http://www.dierenopvangkoningen.nl/inshelters/tormenta/
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar vind je nog een leuke herplaatser Update pag. 4
Moderator: moderatorteam
- klaproos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse boxermix
-
nomo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Waar vind je nog een leuke herplaatser
Dat is wel heel exclusief een hondje uitzoekenPaisley schreef:Als ik nu een jonge hond zou zoeken, zou ik t wel wetennomo schreef:wil gewoon een leuke hond, zo moeilijk zou dat toch niet moeten zijnIk ben op Rhodos vaak in het asiel geweest, en daar hangen de jolige pups bij bosjes aan je broekspijpen. En gek genoeg wordt je juist verliefd op de hondjes die je op een foto niet zou aanspreken of zou opvallen.
Ik zou een weekendje Rhodos doen, zelf een hondje uit het asiel ophalen (in dit asiel is dat als particulier gratis) regel zelf een enting en een paspoort en de pup een paar weken achterlaten bij mn kennis op Rhodos, over drie weken zelf ophalen.
Dan heb je 2 leuke weekendjes weg en een zelf gekozen hondje. Kwa kosten kom je nauwelijks op meer uit dan wanneer je in nederland een pup koopt.
Oh daar zit deze ook

- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Is ook leuk! Het klinkt als een hele onderneming maar omdat ik vaak gevlogen heb met honden voor de stichting weet ik dat het verrassend eenvoudig is.
Mocht je het serieus overwegen, weet ik zeker dat mijn contact uit Rhodos je wilt helpen (Nederlandstalig) Die kent alle ins en out beter dan wie dan ook en heeft een hondenopvang achter dr huis waar ze tegen een vergoeding (ze heeft t niet makkelijk daar) heel goed op je hondje zal passen. En zij weet ook altijd wel iemand van een stichting die nog een vluchtbegeleider zoekt dus dan kun je op de terugweg gelijk honden voor hun meenemen
Mocht je het serieus overwegen, weet ik zeker dat mijn contact uit Rhodos je wilt helpen (Nederlandstalig) Die kent alle ins en out beter dan wie dan ook en heeft een hondenopvang achter dr huis waar ze tegen een vergoeding (ze heeft t niet makkelijk daar) heel goed op je hondje zal passen. En zij weet ook altijd wel iemand van een stichting die nog een vluchtbegeleider zoekt dus dan kun je op de terugweg gelijk honden voor hun meenemen

- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Inmiddels contact gehad en man moet nog even zijn goedkeuring geven (heb alles naar hem doorgestuurd, werken doe je maar op een ander momentjacq1970 schreef:Wij hebben zaterdag een hele leuke lieve hond terug gevlogen vanaf lefkas https://www.facebook.com/bennies.place. ... 1498665865
kijk eens naar Martha, echt een hele leuke sociale hond, blij , gaat erg goed met kinderen en andere dieren, ca 47 cm hoog en iets van 1,5 jaar, voormalig kettinghond maar zonder complicaties op de 1 of andere manier.. gewoon een hele leuke gezellige hond, echt een hond voor in een gezin.

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Rebble schreef:jacq1970 schreef:Wij hebben zaterdag een hele leuke lieve hond terug gevlogen vanaf lefkas https://www.facebook.com/bennies.place. ... 1498665865
kijk eens naar Martha, echt een hele leuke sociale hond, blij , gaat erg goed met kinderen en andere dieren, ca 47 cm hoog en iets van 1,5 jaar, voormalig kettinghond maar zonder complicaties op de 1 of andere manier.. gewoon een hele leuke gezellige hond, echt een hond voor in een gezin.
Ik heb een berichtje gestuurd![]()
Pfff, ze is wel de eerste hond waar ik info over aanvraag en waar ik gelijk mijn ogen van optrok (positief) en zenuwachtig over benDoodeng en nu zit ik bijna weer te janken om Izzy. Jezus
![]()
Nomo, afblijven

