Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Barf en tand foto's
Moderator: moderatorteam
-
nance
- Erelid
Nog een voordeel van Barf is dat de nagels minder hard groeien en dus minder geknipt hoeven te worden. toen Loddie nog veel brok en weinig vlees at, moest zo om de 3 maanden haar nagels geknipt worden, nu ist al bijna een jaar geleden dat t nodig was en nu heb ik zoiets van ja, ze worden weer iets te lang.
Aan de beweging ligt t niet bij Loddie, ze loopt gemiddeld 10 km per dag, maar haar nagels groeien zo dat ze niet de grond raken, dus die moeten geknipt worden. t Viel me van de week in eens op dat t al zolang geleden was dat ze geknipt zijn en dat ligt dan echt aan de voeding....
Al mijn vorige bassets moesten ook zo om de 3 maanden hun nagels geknipt worden, dus niet alleen bij Lodje was dat zo.
Aan de beweging ligt t niet bij Loddie, ze loopt gemiddeld 10 km per dag, maar haar nagels groeien zo dat ze niet de grond raken, dus die moeten geknipt worden. t Viel me van de week in eens op dat t al zolang geleden was dat ze geknipt zijn en dat ligt dan echt aan de voeding....
Al mijn vorige bassets moesten ook zo om de 3 maanden hun nagels geknipt worden, dus niet alleen bij Lodje was dat zo.
- starfleet
- Erelid
Tja, zo'n mens daar zou ik de moeite niet voor doen om die te overtuigen. Ik zou wel de dierenarts erop aanspreken dat zijn assistente verkeerde informatie geeft aan de klanten.Roelfien schreef:Nee hoor, deze assistente bedoelt echt rauw vlees. Want van rauw vlees krijgen ze wormpjes en krijgen de honden absoluut geen volwaardige voeding binnen. Je vergiftigt ze zelfs als je rauw geeft, dan moet je het minstens koken, anders is het echt hondenmoord. Rauw is nog erger dan blikvoer in haar ogen.
Anne
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- H&NN
- Actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 1
Boeit me totaal niet wat anderen voor op/aanmerkingen hebben op vers, ik zie het allemaal met mijn ogen hoeveel goeds het doet en voor mij absoluut geen brok meer. Dit is onze herplaatser Joy, sinds augustus 2006 bij ons (linkerfoto was de eerste dag dat ze hier was). In maart is ze 5 geworden. Dus laten we zeggen ruim 4 jaar gewoon brok...We zijn gelijk vanaf 15 augustus overgeschakeld. Niemand kan mij wijs maken dat een brok goed is. En de assistente mag gerust langs komen als ze denkt dat het gephotoshopt is

Groetjes! Maud
-
Marion.
Wowwwww, dit zijn mooie foto's zo naast elkaar zegH&NN schreef:Boeit me totaal niet wat anderen voor op/aanmerkingen hebben op vers, ik zie het allemaal met mijn ogen hoeveel goeds het doet en voor mij absoluut geen brok meer. Dit is onze herplaatser Joy, sinds augustus 2006 bij ons (linkerfoto was de eerste dag dat ze hier was). In maart is ze 5 geworden. Dus laten we zeggen ruim 4 jaar gewoon brok...We zijn gelijk vanaf 15 augustus overgeschakeld. Niemand kan mij wijs maken dat een brok goed is. En de assistente mag gerust langs komen als ze denkt dat het gephotoshopt is![]()
- H&NN
- Actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
-
Marion.
-
Golden Stanley
Geweldige foto's zijn dit!H&NN schreef:Boeit me totaal niet wat anderen voor op/aanmerkingen hebben op vers, ik zie het allemaal met mijn ogen hoeveel goeds het doet en voor mij absoluut geen brok meer. Dit is onze herplaatser Joy, sinds augustus 2006 bij ons (linkerfoto was de eerste dag dat ze hier was). In maart is ze 5 geworden. Dus laten we zeggen ruim 4 jaar gewoon brok...We zijn gelijk vanaf 15 augustus overgeschakeld. Niemand kan mij wijs maken dat een brok goed is. En de assistente mag gerust langs komen als ze denkt dat het gephotoshopt is![]()
Mag ik ze gebruiken voor mijn website?
-
Marion.
-
Golden Stanley
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Hoop dat hier je wat aan hebt
Hoofdzakelijk barf/kvv en spaarzaam brok:
Rocky 6 jaar

Reina 21 maanden

Overigens:
Rocky 6 jaar

Reina 21 maanden

Overigens:
heb ik nooit geweten dat een parkiet een gebit heeftHondengebit vaak beroerd
Door LUUK KORTEKAAS
Gebitsproblemen doen zich volgens Verburgh ook voor bij andere gezelschapsdieren, zoals katten, konijnen en parkieten.

-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
-
Szandor
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik ben van mening dat het ook aan de hond ligt.
Floep krijgt brokken en heeft een schitterend gebit, ik hoef er nooit wat aan te doen.
Keizer krijgt kvv (o.a. dus voor zijn gebit) maar die heeft bijna geen tanden meer over, het is al een aantal keer schoongemaakt, maar wat je ook doet, het gebit wordt toch weer smerig, wel duurt het langer dan als hij brokken zou krijgen.
Ik heb geprobeert foto's te maken net, maar ze worden niet scherp dus daar heb je niks aan.
Floep krijgt brokken en heeft een schitterend gebit, ik hoef er nooit wat aan te doen.
Keizer krijgt kvv (o.a. dus voor zijn gebit) maar die heeft bijna geen tanden meer over, het is al een aantal keer schoongemaakt, maar wat je ook doet, het gebit wordt toch weer smerig, wel duurt het langer dan als hij brokken zou krijgen.
Ik heb geprobeert foto's te maken net, maar ze worden niet scherp dus daar heb je niks aan.
Penotti & Sombra!

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
-
Melanie 74
H&NN schreef:Boeit me totaal niet wat anderen voor op/aanmerkingen hebben op vers, ik zie het allemaal met mijn ogen hoeveel goeds het doet en voor mij absoluut geen brok meer. Dit is onze herplaatser Joy, sinds augustus 2006 bij ons (linkerfoto was de eerste dag dat ze hier was). In maart is ze 5 geworden. Dus laten we zeggen ruim 4 jaar gewoon brok...We zijn gelijk vanaf 15 augustus overgeschakeld. Niemand kan mij wijs maken dat een brok goed is. En de assistente mag gerust langs komen als ze denkt dat het gephotoshopt is![]()
Wauw wat een verschil
En niet alleen haar gebit ziet er perfect uit, ook haar vacht glanst nu!!
Mooi verschil zeg