Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Euh, hier een beetje aparte dierendag. Banjo heeft nieuwe baasjes gekregen, Lais behendigheidsles, Raaf werd overgeslagen voor behendigheid en Willem moest bezoek doorstaan. Ik geloof dat Lais het als enige een geslaagde dag vond .
Miezemuis schreef:Uiteraard had ik ook wat lekkers voor de dames gehaald...Dushi kreeg een klein gedroogd visje, Lizzie een poot van een wild zwijn en Keetje en geitenoor.
Wat kregen jullie honden?
Ik doe niet aan dierendag. Zo'n vis en zwijn en geit hebben ook niet een leuke dierendag als je daarmee gaat trakteren...
Miezemuis schreef:Uiteraard had ik ook wat lekkers voor de dames gehaald...Dushi kreeg een klein gedroogd visje, Lizzie een poot van een wild zwijn en Keetje en geitenoor.
Ik doe niet aan dierendag. Zo'n vis en zwijn en geit hebben ook niet een leuke dierendag als je daarmee gaat trakteren...
Die waren al dood hoor. Het zal ze vast niet uitmaken of ze met dierendag worden opgegeten of 2 dagen eerder.
Ik doe eigenlijk ook nooit aan dierendag maar dit had ik toevallig nog in huis en ik hen de dames wel laten kiezen.
Die waren al dood hoor. Het zal ze vast niet uitmaken of ze met dierendag worden opgegeten of 2 dagen eerder.
Ik doe eigenlijk ook nooit aan dierendag maar dit had ik toevallig nog in huis en ik hen de dames wel laten kiezen.
Goed zo, de 1 zijn dood is de ander zijn dierendag.
Goed zo, de 1 zijn dood is de ander zijn dierendag.
Die zijn ook alleen voor de poten en oren geboren, de rest gooien ze weg.
De hannekedieren hebben toch wel vegetarische brokjes gehad?