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Rebble
- Zeer actief
Mijn enige contacten in de hondenwereld zijn julliegyanty schreef:Misschien afstappen van alleen maar checken via internet. Mijn gevoel zegt dat bijna alle leuke honden in heel veel nederlandse asiels niet eens het internet halen. Ze worden al gereserveerd voor ze plaatsbaar zijn, zijn al opgehaald voor ze op internet konden komen. Contact met dierenasiel. Misschien zelfs tijdelijk vrijwilligerswerk doen bij asiel? Ik had zo wel 10 honden kunnen hebben die ontzettend leuk waren toen ik nog vrijwilliger was. (gelukkig ook een wijsman thuis)
Misschien een collie ook nog iets voor je? Stichting collie in nood? En als je bijvoorbeeld contact zoekt met eigenaresse soms ook honden die de site dan niet eens halen. Zo misschien wat persoonlijke lijntjes gaan uitgooien. Misschien nog als je eens in contact gaat met Tineke of Alma van hondenherplaatsing?
Hulp en herplaatsting kennen wij hier in Friesland ook nog. Weet niet of dat door heel Nederland ook zo is. Rasverenigingen? Via een hondenschool (toen ik nog les gaf ben ik meermaals betrokken geweest in herplaatsingtraject en veel honden zijn gewoon via mij persoonlijk herplaats. Overigens laatst nog een oud cursist die om hulp vroeg.

-
nomo
- Zeer actief
Rebble schreef:jacq1970 schreef:Wij hebben zaterdag een hele leuke lieve hond terug gevlogen vanaf lefkas https://www.facebook.com/bennies.place. ... 1498665865
Pfff, ze is wel de eerste hond waar ik info over aanvraag en waar ik gelijk mijn ogen van optrok (positief) en zenuwachtig over benDoodeng en nu zit ik bijna weer te janken om Izzy. Jezus
![]()
Nomo, afblijven
Heb haar wel even opgezocht, ze heeft een prachtige blik
- Rebble
- Zeer actief
Heel braafnomo schreef:Rebble schreef:jacq1970 schreef:Wij hebben zaterdag een hele leuke lieve hond terug gevlogen vanaf lefkas https://www.facebook.com/bennies.place. ... 1498665865
![]()
Nomo, afblijven![]()
Ik zou niet durven!
Heb haar wel even opgezocht, ze heeft een prachtige blikhoop dat het een match met jullie is!

- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
o wat spannend! lijkt me een hele leuke hond met een prachtige zachte blikRebble schreef:Inmiddels contact gehad en man moet nog even zijn goedkeuring geven (heb alles naar hem doorgestuurd, werken doe je maar op een ander momentjacq1970 schreef:Wij hebben zaterdag een hele leuke lieve hond terug gevlogen vanaf lefkas https://www.facebook.com/bennies.place. ... 1498665865
kijk eens naar Martha, echt een hele leuke sociale hond, blij , gaat erg goed met kinderen en andere dieren, ca 47 cm hoog en iets van 1,5 jaar, voormalig kettinghond maar zonder complicaties op de 1 of andere manier.. gewoon een hele leuke gezellige hond, echt een hond voor in een gezin.) maar zo op het eerste gezicht leek ze hem ook heel leuk. Dan gaan we kijken of we matchen... Ik ben in ieder geval héél blij dat je me getipt hebt over haar dus dank je wel
Wel een dubbel gevoel hè?
Overigens vind ik het volstrekt normaal dat je 'eisen' stelt hoor, en zo exorbitant zijn ze nou ook weer niet. Uiteindelijk wordt een hond er ook niet beter van als het niet goed matcht
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
helemaal leuk joh, echt heel erg gaaf als het zou matchen , kan ik via hier op de hoogte blijven haha.Rebble schreef:Inmiddels contact gehad en man moet nog even zijn goedkeuring geven (heb alles naar hem doorgestuurd, werken doe je maar op een ander momentjacq1970 schreef:Wij hebben zaterdag een hele leuke lieve hond terug gevlogen vanaf lefkas https://www.facebook.com/bennies.place. ... 1498665865
kijk eens naar Martha, echt een hele leuke sociale hond, blij , gaat erg goed met kinderen en andere dieren, ca 47 cm hoog en iets van 1,5 jaar, voormalig kettinghond maar zonder complicaties op de 1 of andere manier.. gewoon een hele leuke gezellige hond, echt een hond voor in een gezin.) maar zo op het eerste gezicht leek ze hem ook heel leuk. Dan gaan we kijken of we matchen... Ik ben in ieder geval héél blij dat je me getipt hebt over haar dus dank je wel
Als mijn Bowie voor een hond ernaast in zou zijn had ik haar zelf geadopteerd, ik vind haar zo een leuke hond, op de foto's en de filmpjes, en in het eggie was het ook een moppie hoor maar ik heb haar alleen op lefkas uit de bench gezien en verder niet maar degene die haar opving in lefkas vertelde ook zo lief over haar, we hebben samen echt staan huilen ook vond het zo erg voor haar dat ze afscheid moest nemen, maar was ook weer zo blij dat wij haar mee mochten nemen voor een nieuw leventje.
Spannend hoor, ik ga het op de voet volgen, en heel hard duimen!!
- Rebble
- Zeer actief
Mijn man heeft ook zijn goedkeuring gegeven en morgen word ik gebeld om gekeurd te wordenjacq1970 schreef:helemaal leuk joh, echt heel erg gaaf als het zou matchen , kan ik via hier op de hoogte blijven haha.Rebble schreef:Inmiddels contact gehad en man moet nog even zijn goedkeuring geven (heb alles naar hem doorgestuurd, werken doe je maar op een ander momentjacq1970 schreef:Wij hebben zaterdag een hele leuke lieve hond terug gevlogen vanaf lefkas https://www.facebook.com/bennies.place. ... 1498665865
Als mijn Bowie voor een hond ernaast in zou zijn had ik haar zelf geadopteerd, ik vind haar zo een leuke hond, op de foto's en de filmpjes, en in het eggie was het ook een moppie hoor maar ik heb haar alleen op lefkas uit de bench gezien en verder niet maar degene die haar opving in lefkas vertelde ook zo lief over haar, we hebben samen echt staan huilen ook vond het zo erg voor haar dat ze afscheid moest nemen, maar was ook weer zo blij dat wij haar mee mochten nemen voor een nieuw leventje.
Spannend hoor, ik ga het op de voet volgen, en heel hard duimen!!

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
wat leuk en wat spannendRebble schreef: Mijn man heeft ook zijn goedkeuring gegeven en morgen word ik gebeld om gekeurd te worden. Als we dan goedgekeurd worden gaan we haar ontmoeten. Ik hoop echt dat ze bij ons mag komen!! Inmiddels heb ik ook een filmpje gevonden en wat is ze daar blij op!

