Ik ben niet iemand die wekelijks naar een hondenvereniging gaat om een bepaalde tak van sport te beoefenen. Dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind om zo nu en dan iets met de honden te ondernemen.
Ik zit dan meer in de richting te denken van een meerdaagse workshop waar een aantal leuke dingen gedaan worden voor baas en hond maar wel op een serieuze manier

Bijv. 2 à 3 dagen (of langer) bezig zijn met de hond waaronder speuren, agility, gehoorzaamheid en gedrag. Of andere onderdelen in meer of mindere mate. Alles wel op een serieuze manier met een bepaalde "diepgang" (ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen

) Waar je echt wat kan leren en op een leuke manier bezig zijn met je hond. Waarbij je zo snel gaat als jij en je hond aankunnen en met een groepje iets samen doet maar ook individueel benaderd wordt.
Is er zoiets, of iemand weet? Of weet iemand een persoon (of personen) met die kennis die zoiets wil organiseren op een locatie waar je ook kan overnachten en waar die mogelijkheden zijn?