Euh, hier een beetje aparte dierendag. Banjo heeft nieuwe baasjes gekregen, Lais behendigheidsles, Raaf werd overgeslagen voor behendigheid en Willem moest bezoek doorstaan. Ik geloof dat Lais het als enige een geslaagde dag vond
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dierendag
Moderator: moderatorteam
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Dierendag
Gatver Ruun
!
Euh, hier een beetje aparte dierendag. Banjo heeft nieuwe baasjes gekregen, Lais behendigheidsles, Raaf werd overgeslagen voor behendigheid en Willem moest bezoek doorstaan. Ik geloof dat Lais het als enige een geslaagde dag vond
.
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik doe niet aan dierendag. Zo'n vis en zwijn en geit hebben ook niet een leuke dierendag als je daarmee gaat trakteren...Miezemuis schreef:Uiteraard had ik ook wat lekkers voor de dames gehaald...Dushi kreeg een klein gedroogd visje, Lizzie een poot van een wild zwijn en Keetje en geitenoor.
Wat kregen jullie honden?
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Die waren al dood hoor. Het zal ze vast niet uitmaken of ze met dierendag worden opgegeten of 2 dagen eerder.Hanneke2 schreef:Ik doe niet aan dierendag. Zo'n vis en zwijn en geit hebben ook niet een leuke dierendag als je daarmee gaat trakteren...Miezemuis schreef:Uiteraard had ik ook wat lekkers voor de dames gehaald...Dushi kreeg een klein gedroogd visje, Lizzie een poot van een wild zwijn en Keetje en geitenoor.
Ik doe eigenlijk ook nooit aan dierendag maar dit had ik toevallig nog in huis en ik hen de dames wel laten kiezen.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Goed zo, de 1 zijn dood is de ander zijn dierendag.Miezemuis schreef:Die waren al dood hoor. Het zal ze vast niet uitmaken of ze met dierendag worden opgegeten of 2 dagen eerder.Hanneke2 schreef:Ik doe niet aan dierendag. Zo'n vis en zwijn en geit hebben ook niet een leuke dierendag als je daarmee gaat trakteren...Miezemuis schreef:Uiteraard had ik ook wat lekkers voor de dames gehaald...Dushi kreeg een klein gedroogd visje, Lizzie een poot van een wild zwijn en Keetje en geitenoor.
Ik doe eigenlijk ook nooit aan dierendag maar dit had ik toevallig nog in huis en ik hen de dames wel laten kiezen.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Haha ik heb wel aan dierendag gedaan. Nieuwe manden besteld
op dierendag 20% korting 
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Hier hebben ze als extraatje een haring gekregen. Die ging er lekker vlot in!
- Angieh
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): kruising boxer/labrador x australian shepherd.
- Aantal honden: 1
Kenji kreeg een kussen, kong, een nieuw tuigje en een kongknuffel die hij zelf koos uit het schap
Tja.. dat is een gelukje, net in je nieuwe huis
Tja.. dat is een gelukje, net in je nieuwe huis
-
Sandra&co
Ze zijn hier een dagje alleen geweest omdat we een uitje hadden
Vandaag gaan we naar de zee, dus we vinden dat het vandaag dierendag is 
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Odie heeft antibiotica gehad vanwege een blaasontsteking. Topcadeau dus haha.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Aar heeft ook dagelijks dierendag, maar toch in de avond een lekkere bullenpees gegeven en die werd in dank aanvaard.

- dagmar88
- Zeer actief
Die zijn ook alleen voor de poten en oren geboren, de rest gooien ze weg.bouvierpoedel schreef:Goed zo, de 1 zijn dood is de ander zijn dierendag.Miezemuis schreef:Die waren al dood hoor. Het zal ze vast niet uitmaken of ze met dierendag worden opgegeten of 2 dagen eerder.Hanneke2 schreef:Ik doe niet aan dierendag. Zo'n vis en zwijn en geit hebben ook niet een leuke dierendag als je daarmee gaat trakteren...Miezemuis schreef:Uiteraard had ik ook wat lekkers voor de dames gehaald...Dushi kreeg een klein gedroogd visje, Lizzie een poot van een wild zwijn en Keetje en geitenoor.
Ik doe eigenlijk ook nooit aan dierendag maar dit had ik toevallig nog in huis en ik hen de dames wel laten kiezen.![]()
De hannekedieren hebben toch wel vegetarische brokjes gehad?
- dagmar88
- Zeer actief
Naap heeft zichzelf een mandje wasknijpers, twee eieren en de eierdoos cadeau gedaan 
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
dagmar88 schreef:Naap heeft zichzelf een mandje wasknijpers, twee eieren en de eierdoos cadeau gedaan