Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vleermuizen en hondsdolheid

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Aantal honden: 1

vleermuizen en hondsdolheid

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Het valt me dit jaar op dat er mega veel vleermuizen rondfladderen zo 's avonds bij het huis.

Weet iemand of Nederlandse vleermuizen (vaak) hondsdolheid bij zich dragen??? :denken:
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

geen idee, maar zo ben je wel sneller van die kutmuggen af
Laura W
Actief

Ongelezen bericht door Laura W »

Inge O schreef:ja hoor, sommige vleermuizen dragen rabiës bij zich. huhhh, straks krijg je er één in je haar en sterf je :N: :N: :N: .
Zo vergezocht is dat niet. Deze vrouw werkte bij ons in het ziekenhuis als arts-assistent. Nu is dit een noodlottig ongeval en wat is de kans dat je zoiets gebeurt, maar zij is wel overleden door twee kleine krasjes van een vleermuis. :cry:

http://www.nvi-vaccin.nl/?id=890
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

Wij hadden laatst een vleermuis in de kerk rondvliegen tijdens koorrepetitie :eek: De repetitie is toen even stopgezet :N: :smile:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Inge O schreef:ja hoor, sommige vleermuizen dragen rabiës bij zich. huhhh, straks krijg je er één in je haar en sterf je :N: :N: :N: .
Maak daar maar grapjes over :denken: Niet iets om zo over te doen lijkt me......... :19:

....tja zo denkt een mens nu eenmaal als ie zelf niet met zoiets geconfronteert wordt.....

Mijn hond loopt daar wel dagelijks, katten nemen vleermuizen mee etc.
Het was gewoon een vraag, een overdenken. Mijn hond is niet ingeent en ik loop gewoon onder die vleermuizen door.
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

AnneMarie schreef:
Maak daar maar grapjes over :denken: Niet iets om zo over te doen lijkt me......... :19:

....tja zo denkt een mens nu eenmaal als ie zelf niet met zoiets geconfronteert wordt.....

Mijn hond loopt daar wel dagelijks, katten nemen vleermuizen mee etc.
Het was gewoon een vraag, een overdenken. Mijn hond is niet ingeent en ik loop gewoon onder die vleermuizen door.
vind je het niet wat vergezocht om al een drama van een vleermuis te maken :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”