Dat ze geen haar hebben

Dat je ze niet lekker kunt aaien. Waarom je daar haar voor nodig zou hebben is mij nog steeds een raadsel

Oh en er zijn vast meer dingen maar de meeste mensen komen niet verder dan iew, geen haar!
Dat komt trouwens helemaal niet vaak voor hoor dat mensen dat mensen dat zeggen in het echt. De meeste mensen vinden ze in het echt wel leuk en interessant. Ik nodig ook niet zo uit om je ongezouten mening over mijn honden te spuien denk ik. Ik hoor van andere mensen vaak dat ze opmerkingen krijgen maar dat is mijn ervaring dus helemaal niet. Ik vind het helemaal geen probleem als mensen mijn honden lelijk vinden, ik vind het wel heel vreemd als je de behoefte hebt om dat ongevraagd aan wildvreemde mensen mee te delen. Misschien straal ik dat laatste ook uit

Met mijn allereerste hond, Mullu, ben ik wel heel verontwaardigd geweest toen het me voor het eerst overkwam. We waren bij een Duits tankstation en ik liep daar trots met mijn Mullu en een deftige vrouw begon te gillen toen ik langsliep met een bekakte stem "oehhh, wat een engerd!" waarschijnlijk in de veronderstelling dat ik het toch niet zou verstaan. Dus ik tegen haar "kijk naar jezelf!" Haha, ze schrok zich helemaal rot. En toen was ook ze ook nog boos dat ik dat tegen haar durfde te zeggen.
Maar het is niet vaak meer gebeurd. Eens in de 3 jr ofzo.