Waarom vind je opgeven zo erg? Ben je daar te trots voor? Zit je ego je in de weg?nathalie71 schreef:Ohh,fijn dank je wel!MarjaV schreef:Je hebt afgelopen vrijdagmiddag (27 juni) de mail gestuurd naar de KC. Ik heb de vraag inmiddels opgepakt. Ik hoop dat een aantal werkdagen reactietijd is toegestaan om jou van een goed advies te voorzien.nathalie71 schreef:
Heb een mail gestuurd naar de Kynologenclub met de vraag of hij in een groep mee kan doen,pup cursus is hij te oud voor....ik wacht nog steeds op antwoord.
Marja
Coördinator KC
Ik wacht het bericht af.
Intussen ben ik even bezig met kijken naar GT,en wel mevr. Thera Kuper-Heij (van Tinley)
Ik krijg daar een aantal positieve berichten over en als het goed is krijg ik dat ook nog eens vergoed dus dat is zeker het proberen waard.
Ik ga er straks even rustig voor zitten om haar te mailen.
Ik kan samen met haar en met KC eens kijken naar de mogelijkheden.
In tussen ben ik nog verder aan het kijken en heb ik al een hoop emails en pb`s mogen ontvangen.
Waarvoor erg veel dank.![]()
Bedankt voor jullie steun en adviezen.Ik heb het nu op een grote hoop en ben een voor een aan het bekijken wat ik daar mee kan.!
Allemaal![]()
En rust? In huis is er niks aan de hand dus ik zit niet 24 uur in de stress.
Mijn hoofd draaide alleen over uren omdat ik niet meer weet wat ik met zijn gedrag buiten aan moet.
Het is een heerlijk beest,om ziels veel van te houden.... hij heeft alleen dat ene dingwaar je buiten echt niet vrolijk van wordt.
Ik ben van mening dat dat beter kan ,ik heb daar nog niet lang genoeg de tijd voor gehad,hij woont hier net!
Ik ga dat niet zo maar opgeven als ik nog niet alles geprobeerd heb.
Ik ben geen opgever,(dat kan ook niet met een autistische zoon hè?) Ik kon zelf 10 jaar geleden een half jaar niet lopen,heb later in een scootmobiel gezeten en al! Ik moest dat maar accepteren van de ergotherapeut!Nou nee,dat accepteerde ik niet want ik wilde minstens 5 minuten met mijn zoontje kunnen voetballen.Ik heb jaren hard gevochten en ik kon zelfs een half uur met hem voetballen!!
Zo zijn er wel meer dingen.
Dus nee,ik ga niet zo maar even opgeven,want ik vind het opgeven om hem te herplaatsen of een week uit logeren te brengen.
Ik weet hoe ik vechten moet,ook al ben ik misschien te zachtaardig.Een dier heeft liever een lieve baas dan een harde baas.Ik moet de juiste weg alleen even vinden
Niet willen opgeven vind ik een flutreden om een hond te houden! Dan doe je het alleen maar voor je eigen ego en niet voor de hond. Die hond komt namelijk bij een ander ook wel weer goed terecht ook al zou jij opgeven.