Nounounou,Mol schreef:schreewlelijk? haal die spiegel voor je smoel weg zeg,Wil de hond schreef:Wat hou jij nou gemiddeld over aan een nestje, als je de eventuele weggegeven pups ook meerekent?
Ik schat zo eventjes dat dat altijd nog heel wat meer is dan wat het opvangen van een paar zielige honden kost. Of vergis ik me?
Leg jij dat spiegeltje maar liever eventjes een paar dagen opzij, je wordt er veel te opgefokt van.
Geef liever gewoon antwoord op mijn vragen, als je daar tenminste het lef voor hebt.
Een hond opvangen kost van ze lang zal ze leven niet zoveel als de opbrengst van een nessie puppen van een rashond met stamboom.en wat kost een opvang gemiddeld over een jaar nou kan je niet reken wat een hond kost gemiddelt in een jaar? plus extra kosten van een DA om hem/haar op te lappen?????
ben je zo naief dat ik je dat nog moet voor reken kom nou toch je bent zelf normalieter toch ook bijdehand genoeg.
Wat is nou het verschil helemaal? Als je kiest voor het opvangen van een hond haal je een hond in huis die geld kost, en als je kiest voor het fokken van honden haal je ook honden in huis die geld kosten. Waarom mag je in het eerste geval er alleen maar geld op toeleggen, en in het tweede geval er grof aan over houden?en dan is er een wezelijk verschil tussen fokken van honden en het op vangen van, als je een hond opvang ga je er niet van uit je geld en nog je tijd er uit te krijgen die je er in stopt kom op zeg