Ik stond me echt af te vragen wat er nu zo nieuw en raar kon zijn..
toen zag ik die enorme skippybal aan de oever liggen
Nu heb ik vaak dat bepaalde zaken waar hij bang/angstig op reageert, ik juist dat op ga zoeken en hem aanmoedig te komen kijken of zijn angs te overwinnen.. zo ook met de skippybal..
Het kostte me wat moeite maar na wat aandringen heeft hij gesnuffeld.. heb ik de skippy het water uitgehaald weer wat laten snuffelen en toen effe gooien ermee...hihi schijtbakje van een hond had ik toen effe

Op naar de dierenwinkel waar ik drie leuke sluiers kocht wat plantjes en ik zag zand voor in het aquarium.. wel goed spoelen hoor zei de mevrouw nog..

andere kant op nu, en ik loop het veld af en daar waar het water niet verder kan.. daar lag ie weer!

Kijk eens Finn

Nog even de laatste lucht eruit middels trekspelletje, een gescheurde skippy was wat restte..
Thuis gekomen.. zie ik twee katten wegschieten...

Shit! Die was ik dus vergeten :N:
Ik ren de woonkamer in.. daar lagen ze.. alledrie op een rij op de vloerbedekking.. de nieuwe visjes

Maar de kieuwtjes bewogen nog.. dus snel de visjes het aquarium in... en nu zwemmen ze gelukkig relaxed door het water... hoop dat ze het redden en niet een te groot trauma hebben opgelopen....