Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Experimentje geslaagd!

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Experimentje geslaagd!

Ongelezen bericht door Maylala »

Jeej, lang leve het HF! :cheer:

Ik had gelezen dat die probiotische yoghurtjes in een hoop HFkoelkasten voor de honden staan. Dus toen ik bij de Lidl was heb ik het ook meegenomen, even proberen.
Gisteren was Sjonnie dus niet zo lekker, tranende oogjes, hij had overgegeven en praktisch niet gepoept. Hij was gewoon een beetje lamlendig en wilde ook niet echt eten (door het spugen denk ik).

Dus heb ik meneer een half pakje van die yoghurt gegeven. Hij vond het geweldig interessant en het ging er dan ook goed in. Hij kwam gelijk weer een beetje "tot leven", waarschijnlijk omdat er iets in z'n maagje zat. Daar was ik dus op zich al blij mee. 's Avonds als diner 1 kippenvleugel gegeven, en dacht als hij meer wil dan krijgt ie het dan wel, maar dat hoefde niet. :19:
Vanmorgen voelde hij zich helemaal geweldig, géén tranende oogjes meer, dus ik blij. Maar buiten heeft hij óók nog eens de prachtigste drolletjes ever geproduceerd, dus ik ben om.
Zit er over te denken om gewoon 1 keer per week ongeveer een half bakje te geven, gewoon voor de lekker en gezond.

Sjon en ik zijn helemaal blij met dit geslaagde experimentje :cheer:
Afbeelding
Eef
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eef »

Fijn dat de probiotica heeft geholpen.

Je kunt trouwens ook probiotica in capsules kopen, bijv bij de drogist, dat is volgens mij voordeliger en heeft hetzelfde effect, of beter, ligt ook aan het merk en de hoeveelheid bacterien. Daarnaast is probiotica in capsules ook gezonder voor de hond, er zitten bijvoorbeeld geen toevoegingen zoals suiker in.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”