Ik heb heel zn voet onderzocht, niks te vinden, er zit niks in ofzo, wel zitten er onderhand wat zwarte stipjes tussen zn tenen daar waar ie t kapot likt gewoon.
Ik heb zn voeten (heel soms pakt ie zn andere poot er ook bij) al onder de koude kraan gehouden en lekker afgespoeld, maar dat hielp ook niet.
Het leek wel of ie van de week al over zn hele lijf ook jeuk had, toen had ik m al helemaal onderzocht op vlooien en dat was het niet, anaalklieren zijn het ook niet, want ik dacht misschien zijn ze verstopt en gaat ie dat uiten op het bijten van zn poot, maar nee...
Voer zal het ook niet zijn, want hij staat nu een paar maanden op k.v.v en dat gaat juist uitstekend.
Dus ik weet het niet meer, ga straks wel naar de d.a., hij moet in augustus eigenlijk voor de enting, dus gaan we iets eerder.
Hij heeft de laatste tijd wat van die rare dingetjes, dus ik laat m is helemaal nakijken, hij deed pas al zo raar na een wandeling, die wel wat intensiever was als anders, want we waren wel erg ver gegaan, dat was ie niet helemaal gewent,maar moet ie wel met gemak kunnen.
Toen kwam ie thuis en begon ie steeds te schudden met zn kop, heel ritmisch, alsof ie de hik had in zn kop ofzo...
Hij drinkt ook wat meer als anders, dat viel wel op en hij lijkt soms zo moe, alsof ie echt behoefte heeft om uit te slapen ofzo, hij wil blijven liggen en slapen.
Hij heeft altijd al slecht gegeten en daar is ook helaas niks aan te doen, sinds ie op k.v.v staat gaat het gelukkig stukken beter, maar hij eet echt maar 1 keer per dag, heel zelden 2 keer, dat laat ie gewoon staan en soms slaat ie gewoon dagen eten over en heeft ie hele erge behoefte aan iets, bijv. een boterham met pindakaas of chocola (wat ie tuurlijk niet krijgt), je noemt t zo gek nog niet op....
Maar goed, om het hele
En is t stom als ik zou vragen om zn bloed na te laten kijken?
Eigenlijk misschien helemaal geen gegronde rede ervoor, maar ik zou toch wel willen weten of alles in orde is en of ie geen tekorten opdoet door het slechte eten enzo...