Kells schreef:Sorry Marjoleine, veel van je vragen die ik al eerder had beantwoord stel je opnieuw. Ik zet een punt achter deze discussie.
Mijn naam is trouwens Astrid, staat in mijn onderschrift. Kells is mijn hond.

Omdat je ze niet beantwoord.
En dat doe je nog steeds niet.
Hoeft niet hoor. Lekker makkelijk, toch?
Lunatic schreef:Een hond zoals je hier beschrijft, komt niet uit een goede werklijn. Een van de belangrijkste eigenschappen van een werkhond (lab) is steadyness, als een hond geen rust heeft, kan je er geen owt, ft of praktijkjacht mee lopen, zo simpel is het, dus daar word door goede werklijn-fokkers wel degelijk op gelet!
Dan heb ik zeker met de verkeerde mensen gesproken? Mensen die zeggen dat je een werklijn-lab écht niet in een gewoon gezin moet zetten omdat die anders de meubels opvreten van verveling (dat bedoelde ik met tot bijtens toe).
Mensen die in de top lopen trouwens hoor. Echt niet de eersten de besten.
En mijn werklijn labje werd van de zomer de ring bijna uitgelachen, hij kreeg nog net een G, ik moest hem eerst maar eens meer te eten gaan geven enzo, veel t rank en slank
Dat geloof ik op zich wel, ja.
Niet vanwege dat te rank en te slank (er worden tegenwoordig zat labjes met een G weggezet vanwege overgewicht namelijk) maar omdat het type totaal afwijkend is.
Ik geloof trouwens best dat dat van de keurmeester afhangt.
Wij zijn hier in Nederland erg bezig met dergelijke dingen maar showkeurmeesters uit Engeland hebben daar misschien totaal andere gedachten over, dat kan best.