Dank je.Pumi schreef:inderdaad, leuke familie foto

Moderator: moderatorteam
Dank je.Pumi schreef:inderdaad, leuke familie foto
Bij je foto's van Faiza zat er ook een waar je goed kon zien hoe de keurmeester echt helemaal over de hond heen stond (ze had de hond gewoon tussen de benen). Sil vond het duidelijk niet leuk maar het viel nog wel mee vond ik. Beetje een kat-uit-de-boom-kijk-pupje, maar snel over iets heen. Misschien wat onzeker in eerste instantie, maar zeker geen angstig pupje.LongFields schreef: Het klopt helemaal dat ze erg onzeker was in de ring, ze vond het maar erg spannend allemaal. De keurmeester ging daarnaast ook nog eens vanaf de voorkant vol over haar heen hangen om haar te betasten en dat vond ze ook niet zo leuk. Na het gangwerk tonen was het staartje gewoon weer waar het hoorde en 's middags was ze aan de hele ambiance gewend en net zo vrolijk als de andere pups.
Nee, angstig is ze zeker niet. Wat meer training en waarschijnlijk al de aanwezigheid van haar 2 Wheaten vriendjes, zal al een heel ander beeld geven.Gos schreef:Bij je foto's van Faiza zat er ook een waar je goed kon zien hoe de keurmeester echt helemaal over de hond heen stond (ze had de hond gewoon tussen de benen). Sil vond het duidelijk niet leuk maar het viel nog wel mee vond ik. Beetje een kat-uit-de-boom-kijk-pupje, maar snel over iets heen. Misschien wat onzeker in eerste instantie, maar zeker geen angstig pupje.LongFields schreef: Het klopt helemaal dat ze erg onzeker was in de ring, ze vond het maar erg spannend allemaal. De keurmeester ging daarnaast ook nog eens vanaf de voorkant vol over haar heen hangen om haar te betasten en dat vond ze ook niet zo leuk. Na het gangwerk tonen was het staartje gewoon weer waar het hoorde en 's middags was ze aan de hele ambiance gewend en net zo vrolijk als de andere pups.
Ja, klopt, het pupje dat ik in eerste instantie voor de USA had uitgezocht als show- en fokhondje. Haar baasje was helemaal verbaasd maar even later natuurlijk hartstikke trots, net zoals ik.Bas Rouge schreef:Bakush is toch dat prachtige hondje dat je ook mee had op de Doedag? Wat zullen haar baasjes trots zijn en jij als fokker natuurlijk ook.
Ja, geweldig, bij ieder nest weer.Bas Rouge schreef:Zo te staan stralen temidden van je hondjes kinders is magisch he...![]()
Ik hoop het.Bas Rouge schreef:En in de US of A zullen ze wel flink balen omdat Bakush zo schitterend aan het uitgroeien is. Op de Doedag was ze erg vrij en open -bijna onbelgs nmm-, is ze dat nog?
Nee dat kun je wel zeggen! Haar baasje keek vol verbazing naar hoe ze keer op keer weer "herders" aan het spelen ging met veel bekvechten en nek en oren happen zonder enige schade. Hij was dat niet gewend omdat in zijn woonomgeving eigenlijk geen andere herders waren, maar Bakush past zich dus feilloos aan aan de speelstijl van haar spelmaatje.LongFields schreef:Bakush is nog steeds supervrij naar iedereen op 2 benen, en ook niet terughoudend naar andere honden trouwens.