Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Overdosis krullenbollen op de Jonge Hondendag * UPD 18-10

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: Overdosis krullenbollen op de Jonge Hondendag +GROEPSFO

Ongelezen bericht door LongFields »

Pumi schreef:inderdaad, leuke familie foto :ok:
Dank je. :wink:
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

UPDATE:

Keurverslag Sweet Sensation (Sil):

4 Maanden. Rastypisch teefje. Goede lengte/hoogteverhouding. Vrouwelijk hoofd, nog voldoende parallel. Fraai donker oog. Iets groot, goed gedragen oor. Schaargebit. Evenredig gehoekt. Moet natuurlijk nog wat uitzwaren en ellebogen moeten beter aansluiten. Goede benen en compacte voeten. Lange staart. Vriendelijk, maar nog erg onzeker gedrag. Prachtige jeugdvacht met mooie kleur. Gangwerk nog jeugdig los.

Het klopt helemaal dat ze erg onzeker was in de ring, ze vond het maar erg spannend allemaal. De keurmeester ging daarnaast ook nog eens vanaf de voorkant vol over haar heen hangen om haar te betasten en dat vond ze ook niet zo leuk. Na het gangwerk tonen was het staartje gewoon weer waar het hoorde en 's middags was ze aan de hele ambiance gewend en net zo vrolijk als de andere pups.
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

LongFields schreef: Het klopt helemaal dat ze erg onzeker was in de ring, ze vond het maar erg spannend allemaal. De keurmeester ging daarnaast ook nog eens vanaf de voorkant vol over haar heen hangen om haar te betasten en dat vond ze ook niet zo leuk. Na het gangwerk tonen was het staartje gewoon weer waar het hoorde en 's middags was ze aan de hele ambiance gewend en net zo vrolijk als de andere pups.
Bij je foto's van Faiza zat er ook een waar je goed kon zien hoe de keurmeester echt helemaal over de hond heen stond (ze had de hond gewoon tussen de benen). Sil vond het duidelijk niet leuk maar het viel nog wel mee vond ik. Beetje een kat-uit-de-boom-kijk-pupje, maar snel over iets heen. Misschien wat onzeker in eerste instantie, maar zeker geen angstig pupje.
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Gos schreef:
LongFields schreef: Het klopt helemaal dat ze erg onzeker was in de ring, ze vond het maar erg spannend allemaal. De keurmeester ging daarnaast ook nog eens vanaf de voorkant vol over haar heen hangen om haar te betasten en dat vond ze ook niet zo leuk. Na het gangwerk tonen was het staartje gewoon weer waar het hoorde en 's middags was ze aan de hele ambiance gewend en net zo vrolijk als de andere pups.
Bij je foto's van Faiza zat er ook een waar je goed kon zien hoe de keurmeester echt helemaal over de hond heen stond (ze had de hond gewoon tussen de benen). Sil vond het duidelijk niet leuk maar het viel nog wel mee vond ik. Beetje een kat-uit-de-boom-kijk-pupje, maar snel over iets heen. Misschien wat onzeker in eerste instantie, maar zeker geen angstig pupje.
Nee, angstig is ze zeker niet. Wat meer training en waarschijnlijk al de aanwezigheid van haar 2 Wheaten vriendjes, zal al een heel ander beeld geven.
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Bakush is toch dat prachtige hondje dat je ook mee had op de Doedag? Wat zullen haar baasjes trots zijn en jij als fokker natuurlijk ook.

Zo te staan stralen temidden van je hondjes kinders is magisch he... :lol1: :E:
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Bas Rouge schreef:Bakush is toch dat prachtige hondje dat je ook mee had op de Doedag? Wat zullen haar baasjes trots zijn en jij als fokker natuurlijk ook.
Ja, klopt, het pupje dat ik in eerste instantie voor de USA had uitgezocht als show- en fokhondje. Haar baasje was helemaal verbaasd maar even later natuurlijk hartstikke trots, net zoals ik.
Bas Rouge schreef:Zo te staan stralen temidden van je hondjes kinders is magisch he... :lol1: :E:
Ja, geweldig, bij ieder nest weer. :cheer:
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

En in de US of A zullen ze wel flink balen omdat Bakush zo schitterend aan het uitgroeien is. Op de Doedag was ze erg vrij en open -bijna onbelgs nmm-, is ze dat nog?
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Bas Rouge schreef:En in de US of A zullen ze wel flink balen omdat Bakush zo schitterend aan het uitgroeien is. Op de Doedag was ze erg vrij en open -bijna onbelgs nmm-, is ze dat nog?
Ik hoop het. :wink:
Bakush is nog steeds supervrij naar iedereen op 2 benen, en ook niet terughoudend naar andere honden trouwens. De keurmeester was heel erg van de vrije karakters bij het keuren en was vol lof over Bakush.
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

LongFields schreef:Bakush is nog steeds supervrij naar iedereen op 2 benen, en ook niet terughoudend naar andere honden trouwens.
Nee dat kun je wel zeggen! Haar baasje keek vol verbazing naar hoe ze keer op keer weer "herders" aan het spelen ging met veel bekvechten en nek en oren happen zonder enige schade. Hij was dat niet gewend omdat in zijn woonomgeving eigenlijk geen andere herders waren, maar Bakush past zich dus feilloos aan aan de speelstijl van haar spelmaatje.
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Joy C
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joy C »

Wat ontzettend gaaf zeg! :cheer: :ok:
Moet toch een hele belevenis zijn geweest. :wink:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

UPDATE:

Keurverslag True Spirit (Noortje):
4 maanden. Aantrekkelijke teef, die door de tandenwissel even vergeet dat ze staande oren hoort te hebben. Fraai gevormd vrouwelijk hoofd. Mooi donker oog. Schaargebit. Goed gehoekt voor en achter. Goede bekkenligging. Voor leeftijd al goed ontwikkeld lichaam. Goede benen en voeten. Prachtige vacht. Prima gangwerk. Open en vriendelijk gedrag. Lange, goed gedragen staart.
\

Keurverslag Morning Dew (Bakush):
4 maanden. Teefje van een uitmuntend rastype. Vrouwelijk hoofd van goede verhoudingen. Donker, goed geplaatst oog. Schaargebit. Hoofd moet nog in de oren groeien. Goede hals/ruglijn. Moet in lichaam uiteraard nog uitzwaren. Goed gehoekt voor en achter. Goede bekkenligging. Goede benen, compacte voeten. Achter wolfsklauwtjes. Zeer fraaie vacht. Voor leeftijd al uitmuntende kwaliteit. Zeer open en vriendelijk gedrag. Prima gangwerk. 1ste geplaatst in klasse, beste Laekense puppy teef en beste Laekense puppy.
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”