Bij femke is het echt vreselijk. Die dikke vacht, haar donkere haar en huid....je blijft zoeken!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het begint weer
Moderator: moderatorteam
-
miekmiek
- FlevoFluffy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
-
Marion.
Ik pluk er minstens 15 per dag af van iedere hond (Saar is wel gevoeliger dan Miep). Ze bijten zich tegenwoordig al van ellende af een de poten. Gewoon voorop de poot waar het velletje toch heel erg dun is :N:vosse schreef:nou we hadden gister een westie in de trimsalon en die had er wel een stuk of 6 over zich heen lopen er zat er nog maar 1 vast gelukkig...
ben niet snel vies van iets maar teken vind ik wel van die bliep beesten :N:
Ik ben er absoluut niet meer vies van en krijg alleen maar moordneigingen. Alleen als het groene krenten zijn vind ik het uitermate goor en zéker als ze al af zijn gevallen, zoals wel eens gebeurt als ik een logé heb, maar een rechtstreekse gang naar het Doetinchemse riool maken ze dan
- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
haha ik heb nix gezegtMarion. schreef:Ik pluk er minstens 15 per dag af van iedere hond (Saar is wel gevoeliger dan Miep). Ze bijten zich tegenwoordig al van ellende af een de poten. Gewoon voorop de poot waar het velletje toch heel erg dun is :N:vosse schreef:nou we hadden gister een westie in de trimsalon en die had er wel een stuk of 6 over zich heen lopen er zat er nog maar 1 vast gelukkig...
ben niet snel vies van iets maar teken vind ik wel van die bliep beesten :N:
Ik ben er absoluut niet meer vies van en krijg alleen maar moordneigingen. Alleen als het groene krenten zijn vind ik het uitermate goor en zéker als ze al af zijn gevallen, zoals wel eens gebeurt als ik een logé heb, maar een rechtstreekse gang naar het Doetinchemse riool maken ze dan![]()
![]()
-
Brigitte
- Zeer actief
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Mijn vorige honden gaf ik altijd biergisttabletten vanaf het voorjaar en dat hielp enorm, ze hadden nooit teken. Alleen heb ik later ooit eens gehoord of gelezen dat biergist niet goed zou zijn voor honden, te belastend voor de lever. Weet iemand of dit inderdaad zo is? Ik durf het nu niet meer te geven.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
-
joline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2