Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat is beter
Moderator: moderatorteam
- thyro
- Zeer actief
wat is beter
wie geeft zijn hond wel eens een aardappel, en als je dat doet is hij dan gekookt of rauw, want mijn hond zit ieder avond als ik aardappels schil bij mij en nu weet ik niet wat beter is een gekookte of een rauwe aardappel.
marjan
marjan
een hond heb je niet voor even, maar voor zijn hele leven
- Sennaruby
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Jasparov
- Vaste gebruiker
- Dondersteen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondjes
- starfleet
- Erelid
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: wat is beter
Aardappelen geef ik nooit aan mijn honden, want ik woon in Suriname en ze zijn allemaal door een of andere chemische oplossing gehaald voordat ze hier te koop zijn. Maar - hoewel aardappel een grondvrucht is, is het een bron van vitamine C! Klinkt raar, maar het is echt waar. Het feit dat je hond zo bij je zit als je aan het schillen bent, zou ook kunnen betekenen dat er vitamine C ontbreekt in zijn voeding.thyro schreef:wie geeft zijn hond wel eens een aardappel, en als je dat doet is hij dan gekookt of rauw, want mijn hond zit ieder avond als ik aardappels schil bij mij en nu weet ik niet wat beter is een gekookte of een rauwe aardappel.marjan
Weet niet of je hier iets mee kunt, maar het kwam in me op toen ik je bericht las.
Ignit Bekken.
- starfleet
- Erelid
Dan heeft Buffy tekort aan van alles want die zit altijd te kwijlen wat ik ook schil.ignit schreef:Het feit dat je hond zo bij je zit als je aan het schillen bent, zou ook kunnen betekenen dat er vitamine C ontbreekt in zijn voeding.![]()
Weet niet of je hier iets mee kunt, maar het kwam in me op toen ik je bericht las.
Ignit Bekken.
Anne
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Jasparov
- Vaste gebruiker
ignit schreef:Aardappelen geef ik nooit aan mijn honden, want ik woon in Suriname en ze zijn allemaal door een of andere chemische oplossing gehaald voordat ze hier te koop zijn. Maar - hoewel aardappel een grondvrucht is, is het een bron van vitamine C! Klinkt raar, maar het is echt waar. Het feit dat je hond zo bij je zit als je aan het schillen bent, zou ook kunnen betekenen dat er vitamine C ontbreekt in zijn voeding.thyro schreef:wie geeft zijn hond wel eens een aardappel, en als je dat doet is hij dan gekookt of rauw, want mijn hond zit ieder avond als ik aardappels schil bij mij en nu weet ik niet wat beter is een gekookte of een rauwe aardappel.marjan![]()
Ignit Bekken.
Bij mijn weten maakt een gezonde hond zelf vit C aan.
Groeten Ursula
-
jelle
- Zeer actief
Ik vind dit toch altijd wel een heel erg non-argument.marian* schreef:Als ik aardappels sta te schillen krijgt Max altijd een of twee stukjes schil.
Hij is er nog nooit ziek van geworden en ik doe dat al zijn hele leven........gewoon 1 of 2 stukjes.Vindt ie hartstikke lekker.
Dat een hond niet ergens acuut (merkbaar) ziek van wordt wil natuurlijk niet zeggen dat het niet (erg) ongezond kan zijn.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)