arwen-elza schreef:wat ik weleens kwijt raak is:
de riem die ik soms op de grond leg als ik ballen of stokjes gooi in het water: Arwen pakt hem nog weleens uit frustratie als ze haar zin niet krijgt bij doyle. Laatst lag hij dus in het water en bij toeval zag ik hem drijven.
De halsband van arwen waren we laatst kwijt, ik heb de hele route terug moeten lopen en toen lag hij op een grasveld (gelijk maar een andere gekocht). Doyle hangt regelmatig aan de halsband van arwen als ze samen rennen.
gevonden: regelmatig tennisballen, Arwen is er uren zoet mee, loopt er heerlijk op te kauwen tot kwijlens toe.
laatst een wubbakong. Helaas maar een half uurtje heel gebleven. Ze wilden hem niet delen

stukken lagen later verspreid.
jaren terug een halsband kwijtgeraakt, nog dagenlang het looprondje afgezocht, maar niet gevonden,
toen ruim een jaar later, na een flinke maaibeurt van de gemeente, lag de halsband, zichtbaar en met een beetje roest, er nog
verder vinden de honden tennisballen, hockeyballen, meestal in de sloot en die moeten er persee uit, eenmaal eruit laat hij ze liggen, en dure handgenaaide, leren honkballen!
Alles wat ze zelf vasthouden gaat mee naar huis( + de honkballen)

Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra