Hier scooby... Ja nee, dat heb ik zelf toch ook niet verzonnen! Al die mensen die maar lopen te plagen met scooby doo where are you, bah! Mijn vrouwtje zegt tegen de baas dat er niks aan te doen is, want ik ben al drie jaar en dat ze het nu niet meer kunnen veranderen. Nou, daar ben ik het niet mee eens, ik zou veel liever een leuke, stoere hondennaam willen. Zoiets als rex ofzo... En baas is het met me eens! Ik dacht eerst, als ik gewoon niet luister dan veranderen ze het vanzelf! Maar goed, dat zit er dus niet in
Ik zal me even voorstellen, ik ben drie jaar alweer en had vroeger een hele stomme baas. Hij liet mij altijd alleen en toen bracht ie me ook nog naar het asiel!!
Gelukkig was het echt gaaf joh bij mijn tijdelijke baasjes! Lekker op de boerderij, de hele dag naar buiten kijken naar de vogeltjes en heel veel wandelen!! Ik mocht alleen niet achter de katten aan, maar ik heb het lekker toch een paar keer geprobeerd en ben ontsnapt!
En nu ben ik weer thuis bij mijn eigen vrouwtje en baasje!! Vrouwtje is wel ineens streng geworden hoor, ze vind dat ik nodig wat opvoeding kan gebruiken... Nou ja zeg, ik mocht net zoveel bij mn tijdelijke baasjes!! Net heb ik lekker gedaan alsof ik heel goed luisterde, want we gingen een bot kopen in de winkel, maar ik moest wachten tot we thuis waren. Nou, ik dacht, als ik me nu goed gedraag krijg ik m vast direct!!! En het werkte ook nog! Vrouwtje zegt wel dat ik een gek beest ben, want nou loop ik het bot de hele kamer door te slepen. Ik snap het niet, ik geniet toch van mn bot? En nou komt de vrouw van de krant (lekker postbodes!) en mag ik niet eens naar haar blaffen?
Nou, ik ga weer lekker op mn bot liggen kauwen!