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
renee-uk schreef:wat leuk en wat spannendRebble schreef: Mijn man heeft ook zijn goedkeuring gegeven en morgen word ik gebeld om gekeurd te worden. Als we dan goedgekeurd worden gaan we haar ontmoeten. Ik hoop echt dat ze bij ons mag komen!! Inmiddels heb ik ook een filmpje gevonden en wat is ze daar blij op!
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Wat spannendRebble schreef: Mijn man heeft ook zijn goedkeuring gegeven en morgen word ik gebeld om gekeurd te worden. Als we dan goedgekeurd worden gaan we haar ontmoeten. Ik hoop echt dat ze bij ons mag komen!! Inmiddels heb ik ook een filmpje gevonden en wat is ze daar blij op!
Gaat vast goedkomen met de keuring
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Zo kan het ineens snel gaan! Maar ik snap je wel, wat een mooie verschijning met lieve uitstraling!
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Gorredijk heeft in het buitengebied ook prachtigs om te wandelen. Ben net van Beetsterzwaag naar de andere kant van Gorredijk verhuist en hier verrassende natuurstukjes aan het ontdekken. Die een stuk minder druk bezocht zijn en men (tot nu toe) ook beter op elkaar reageert met elkaar de ruimte gevenPaisley schreef:Oh wat een leuk hondjeRebble schreef: Ik heb trouwens gister informatie over deze hond opgevraagd
https://link.marktplaats.nl/m1178304963![]()
Ook helemaal mijn smaak. En ze is in Nederland! (2 dorpen bij mij vandaan zelfs! ) Ik zou gewoon gaan kijken en ervoor of erna lekker gaan wandelen bij de bossen van Beetsterzwaag. Kom je nog eens ergens
Goede kennis van mij is betrokken bij deze opvang(zij staat ook gedeeltelijk op de foto bij ruwharig hondje). Ook goede verhalen over gehoord, ben er nog niet zelf geweest (anders nam ik ze allemaal mee), maar zitten leuke mensen met goed verstand achter in ieder geval!Paisley schreef:Ik heb wel vaker over die dierenopvang in Drachtstercompagnie gehoord, goede verhalen vooral! Volgens mij hebben ze veel meer honden dan wat er nu op marktplaatst staat, dus misschien is je reis t meer waard als je weet dat er allicht meer honden zijn die in aanmerking zouden kunnen komen.Rebble schreef:Die had mijn dochter in mijn favorieten gezet op MP. Maar om de 1 of andere reden spreekt ze me niet echt aan, misschien ook omdat ze iets van Izzy weg heeft (heel in de verte). Ik zie me dan de eerste weken al lopen "Hey, ze loopt niet meer mank, gaat het toch wat beter?"fenneke schreef:En die ook bij die van jou link staat ?
Een lookalike![]()
https://link.marktplaats.nl/m1177684145
SerieusPaisley schreef:Oh wat een leuk hondjeRebble schreef: Ik heb trouwens gister informatie over deze hond opgevraagd
https://link.marktplaats.nl/m1178304963![]()
Ook helemaal mijn smaak. En ze is in Nederland! (2 dorpen bij mij vandaan zelfs! ) Ik zou gewoon gaan kijken en ervoor of erna lekker gaan wandelen bij de bossen van Beetsterzwaag. Kom je nog eens ergensWat toevallig! Voor ons ruim 2 uur rijden, dus wil op zijn minst een klein beetje zeker zijn voordat we die kant op rijden haha. Als de klik er dan niet is, is het jammer natuurlijk maar een klein beetje vooronderzoek is dan geen overbodige luxe. Volgens mij zit ze in de opvang bij een oud dierenarts.

- Rebble
- Zeer actief
*teveel quotes, dat mag niet*
Als Martha uiteindelijk toch niet bij ons past (of wij niet bij haar) dan weet ik niet of we toch met Canelly doorgaan. Ze lijkt me echt wel leuk maar de klik die ik vanaf de foto direct had met Martha en met haar omschrijving erbij had ik niet direct met Canelly. Canelly is eigenlijk ook iets te jong (7 maanden pas). Al denk ik wel dat ze een hele leuk hond is
Voor nu hoop ik gewoon echt dat Martha en wij klikken. Heb er zo slecht van geslapen vannacht
Wel heel fijn dat jullie positief zijn over deze stichting waar Canelly zit 
Als Martha uiteindelijk toch niet bij ons past (of wij niet bij haar) dan weet ik niet of we toch met Canelly doorgaan. Ze lijkt me echt wel leuk maar de klik die ik vanaf de foto direct had met Martha en met haar omschrijving erbij had ik niet direct met Canelly. Canelly is eigenlijk ook iets te jong (7 maanden pas). Al denk ik wel dat ze een hele leuk hond is

