Hieronder het verhaal van het baasje van Rex.
Rex R.I.P. makker ook namens jou zullen we door blijven vechten zodat je niet voor niks bent heen gegaan.
We willen de eigenaren en andere betrokkenen sterkte wensen bij die onterecht grote verlies!
donderdag omstreeks 12uur werd ik gebeld door een maat van me (R) dat er voor mijn huis agenten stonden met dierenambulance met stokken om mijn americaanse stafford van 11 jaar in beslag te komen nemen, niet omdat ie bijtincidenten had veroorzaakt maar gewoon omdat een uit de hand gelopen burenruzie waar ik niet bij betrokkken was maar wel de dupe van ben geworden.
mijn hond was niet in het bezit van een geldig fci papier en moest hierdoor afgemaakt worden. om 18uur was ik getuige in koekange waar mijn allerbestemaatje zijn laatste adem uitblies
hartverscheurend was het. van 12uur tot 18uur in gevangenis gezeten met mn hond, tot ik te horen kreeg dat rex na lang onderhandelen, ik toch de kans kreeg om mijn beste maatje te laten inslapen.
ik ben onder getuige van 2 agenten naar koekange gereden en kreeg gelukkig de kans om met rex nadat ie het inslaap spuitje had gehad
10min alleen met hem op de vloer te liggen van het dierenarts praktijk. hij had de vloer onder gepist alsof ie wist wat er zou gaan gebeuren hij likte me met zn laatste adem over mn neus en gebeurd was het zo hard en medogenloos.
ik ben totaal gebroken door het verlies van mijn hond Rex R.I.P.
Mbt de man v.d dierenambulance,
De dierenambulance is van een man hier uit de buurt.
Alle organisaties mijden hem al een tijdje om deze praktijken.
Hoogeveen en Heerenveen is hij al weg gepest..
Hij heeft een tijd terug zijn auto in de prak gereden en heeft via hart van nederland een nieuwe gekregen..
Zoek zijn naam maar eens op, op google.
Menno Koster heeft hij
http://www.regiohoogeveen.nl/news/6988/ ... eveen.html
--
Ondertussen is een sponsor van de dierenambulance ingelicht over de wanpraktijken van deze man..
Zij leveren medicijnen en sturen mensen door als ze geen vervoer voor hun dier kunnen vinden
Dit betreft een dierenkliniek in de buurt..
Meerdere mensen hadden al gebeld over de man van de dierenambulance..
Er is hun op het hart gedrukt, dat als er publiciteit komt over deze man (wat geheid gaat gebeuren) ze erg slechte reclame maken.
(De naam van de kliniek staat op de ambulance)
Er zal nu intern overlegd worden wat ze er mee aan moeten, waarschijnlijk moet de naam van de bus en willen ze niet meer betrokken worden bij de man