Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gezocht, louisiana catahoula leopard dog -eigenaren

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Apartje
Vaste gebruiker
Contacteer:

Gezocht, louisiana catahoula leopard dog -eigenaren

Ongelezen bericht door Apartje »

Wij zijn enthousiaste catahoula leopard dog-eigenaren die het leuk zouden vinden om in contact te komen met andere catahoula-eigenaren. Heb jij ook een catahoula en lijkt het je leuk ervaringen uit te wisselen?Misschien kunnen we hier een catahoula-topic openen en eens een dag organiseren zodat we elkaars honden kunnen bewonderen
Klik voor website:

Afbeelding
Tulp
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerboel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tulp »

Ik heb er zelf geen maar ken wel iemand die er eentje heeft. Ze is hier niet ophet forum maar als je haar mailt zal ze je zeker antwoorden.

Haar (boerboel)website is www.makosiboerboels.nl
Dutchie63
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dutchie63 »

Ik heb vorig jaar een nestje catahoulas herplaatst. Er is een grote rescue group van catahoula mensen/liefhebbers.
Het is wel engels..
Als je geinteresseert bent, PM me dan even voor meer info. Marion
Owning a dog is a privilege, NOT a right..
http://www.dogsdeservebettercanada.petfinder.com
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
kynos
Actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard dog
Aantal honden: 4
Contacteer:

catahoula

Ongelezen bericht door kynos »

Hallo Brenda,

Hier in het zuiden des lands heb ik nog een eigenaar gevonden die nu 2 pups heeft van Hans Swaak..2 teefjes. 1 uit macy x sunnyboy en 1 uit picasso x sunnyboy.

Heb al contact gemaakt en afgesproken dat we een x koffie komen drinken bij elkaar..1 word opgeleid voor politiehond 1 en de andere voor het speur en drugswerk..narcotica!

Is ook nog familie van blue!

Groetjes Danielle en Troy
Apartje
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Apartje »

Ooh dat is bijzonder zeg! Ja die van macy en sunny kan een volle broer/zus zijn!
Hoe oud zijn die honden nou?

Ik hoorde van mijn moeder dat je interesse had in een chocolade merle teef (teckel) Leuk hoor!
Klik voor website:

Afbeelding
monica
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboels,Staffords en Chihuahua's
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door monica »

Tulp schreef:Ik heb er zelf geen maar ken wel iemand die er eentje heeft. Ze is hier niet ophet forum maar als je haar mailt zal ze je zeker antwoorden.

Haar (boerboel)website is www.makosiboerboels.nl
:mrgreen: Dat wilde ik net ook zeggen....
http://monoafotografie.wix.com/monoa-fotografie#
RIP Noa 19-12-2000 * 30-11-2011
RIP Harry 04-07-2004 * 15-08-2012
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Hoi Brenda,

Laatst heb ik je een mail gestuurd, want wij hebben een broertje van jouw hond! Het lijkt me leuk een x een dag te organiseren en ik probeer dat ook te doen, en heb al een aantal geïnteresseerden! Op hyves heb ik een topic geopend om met meer eigenaren in contact te komen, misschien vind jij het ook leuk om daar eens te kijken, daar kun je nog meer foto's zien van andere Catahoulas in Nederland. Daarbij wonen wij in Groningen, dus dat is niet eens zo heel ver weg. Lijkt me leuk wat van je te horen en dingen uit te wisselen over onze honden.

Groetjes Gaby (en Rhodin)
_Do_
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Australian Shepherds
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door _Do_ »

Komt die van jou uit Nieuw Buinen?

Ik namelijk dat daar een fokker zit.

Verder ken ik wel iemand die er een gehad heeft, meer niet.
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra...
http://www.droversroad.nl/
-Gaby-
Zeer actief

Ja klopt, tot nu toe zijn zo'n beetje alle Catahoulas in Nederland die ik gevonden heb uit Nieuw Buinen. Drie zijn geïmporteerd, de rest is gefokt door Hans Swaak. Ben druk aan het zoeken geweest via internet en zo, maar is nog best lastig!
TvanEmst
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie x Dobermann

Ongelezen bericht door TvanEmst »

Ik vind het wel een prachtig ras zeg :mrgreen:
Wil iemand me een PBtje sturen met de pagina van die Hans swaak? :wink:
Alvast bedankt :smile:
Afbeelding
Groetjes van Tess en een poot(je!) van Moos!
-Gaby-
Zeer actief