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Wat een leuke hondjes komen er voorbij zeg keus genoeg, succes
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
Rebble, wat een leuke hond heb je uitgezocht.
Lief koppie heeft ze. Ik hoop op "de klik"!!
Succes.
Lief koppie heeft ze. Ik hoop op "de klik"!!
Succes.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Plak ff de foto van Martha hier wil je? Ik kan haar niet zien op die FB-pagina (zelf geen FB, dus de site laat niet alles zien) en ben nu echt rete-nieuwsgierig!!!! Heb je ook een link van dat flimpje?Rebble schreef:*teveel quotes, dat mag niet*
Als Martha uiteindelijk toch niet bij ons past (of wij niet bij haar) dan weet ik niet of we toch met Canelly doorgaan. Ze lijkt me echt wel leuk maar de klik die ik vanaf de foto direct had met Martha en met haar omschrijving erbij had ik niet direct met Canelly. Canelly is eigenlijk ook iets te jong (7 maanden pas). Al denk ik wel dat ze een hele leuk hond isVoor nu hoop ik gewoon echt dat Martha en wij klikken. Heb er zo slecht van geslapen vannacht
Wel heel fijn dat jullie positief zijn over deze stichting waar Canelly zit
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Wat leuk!! Dat moet toch wel goedkomen. Als haar inborst net zo lief is als haar uitstraling wordt dat vast een geweldige match.Rebble schreef:Mijn man heeft ook zijn goedkeuring gegeven en morgen word ik gebeld om gekeurd te wordenjacq1970 schreef:helemaal leuk joh, echt heel erg gaaf als het zou matchen , kan ik via hier op de hoogte blijven haha.Rebble schreef:Inmiddels contact gehad en man moet nog even zijn goedkeuring geven (heb alles naar hem doorgestuurd, werken doe je maar op een ander momentjacq1970 schreef:Wij hebben zaterdag een hele leuke lieve hond terug gevlogen vanaf lefkas https://www.facebook.com/bennies.place. ... 1498665865
Spannend hoor, ik ga het op de voet volgen, en heel hard duimen!!. Als we dan goedgekeurd worden gaan we haar ontmoeten. Ik hoop echt dat ze bij ons mag komen!! Inmiddels heb ik ook een filmpje gevonden en wat is ze daar blij op!
- Rebble
- Zeer actief
Zamunda schreef:
Plak ff de foto van Martha hier wil je? Ik kan haar niet zien op die FB-pagina (zelf geen FB, dus de site laat niet alles zien) en ben nu echt rete-nieuwsgierig!!!! Heb je ook een link van dat flimpje?

Die fluffy oortjes

https://www.facebook.com/bennies.place. ... 017178455/
Alleen denk ik dat je het filmpje niet kan zien omdat dat alleen op facebook staat volgens mij.
Ze lijkt me zó leuk
Ik heb alleen geen idee hoe haar bouw is, ze is zo'n 3cm groter dan Izzy maar weegt 2,5x zoveel

- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Bedankt voor het plaatsen van de foto en de link naar het filmpje (met de directe link kon ik het filmpje bekijken). Wat een onwijs leuke hond, wat lijkt me dat een enorm lieve vrolijkerd
. Ik hoop dat het van alle kanten klikt!
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Ooooh, op het filmpje is ze zelfs nog leuker 
- Rebble
- Zeer actief
We mogen kennis gaan maken met haar
Ik ben net gebeld voor het kennismakingsgesprek. Aan het einde van het gesprek is er gelijk gezegd dat we kennis mogen gaan maken
En net nu heb ik een gevuld weekend waar ik echt niet onderuit kan
Ik word gebeld door degene bij wie ze in de opvang zit om een afspraak te maken. Ben zo nieuwsgierig! En zo blij want ik kan me niet voorstellen dat het niet klikt 
Ik ben net gebeld voor het kennismakingsgesprek. Aan het einde van het gesprek is er gelijk gezegd dat we kennis mogen gaan maken

- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Wat spannend! Heel veel succes en plezier (en hopelijk geen gebroken nacht) 

- Lieske_1977
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
- Rebble
- Zeer actief
Ha die heb ik afgelopen nacht al gehadLothian schreef:Wat spannend! Heel veel succes en plezier (en hopelijk geen gebroken nacht)

- Rebble
- Zeer actief
Haha ik zag trouwens dat jij ook gereageerd had op mijn reactie op Martha! Lief! Ik zag later pas dat jij het was.Fotogravinnetje schreef: