Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuwe visjes en een Skippybal.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Nieuwe visjes en een Skippybal.

Ongelezen bericht door blondie »

Had mijn aquarium leeggehaald, tijd voor metamorfose en naast mijn drie sluiertjes, nog een paar erbij te kopen.. aquarium leeg en even met Finn naar het park.. hij loopt voor me het bruggetje over en inene voep die staart de lucht in.. wat kijken naar het water..in een bocht ergens omheen en toen vlug de aftocht blazen.. :roll:
Ik stond me echt af te vragen wat er nu zo nieuw en raar kon zijn..
toen zag ik die enorme skippybal aan de oever liggen :smile:
Nu heb ik vaak dat bepaalde zaken waar hij bang/angstig op reageert, ik juist dat op ga zoeken en hem aanmoedig te komen kijken of zijn angs te overwinnen.. zo ook met de skippybal..
Het kostte me wat moeite maar na wat aandringen heeft hij gesnuffeld.. heb ik de skippy het water uitgehaald weer wat laten snuffelen en toen effe gooien ermee...hihi schijtbakje van een hond had ik toen effe :mrgreen: toch wel meerennend met de skippy maar oei als de wind de skippy richting hem joeg was het de ontwijkmodus, skippy vloog het watertje weer in en dreef weg..
Op naar de dierenwinkel waar ik drie leuke sluiers kocht wat plantjes en ik zag zand voor in het aquarium.. wel goed spoelen hoor zei de mevrouw nog.. :roll: dat heb ik geweten... ben een uur bezig geweest met dat gare zand voor ik eindelijk helder water in de emmer zag! Maar goed, zand plantjes en water in de bak en de visjes in het plastic zakje in de bak gedaan.. zakje open beetje aquariumwater erbij precies volgens het boekje.. moet een half uurtje acclamatiseren, dus weer even naar het parkje.. :wink:
andere kant op nu, en ik loop het veld af en daar waar het water niet verder kan.. daar lag ie weer! :cheer: de skippy!
Kijk eens Finn :mrgreen: dit keer was de reactie van hem heel anders.. kwispelend stond ie bij de grote bal... :N: bal maar weer uit het water gevist en rennen maar haha, het was geen gezicht, ik gooide dat ding de lucht in en Finn erachteraan, erop springen weer er tegenaan tikken met de poten en toen... de aanval! Je begrijpt.. toen was het snel gedaan met de skippy, tegen herder tandjes kunnen ze niet :eek:
Nog even de laatste lucht eruit middels trekspelletje, een gescheurde skippy was wat restte..
Thuis gekomen.. zie ik twee katten wegschieten... :denken:
Shit! Die was ik dus vergeten :N:
Ik ren de woonkamer in.. daar lagen ze.. alledrie op een rij op de vloerbedekking.. de nieuwe visjes :jank:

Maar de kieuwtjes bewogen nog.. dus snel de visjes het aquarium in... en nu zwemmen ze gelukkig relaxed door het water... hoop dat ze het redden en niet een te groot trauma hebben opgelopen.... :evil:
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Whoepssssssss :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Minhie »

haha wat een verhaal!
:mrgreen:
Afbeelding
Miss_Liz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldogs

Ongelezen bericht door Miss_Liz »

:smile: arme vissies
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
Cissy
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Cissy »

Ahh die visjes :N: waren ze niet beschadigd?
slomehippie
Actief

Ongelezen bericht door slomehippie »

:smile: :smile: :mrgreen: :mrgreen: :smile: :smile:

Echt irritant!

Leven ze nog?
Greetz van Anne en een poot van Sam en Moos

Afbeelding
*Life is short, but your here to flower!*
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Ja! Gelukkig zwemmen ze er nog lustig op los, en dat zand is echt mooi in het aquarium :ok:
Afbeelding
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Mooie foto :ok:
Gelukkig gaat alles goed met de vissen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”