf niet met zoiets geconfronteert wordt.....
Mijn hond loopt daar wel dagelijks, katten nemen vleermuizen mee etc.
Het was gewoon een vraag, een overdenken. Mijn hond is niet ingeent en ik loop gewoon onder die vleermuizen door.