Ik had gelezen dat die probiotische yoghurtjes in een hoop HFkoelkasten voor de honden staan. Dus toen ik bij de Lidl was heb ik het ook meegenomen, even proberen.
Gisteren was Sjonnie dus niet zo lekker, tranende oogjes, hij had overgegeven en praktisch niet gepoept. Hij was gewoon een beetje lamlendig en wilde ook niet echt eten (door het spugen denk ik).
Dus heb ik meneer een half pakje van die yoghurt gegeven. Hij vond het geweldig interessant en het ging er dan ook goed in. Hij kwam gelijk weer een beetje "tot leven", waarschijnlijk omdat er iets in z'n maagje zat. Daar was ik dus op zich al blij mee. 's Avonds als diner 1 kippenvleugel gegeven, en dacht als hij meer wil dan krijgt ie het dan wel, maar dat hoefde niet.
Vanmorgen voelde hij zich helemaal geweldig, géén tranende oogjes meer, dus ik blij. Maar buiten heeft hij óók nog eens de prachtigste drolletjes ever geproduceerd, dus ik ben om.
Zit er over te denken om gewoon 1 keer per week ongeveer een half bakje te geven, gewoon voor de lekker en gezond.
Sjon en ik zijn helemaal blij met dit geslaagde experimentje