Bij femke is het echt vreselijk. Die dikke vacht, haar donkere haar en huid....je blijft zoeken!

Moderator: moderatorteam
Ik pluk er minstens 15 per dag af van iedere hond (Saar is wel gevoeliger dan Miep). Ze bijten zich tegenwoordig al van ellende af een de poten. Gewoon voorop de poot waar het velletje toch heel erg dun is :N:vosse schreef:nou we hadden gister een westie in de trimsalon en die had er wel een stuk of 6 over zich heen lopen er zat er nog maar 1 vast gelukkig...
ben niet snel vies van iets maar teken vind ik wel van die bliep beesten :N:
haha ik heb nix gezegtMarion. schreef:Ik pluk er minstens 15 per dag af van iedere hond (Saar is wel gevoeliger dan Miep). Ze bijten zich tegenwoordig al van ellende af een de poten. Gewoon voorop de poot waar het velletje toch heel erg dun is :N:vosse schreef:nou we hadden gister een westie in de trimsalon en die had er wel een stuk of 6 over zich heen lopen er zat er nog maar 1 vast gelukkig...
ben niet snel vies van iets maar teken vind ik wel van die bliep beesten :N:
Ik ben er absoluut niet meer vies van en krijg alleen maar moordneigingen. Alleen als het groene krenten zijn vind ik het uitermate goor en zéker als ze al af zijn gevallen, zoals wel eens gebeurt als ik een logé heb, maar een rechtstreekse gang naar het Doetinchemse riool maken ze dan![]()
![]()