Hans is vanwege gezondheidsproblemen gestopt met fokken... Onze hond kwam uit zijn laatste nest. Maar er zijn mensen met twee teefjes van Hans en een importreu, die, als alle check-ups goed zijn, waarschijnlijk ooit Catahoula pups krijgen! Dit is hun site: http://www.catahoula-leopard-dog.eu/page1.php
BengalColdBlizz
geregistreerd lid
Contacteer:

Re: Gezocht, louisiana catahoula leopard dog -eigenaren

Ongelezen bericht door BengalColdBlizz »

Apartje schreef:Wij zijn enthousiaste catahoula leopard dog-eigenaren die het leuk zouden vinden om in contact te komen met andere catahoula-eigenaren. Heb jij ook een catahoula en lijkt het je leuk ervaringen uit te wisselen?
Oud topic, maar wie weet ;). Heb zelf 2 catahoulas en via het forum hier zie ik dat jij er ook een hebt! Via Facebook ben ik gestart met een evenement "op zoek naar alle catahoulas in Nederland". Via de Facebookpagina Louisiana Catahoula Leopard Dog Nederland. :D Ik ben heel erg benieuwd hoeveel er precies in Nederland zijn. Zou je er een berichtje op willen zetten van jouw hond (geboortedatum, nestgrootte, ouders)? Als je nog van andere nestgenootjes weet, of andere mensen met een catahoula (kruising) mag je ze er ook op wijzen!
Laat maar weten!
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

Nanna schreef:
Apartje schreef:Wij zijn enthousiaste catahoula leopard dog-eigenaren die het leuk zouden vinden om in contact te komen met andere catahoula-eigenaren. Heb jij ook een catahoula en lijkt het je leuk ervaringen uit te wisselen?Misschien kunnen we hier een catahoula-topic openen en eens een dag organiseren zodat we elkaars honden kunnen bewonderen
Even voor mijn informatie hoor, maar jij bent toch de dochter van Lammy hè? :wink:
Nog niet helemaal wakker? Laatste bezoek van Apartje is 09 Apr 2012....... :cool2: .
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Zamunda schreef: Nog niet helemaal wakker? Laatste bezoek van Apartje is 09 Apr 2012....... :cool2: .
:roll: Ja, dat krijg je als ieder topic sinds het begin van dit forum waarin "catahoula" voorkomt, omhoog gehaald moet worden.
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

dagmar88 schreef:
Zamunda schreef: Nog niet helemaal wakker? Laatste bezoek van Apartje is 09 Apr 2012....... :cool2: .
:roll: Ja, dat krijg je als ieder topic sinds het begin van dit forum waarin "catahoula" voorkomt, omhoog gehaald moet worden.
Ja, het ís een beetje overdreven (maar is vast snel weer over), maar aan de andere kant schreef de ophaler er wel bij dat het om een "Oud topic" gaat. Het was dus op zich wel te zien :tongue: .
BengalColdBlizz
geregistreerd lid
Contacteer:

Ongelezen bericht door BengalColdBlizz »

Sorry dat het jullie stoort :(: ik ben net nieuw op het forum en probeer via deze weg catahoula eigenaren te vinden. Ik zie dat het oude berichten zijn, maar proberen kan altijd toch? Ik snap niet waarom het zo erg is dat er oude topics opgehaald worden? Mag dat niet meer of iets? Zoals gezegd, ben net nieuw hier en moet allemaal nog uitvinden hoe alles werkt.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

BengalColdBlizz schreef:Sorry dat het jullie stoort :(: ik ben net nieuw op het forum en probeer via deze weg catahoula eigenaren te vinden. Ik zie dat het oude berichten zijn, maar proberen kan altijd toch? Ik snap niet waarom het zo erg is dat er oude topics opgehaald worden? Mag dat niet meer of iets? Zoals gezegd, ben net nieuw hier en moet allemaal nog uitvinden hoe alles werkt.

Ahhh :J:
Zo vreselijk is het allemaal niet hoor :mrgreen:

:wink: Het is allemaal zo oud dat veel mensen hier geen (actief) lid meer zijn. Die gaan het ook niet lezen als je ieder mogelijk topic met vrijwel hetzelfde bericht omhoog haalt.
En er zijn er altijd die niet beseffen dat zo'n topic uit het jaar 0 komt. Zit je voor jan met de korte achternaam te lezen/reageren.

Ik zag dat je geen advertentie op marktplaats hebt geplaatst? Dat lijkt me veel nuttiger.
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Oh, jullie hebben dit al onder controle :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”