Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gezocht, louisiana catahoula leopard dog -eigenaren
Moderator: moderatorteam
- Apartje
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Gezocht, louisiana catahoula leopard dog -eigenaren
Wij zijn enthousiaste catahoula leopard dog-eigenaren die het leuk zouden vinden om in contact te komen met andere catahoula-eigenaren. Heb jij ook een catahoula en lijkt het je leuk ervaringen uit te wisselen?Misschien kunnen we hier een catahoula-topic openen en eens een dag organiseren zodat we elkaars honden kunnen bewonderen
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerboel
- Aantal honden: 0
Ik heb er zelf geen maar ken wel iemand die er eentje heeft. Ze is hier niet ophet forum maar als je haar mailt zal ze je zeker antwoorden.
Haar (boerboel)website is www.makosiboerboels.nl
- Dutchie63
- Zeer actief
- Contacteer:
- kynos
- Actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard dog
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
catahoula
Hallo Brenda,
Hier in het zuiden des lands heb ik nog een eigenaar gevonden die nu 2 pups heeft van Hans Swaak..2 teefjes. 1 uit macy x sunnyboy en 1 uit picasso x sunnyboy.
Heb al contact gemaakt en afgesproken dat we een x koffie komen drinken bij elkaar..1 word opgeleid voor politiehond 1 en de andere voor het speur en drugswerk..narcotica!
Is ook nog familie van blue!
Groetjes Danielle en Troy
Hier in het zuiden des lands heb ik nog een eigenaar gevonden die nu 2 pups heeft van Hans Swaak..2 teefjes. 1 uit macy x sunnyboy en 1 uit picasso x sunnyboy.
Heb al contact gemaakt en afgesproken dat we een x koffie komen drinken bij elkaar..1 word opgeleid voor politiehond 1 en de andere voor het speur en drugswerk..narcotica!
Is ook nog familie van blue!
Groetjes Danielle en Troy
- Apartje
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- monica
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerboels,Staffords en Chihuahua's
- Aantal honden: 2
Tulp schreef:Ik heb er zelf geen maar ken wel iemand die er eentje heeft. Ze is hier niet ophet forum maar als je haar mailt zal ze je zeker antwoorden.

http://monoafotografie.wix.com/monoa-fotografie#
RIP Noa 19-12-2000 * 30-11-2011
RIP Harry 04-07-2004 * 15-08-2012
RIP Noa 19-12-2000 * 30-11-2011
RIP Harry 04-07-2004 * 15-08-2012
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Hoi Brenda,
Laatst heb ik je een mail gestuurd, want wij hebben een broertje van jouw hond! Het lijkt me leuk een x een dag te organiseren en ik probeer dat ook te doen, en heb al een aantal geïnteresseerden! Op hyves heb ik een topic geopend om met meer eigenaren in contact te komen, misschien vind jij het ook leuk om daar eens te kijken, daar kun je nog meer foto's zien van andere Catahoulas in Nederland. Daarbij wonen wij in Groningen, dus dat is niet eens zo heel ver weg. Lijkt me leuk wat van je te horen en dingen uit te wisselen over onze honden.
Groetjes Gaby (en Rhodin)
Laatst heb ik je een mail gestuurd, want wij hebben een broertje van jouw hond! Het lijkt me leuk een x een dag te organiseren en ik probeer dat ook te doen, en heb al een aantal geïnteresseerden! Op hyves heb ik een topic geopend om met meer eigenaren in contact te komen, misschien vind jij het ook leuk om daar eens te kijken, daar kun je nog meer foto's zien van andere Catahoulas in Nederland. Daarbij wonen wij in Groningen, dus dat is niet eens zo heel ver weg. Lijkt me leuk wat van je te horen en dingen uit te wisselen over onze honden.
Groetjes Gaby (en Rhodin)
- _Do_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Australian Shepherds
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Komt die van jou uit Nieuw Buinen?
Ik namelijk dat daar een fokker zit.
Verder ken ik wel iemand die er een gehad heeft, meer niet.
Ik namelijk dat daar een fokker zit.
Verder ken ik wel iemand die er een gehad heeft, meer niet.
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra...
http://www.droversroad.nl/
http://www.droversroad.nl/
- -Gaby-
- Zeer actief
- TvanEmst
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie x Dobermann
- -Gaby-
- Zeer actief
Hans is vanwege gezondheidsproblemen gestopt met fokken... Onze hond kwam uit zijn laatste nest. Maar er zijn mensen met twee teefjes van Hans en een importreu, die, als alle check-ups goed zijn, waarschijnlijk ooit Catahoula pups krijgen! Dit is hun site: http://www.catahoula-leopard-dog.eu/page1.php
- BengalColdBlizz
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Re: Gezocht, louisiana catahoula leopard dog -eigenaren
Oud topic, maar wie weetApartje schreef:Wij zijn enthousiaste catahoula leopard dog-eigenaren die het leuk zouden vinden om in contact te komen met andere catahoula-eigenaren. Heb jij ook een catahoula en lijkt het je leuk ervaringen uit te wisselen?

Laat maar weten!
- Zamunda
- Zeer actief
Nog niet helemaal wakker? Laatste bezoek van Apartje is 09 Apr 2012.......Nanna schreef:Even voor mijn informatie hoor, maar jij bent toch de dochter van Lammy hè?Apartje schreef:Wij zijn enthousiaste catahoula leopard dog-eigenaren die het leuk zouden vinden om in contact te komen met andere catahoula-eigenaren. Heb jij ook een catahoula en lijkt het je leuk ervaringen uit te wisselen?Misschien kunnen we hier een catahoula-topic openen en eens een dag organiseren zodat we elkaars honden kunnen bewonderen

- dagmar88
- Zeer actief
Zamunda schreef: Nog niet helemaal wakker? Laatste bezoek van Apartje is 09 Apr 2012........

- Zamunda
- Zeer actief
Ja, het ís een beetje overdreven (maar is vast snel weer over), maar aan de andere kant schreef de ophaler er wel bij dat het om een "Oud topic" gaat. Het was dus op zich wel te ziendagmar88 schreef:Zamunda schreef: Nog niet helemaal wakker? Laatste bezoek van Apartje is 09 Apr 2012........
Ja, dat krijg je als ieder topic sinds het begin van dit forum waarin "catahoula" voorkomt, omhoog gehaald moet worden.

- BengalColdBlizz
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Sorry dat het jullie stoort
ik ben net nieuw op het forum en probeer via deze weg catahoula eigenaren te vinden. Ik zie dat het oude berichten zijn, maar proberen kan altijd toch? Ik snap niet waarom het zo erg is dat er oude topics opgehaald worden? Mag dat niet meer of iets? Zoals gezegd, ben net nieuw hier en moet allemaal nog uitvinden hoe alles werkt.

- dagmar88
- Zeer actief
BengalColdBlizz schreef:Sorry dat het jullie stoortik ben net nieuw op het forum en probeer via deze weg catahoula eigenaren te vinden. Ik zie dat het oude berichten zijn, maar proberen kan altijd toch? Ik snap niet waarom het zo erg is dat er oude topics opgehaald worden? Mag dat niet meer of iets? Zoals gezegd, ben net nieuw hier en moet allemaal nog uitvinden hoe alles werkt.
Ahhh

Zo vreselijk is het allemaal niet hoor

En er zijn er altijd die niet beseffen dat zo'n topic uit het jaar 0 komt. Zit je voor jan met de korte achternaam te lezen/reageren.
Ik zag dat je geen advertentie op marktplaats hebt geplaatst? Dat lijkt me veel nuttiger.
Oh, jullie hebben dit al onder controle