Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Topic voor de honden. Niet voor de baasjes/vrouwtjes.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

chantal40
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): waarschijnlijk kruising border collie/stabij en iets onbekends

Re: Topic voor de honden. Niet voor de baasjes/vrouwtjes.

Ongelezen bericht door chantal40 »

Hoi allemaal,

Hier scooby... Ja nee, dat heb ik zelf toch ook niet verzonnen! Al die mensen die maar lopen te plagen met scooby doo where are you, bah! Mijn vrouwtje zegt tegen de baas dat er niks aan te doen is, want ik ben al drie jaar en dat ze het nu niet meer kunnen veranderen. Nou, daar ben ik het niet mee eens, ik zou veel liever een leuke, stoere hondennaam willen. Zoiets als rex ofzo... En baas is het met me eens! Ik dacht eerst, als ik gewoon niet luister dan veranderen ze het vanzelf! Maar goed, dat zit er dus niet in :cry:

Ik zal me even voorstellen, ik ben drie jaar alweer en had vroeger een hele stomme baas. Hij liet mij altijd alleen en toen bracht ie me ook nog naar het asiel!! :boos: Gelukkig ben ik nu van die stomme man af en hebben mijn vrouwtje en baas mij uit het asiel gehaald afgelopen zomer. Helaas brachten ze me vrij snel weer weg, om te gaan logeren bij de papa en mama van de baas, omdat mijn vrouwtje zo nodig een of ander klein mormel moet voort brengen en haar school dus snel af moest maken. Dan moest ik de hele dag alleen thuis zitten en dat dacht jij zeker, dat was ik niet weer van plan!! :boos:

Gelukkig was het echt gaaf joh bij mijn tijdelijke baasjes! Lekker op de boerderij, de hele dag naar buiten kijken naar de vogeltjes en heel veel wandelen!! Ik mocht alleen niet achter de katten aan, maar ik heb het lekker toch een paar keer geprobeerd en ben ontsnapt! :tong: Vrouwtje was er alleen niet zo blij mee? :oeps:

En nu ben ik weer thuis bij mijn eigen vrouwtje en baasje!! Vrouwtje is wel ineens streng geworden hoor, ze vind dat ik nodig wat opvoeding kan gebruiken... Nou ja zeg, ik mocht net zoveel bij mn tijdelijke baasjes!! Net heb ik lekker gedaan alsof ik heel goed luisterde, want we gingen een bot kopen in de winkel, maar ik moest wachten tot we thuis waren. Nou, ik dacht, als ik me nu goed gedraag krijg ik m vast direct!!! En het werkte ook nog! Vrouwtje zegt wel dat ik een gek beest ben, want nou loop ik het bot de hele kamer door te slepen. Ik snap het niet, ik geniet toch van mn bot? En nou komt de vrouw van de krant (lekker postbodes!) en mag ik niet eens naar haar blaffen? :denken: Hoe moet ik het huis dan beschermen?! Rare wezens hoor, die mensen... Maar ik vind mn vrouwtje toch wel lief, omdat we net samen naar de winkel zijn geweest voor een lekker bot! :E:

Nou, ik ga weer lekker op mn bot liggen kauwen!
Kristina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kristina »

massam schreef::80:
:lol:
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

Afbeelding
chantal40
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): waarschijnlijk kruising border collie/stabij en iets onbekends

Ongelezen bericht door chantal40 »

Ik mag ook niks hier in huis! Niet naar de postbode blaffen, niet op de bank, niet achter de katten aan, niet naar mensen blaffen, niet achter de konijnen aan, geen broodjes van het vrouwtje, geen koekjes, niet aan de lijn in de tuin omdat ik dan de postbode opeet... vind er niks aan vandaag! :boos:
Icecold81
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Icecold81 »

Woef ik moet jullie toch even op de hoogte brengen over de laatste 2 dagen!

Iedere avond laat ik mijn vrouwmens uit..meestal neem ik haar mee naar het bos..
2 dagen geleden gebeurde er toch zoiets spannends! Zomaar zag ik daar een gek beest lopen met een wit kontje en zo'n leuk staartje. Het leek op een konijn, zoals ik die thuis wel ken, alleen dan veeeel groter... Volgens mijn vrouwtje was het een hert .. ze zei nog meer, maar dat heb ik niet meer gehoord, want ik vond het hertje veel te interessant.
Dus ik erachteraan.... vrouwtje werd weer helemaal rood en stond zo hard te gillen... moest ik nog harder rennen, want het hert ging wegrennen.
Uit het niets word ik ineens aan m'n halsband getrokken... he nee he het vrouwtje... toen was het helaas uit met de pret.... Maar de volgende keer ga ik mooi weer op zoek als ik daar ben!

Gisteren was het ook weer gezellig. 3 van die gek geklede mannen met op zo'n fiets...nou daar houd ik niet van... dat draait maar rond en moet harder dan mij! Ik mag als enige voorop en niemand anders! Dus ik ging beetje imposant doen en grommen, vrouwtje maar in de waan gelaten dat ze mij goed vast had...
Ik hoorde die man wat mopperen en weer werd dat vrouwtje van mij rood! Echt, het is net een tomaat soms! Die man zei: De volgende keer schop ik je hond in zijn kloten...
Nou begrijp ik niet alles van mensentaal, maar dacht wel die is dom, want kloten heb ik niet meer...
Het vrouwtje zei: moet u doen, dan trap ik u in uw kloten.
Daarna ging die man nog harder schreeuwen en zei ze: duidelijk geval van sekstekort..
En toen liep ze zomaar door terwijl die man nog steeds aan het schreeuwen was. Dat vond ik wel raar van het vrouwtje, want ze zegt tegen mij altijd dat ik moet luisteren en blijven staan als ze tegen me praat...

Ik ben zeer benieuwd wat we vanavond weer gaan beleven.... :D
Afbeelding
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

In tegenstelling tot jullie heb ik niets te klagen:
ik heb het fijnste vrouwtje van de wereld :I:
en het heerlijkste leven dat je je maar voor kunt stellen :E:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”