Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Workshop van x-aantal dagen met van alles en nog wat?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Workshop van x-aantal dagen met van alles en nog wat?

Ongelezen bericht door Tamara. »

Ik ben niet iemand die wekelijks naar een hondenvereniging gaat om een bepaalde tak van sport te beoefenen. Dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind om zo nu en dan iets met de honden te ondernemen.

Ik zit dan meer in de richting te denken van een meerdaagse workshop waar een aantal leuke dingen gedaan worden voor baas en hond maar wel op een serieuze manier :wink: Bijv. 2 à 3 dagen (of langer) bezig zijn met de hond waaronder speuren, agility, gehoorzaamheid en gedrag. Of andere onderdelen in meer of mindere mate. Alles wel op een serieuze manier met een bepaalde "diepgang" (ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen :mrgreen: ) Waar je echt wat kan leren en op een leuke manier bezig zijn met je hond. Waarbij je zo snel gaat als jij en je hond aankunnen en met een groepje iets samen doet maar ook individueel benaderd wordt.

Is er zoiets, of iemand weet? Of weet iemand een persoon (of personen) met die kennis die zoiets wil organiseren op een locatie waar je ook kan overnachten en waar die mogelijkheden zijn?
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

dat zijn dan toch de handlersdagen bij Martin Brouwer? Zijn ex Birgit doet ook zoiets tegenwoordig en Nicky Gootjes ook volgens mij?

Google er eens op;-)
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Dat lijkt mij ook wel wat. Alleen heb ik een hondje wat alleen het commando zit kent....
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief

Rosita Compagner schreef:dat zijn dan toch de handlersdagen bij Martin Brouwer? Zijn ex Birgit doet ook zoiets tegenwoordig en Nicky Gootjes ook volgens mij?

Google er eens op;-)
Ik zit zo even snel op de website van Nicky Gootjes te kijken en als je dat een beetje in de juiste vorm kan gieten als je als groep komt kan het wel eens wat zijn.

Gaat dit wel een stapje verder dan een gemiddelde hondenschool die een puppy cursus geeft? Niet vervelend bedoeld maar ik hoop dat er begrepen wordt wat ik bedoel :N:

Leuk trouwens om je even gezien te hebben :ok:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Misschien bij Martin Gaus?
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Tamara. schreef:
Rosita Compagner schreef:dat zijn dan toch de handlersdagen bij Martin Brouwer? Zijn ex Birgit doet ook zoiets tegenwoordig en Nicky Gootjes ook volgens mij?

Google er eens op;-)
Ik zit zo even snel op de website van Nicky Gootjes te kijken en als je dat een beetje in de juiste vorm kan gieten als je als groep komt kan het wel eens wat zijn.

Gaat dit wel een stapje verder dan een gemiddelde hondenschool die een puppy cursus geeft? Niet vervelend bedoeld maar ik hoop dat er begrepen wordt wat ik bedoel :N:

Leuk trouwens om je even gezien te hebben :ok:
Ja, 't is wel een niveautje hoger volgens mij. In ieder geval op die handlersdagen. Daarnaast is alles best individueel, ik heb een gemengde groep nooit als vervelend ervaren, vind het altijd wel leuk hoe anderen hún problemen weer oplossen of dingen aanleren waar ik nog niet aan toe ben.

ja, de leuke ervaring was wederzijds. Die per-ongeluk-ontmoetingen aan de hand van herkenning van de hond zijn meestal het leukst.
gizmo
Zeer actief

Ongelezen bericht door gizmo »

Nicky gaat zeker wel een stapje verder
Die gaat meer in op de manier hoe denkt mijn hond
Je hond krijgt dat opdrachten zodat je kan zien hoe slim je hond is
Ik had me toen met een aantal mensen ingeschreven om deze cursus te doen
Maar zat al voor een half jaar vol helaas
We kunnen het natuurlijk opnieuw proberen om een groep samen te stellen en naar Nicky te gaan
Ik vind haar zelf helemaal geweldig
Afbeelding
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Ik heb gisteren de workshop wisselwerk gevolgd bij Nicky.

Ik vond het echt super. Heb een heleboel bij geleerd over hondengedrag en hoe je dat als baas kan gebruiken of in goede banen kan leiden bij minder gewenst gedrag. Alhoewel je niet de hele tijd bezig bent met je hond, je let ook veel op de andere mensen hoe zij omgaan met hun hond, is het erg vermoeiend. Wij hebben met zijn allen een dutje gedaan toen we thuis kwamen :mrgreen:

Of zij ook workshops geeft die meerdere dagen zijn, dat weet ik niet.

Ik zit er aan te denken om ons in te schrijven voor de workshop zoeken en speuren bij haar.

Bij de hondenschool waar Linda traint, organiseren ze ook GG trainingsdagen. Weet de website niet, maar daar kan Linda je vast aan helpen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
tycha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Smoothies
Contacteer:

Ongelezen bericht door tycha »

Ik heb gisteren de workshop wisselwerk gevolgd bij Nicky.
Ik ga deze workshop 5 juli bij haar volgen. Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het is.
Afbeelding
Groetjes Marja
Kaiou
Zeer actief
Mijn ras(sen): Barbet

Ongelezen bericht door Kaiou »

Misschien vind je dit leuk? Workshops behendigheid en TTouch....

http://www.mcdogs.nl/link_out.mcd?linki ... =links.mcd
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief

Sita schreef:Ik heb gisteren de workshop wisselwerk gevolgd bij Nicky.

Ik vond het echt super. Heb een heleboel bij geleerd over hondengedrag en hoe je dat als baas kan gebruiken of in goede banen kan leiden bij minder gewenst gedrag. Alhoewel je niet de hele tijd bezig bent met je hond, je let ook veel op de andere mensen hoe zij omgaan met hun hond, is het erg vermoeiend. Wij hebben met zijn allen een dutje gedaan toen we thuis kwamen :mrgreen:

Of zij ook workshops geeft die meerdere dagen zijn, dat weet ik niet.

Ik zit er aan te denken om ons in te schrijven voor de workshop zoeken en speuren bij haar.

Bij de hondenschool waar Linda traint, organiseren ze ook GG trainingsdagen. Weet de website niet, maar daar kan Linda je vast aan helpen.
Dit vind ik wel positief klinken :ok: Ik ga eens informeren bij haar wat de mogelijkheden zijn om zoiets voor 2 a 3 dagen te organiseren voor een groepje missen, misschien dat er vanuit hier ook nog animo voor zoiets is :ok:
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Sita schreef: Bij de hondenschool waar Linda traint, organiseren ze ook GG trainingsdagen. Weet de website niet, maar daar kan Linda je vast aan helpen.
http://www.ittakes2.info/frameset.html :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”