Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mastino te jaloers van aard?

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Martin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Martin »

Toine schreef:Maar wat vinden jullie ervan als er een pup bijkomt?
Zou je er op latere leeftijd ook last van hebben?
Hier val je door de mand, dat je totaal geen verstand van honden hebt ,en zelfs nog niet een gram kaas hebt gegeten van het wezen van de hond, ook het veelvuldig overal hulp en informatie zoeken op verschillende forums verraadt al dat je zelf helemaal geen inbreng hebt op het gebied van honden, blufkont!! :kotz:
Toine

Ongelezen bericht door Toine »

Kom eens langs...Dan praten we er over.
Toine

Het gaat er alleen om dat ze een ego-vergrotende hond in huis hebben
Je kent ons niet dus graag voor de zoveelste keer geen domme opmerkingen aub en BLIJF EENS ON TOPIC !
Toine

veelvuldig overal hulp en informatie zoeken op verschillende forums verraadt al dat je zelf helemaal geen inbreng hebt op het gebied van honden, blufkont!!
Het wordt overigens wel steeds leuker hier zeg...1 topic heb ik hier open staan en nu vergaar ik ineens overal informatie?
Dit forum heeft echt 1 heel groot probleem en dat is dat mensen absoluut niet kunnen LEZEN en antwoord kunnen geven op hetgeen wat je vraagt.
Zelfs de moderator weet het verschil niet tussen sluiten en verwijderen.
Mijn excuus aan diegene die ons wel super hebben geholpen.
Aan de rest.....je weet waar je hem stoppen kunt ;-)
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Toine schreef:
veelvuldig overal hulp en informatie zoeken op verschillende forums verraadt al dat je zelf helemaal geen inbreng hebt op het gebied van honden, blufkont!!
Het wordt overigens wel steeds leuker hier zeg...1 topic heb ik hier open staan en nu vergaar ik ineens overal informatie?
Dit forum heeft echt 1 heel groot probleem en dat is dat mensen absoluut niet kunnen LEZEN en antwoord kunnen geven op hetgeen wat je vraagt.
......ja buk maar voorover!
Toine

Heb je eindelijk eens iets zelf bedacht....knap hoor :zwaai:
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

Toine schreef:
het robleem ligt niet bij de mensen hier op het forum maar op het selectief beandwoorden van dingen die geschreven zijn en dat probleem is de jouwe ik heb een stukje neer gezet over de Mastino en daar reageer je listig niet op :kotz: dat geeft alleeen maar aan hoe dortrapt je bent en dat de mense allemaal gelijk hebben, je weet heg nog stech, en je blijft net zolang zoeken tot dat je een of adnder maloot heb gevonden die wel in jou straatje praat, nou ga op zoek zou ik zeggen ,maar niet hier want hier zal je die niet vinden.
en ik zal stads TV in de gate houden om te horen waneer er een mastino door het lint is gegaan en zijn mede huis hond en eigenaar heeft opgevreten

mol 8)
Toine

Kom eens langs, dan praten we erover...
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

Toine schreef:Kom eens langs, dan praten we erover...
gaat toch weg met zo onnozel andwoord ik heb totaal geen behoefte om bij jou langs te komen,me nek haren staan nu soms al overeind door de stomitijd in jou andwoorden, denk je nou echt dat je me in levendelijve wel zou kunnen overtuigen als je dat hier al niet eens kan kom op zeg
ik had je al niet erg hoog zitten maar nu al helemaal niet meer

mol 8)
Rob*
Zeer actief

Toine schreef:
Heb je eindelijk eens iets zelf bedacht....knap hoor :zwaai:
...sorry maar voor jouw domme gezwets hoef ik geen antwoord te verzinnen....je zet je jezelf keer op keer zo voor gek, als je nu eens echt wat wilde weten ..ja dan ik je wel wat vvertellen, maar nu???kan net zo goed tegen een varken lullen die maakt ook alleen maar geluidt, maar zegt ook net zo min als jou iets terug......sjoeeeeeee!!!!!....gaat heen naar je stoere vriendje en alsjeblieft vermenigvuldig je niet met zo'n brok ellende! :zwaai: :zwaai: ....dag liefie :zwaai: ......buk maar nog een keertje...weet nu precies waar ik hem moet steken!
Toine

Dat bedoel ik dus...Geen ballen...Je hoeft me nergens van te overtuigen want ik weet zelf nog niet eens wat ik wil...Het enigste wat ik heb gedaan is mijn voorkeur uitgesproken terwijl JIJ daar meteen een drama van maakt.
Zorg jij nou maar dat je je hondjes in je kennel genoeg aandacht geeft dan zorg ik wel dat ik geen domme dingen zal doen..Nogmaals, schrijven en lezen kun je kennelijk niet dus dan lijkt het me verstandiger om deze discussie bij mij thuis voort te zetten :zwaai:
zereno
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door zereno »

hè wat gezellig weer hier
Toine

Ja ja, het niveau hier is superhoog :-)
Rob*
Zeer actief

Toine schreef:
Ja ja, het niveau hier is superhoog :-)

....ja en wie zo daar nou debet aan zijn he Ekelschot? :roll:...of was het Ekelen???? :twisted:
Toine

debet
Is dit niveau of wat :zwaai: Het is Ekelschot ja...Kom je langs?
Rob*
Zeer actief

Toine schreef:
debet
Is dit niveau of wat :zwaai: Het is Ekelschot ja...Kom je langs?

oh mijn God je bent echt radeloos he :mrgreen:
?Ben je je sukkelvriendje zat en wil je een echte man :twisted: ??
Ja klan me best voorstellen...maar sorry, vandaag niet...sluit maar achter de hele lange rij die er is....en dan hoor je wel?Je nr. heb ik al dus je hoort het wel van me?...........oh ja...er staat klan ja in plaats van kan?????goed gezien....wel leuk he dat mensen met geen niveau het allemaal beter weten....sjoeeee...schaam je....en buk! :zwaai:
Toine

He laat eens een foto zien knapperd...
Rob*
Zeer actief

Toine schreef:He laat eens een foto zien knapperd...
.....stuur maar een pb. ;)
Toine

Ik hou niet van gesloten discussies en ook niet van anonimiteit..Da's nl. best laf zullen we maar zeggen 8)
Rob*
Zeer actief

Toine schreef:Ik hou niet van gesloten discussies en ook niet van anonimiteit..Da's nl. best laf zullen we maar zeggen 8)
is geen discussie hoor?....ik wist niet dat fotoos onder de discussie vielen?? ;)
Toine

Nee maar jij vroeg of ik een PB wilde sturen..
Da's dus anoniem..Ik hou van open ;-)
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Toine schreef:Nee maar jij vroeg of ik een PB wilde sturen..
nee joh vraag eff per pm zijn foto
en dan eff naar ons toe sturen kunnen we eindelijk eens kijken :mrgreen:
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

ja maar nu is het allemaal off-topic en ik meen te weten dat je daar steeds op hamerde om on-topic te blijven? ;)
Rob*
Zeer actief

twinkeltje schreef:
......en ja hoor de toverende mensenvleesmenusamensteller is er ook! :twisted:
Toine

ja maar nu is het allemaal off-topic en ik meen te weten dat je daar steeds op hamerde om on-topic te blijven?
De moderator van dit forum kan het ook niets schelen dus waarom zou ik het wel doen ;-)?
Toine

en dan eff naar ons toe sturen kunnen we eindelijk eens kijken
Ik vraag me sterk af of je dat wel wilt ;-)
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

twinkeltje schreef:
geloof me.. het is wel heel errug interessant :twisted: :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Toine schreef:
en dan eff naar ons toe sturen kunnen we eindelijk eens kijken
Ik vraag me sterk af of je dat wel wilt ;-)
ja hoor weet ik wel zeker dat ze dat wil...... daarvoor laat ze haar bezemsteel wel de andere kant opvliegen hoor... :twisted:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Angel-eyes schreef:....en buk! :zwaai:
het was me nog niet eens opgevallen :A:A:A ook al.. 8O :twisted:
Afbeelding
Ca Cajuina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ca Cajuina »

Toine schreef:Dat bedoel ik dus...Geen ballen...Je hoeft me nergens van te overtuigen want ik weet zelf nog niet eens wat ik wil...Het enigste wat ik heb gedaan is mijn voorkeur uitgesproken terwijl JIJ daar meteen een drama van maakt.
Zorg jij nou maar dat je je hondjes in je kennel genoeg aandacht geeft dan zorg ik wel dat ik geen domme dingen zal doen..Nogmaals, schrijven en lezen kun je kennelijk niet dus dan lijkt het me verstandiger om deze discussie bij mij thuis voort te zetten :zwaai:
Jij blijkbaar ook niet ;) Enigste bestaat namelijk helemaal niet. Het is enige :twisted:

Maar goed. Ik snap heel goed waarom iedereen zo fel op je reageert. over het algemeen liggen de molossers op 1 lijn. En zoals ik in het begin van het topic al aangaf heb je blijkbaar GEEN verstand van molossers. Ander had je NOOIT twee vreemde volwassen reuen na een half uurtje lopen bij elkaar gezet. Dus ik raad je twee reuen af om de volgende redenen.

Je gebrek aan ervaring met molossers'
je gebrek aan het kunnen sturen van je hond (ik ben namelijk 59 kilo en mij presa canario is 55 kilo) toch heb ik geen moeite met uitlaten hoor doe ik met 1 vinger. jouw vriend heeft daar blijkbaar wat meer moeite mee.
je gebrek aan hondenkennis (wanneer jij denkt erfelijke gedragingen zoals beschermingsdrang enz te kunnen overbruggen met opvoeding)
je gebrek aan luisteren (bij het voor het eerst aanschaffen van een "serieuze" hond is het heel belangrijk te luisteren naar mensen die of weten waar ze over praten en/of langere tijd ervaring hebben met deze honden.

Kortom ik zou er een teef bijnemen. Maar eigenlijk zou ik je aanraden om helemaal geen mastino aan te schaffen. Omdat je blijkbaar niet met het benodigde respect met dit kaliber honden kunt omgaan.

Ik wens je veel succes met je keuzes en ik hoop dat je huidige reu en je nieuwe hond een leven vol respect en vertrouwen kunnen leiden.
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”