In ieder geval wilde elmas niet meer lopen en toen ik haar overeind zette zag ik dat ze haar voor en achterpoot niet wilde gebruiken. Dierenarts gebeld maar de mijne was er niet en moest naar een vreemde. Daar aangekomen foto's gemaakt en nu heeft ze dus voor en achter twee tenen gebroken :cry2: :cry2:
Ik kreeg alleen pijnstillers mee en het werd niet getaped gespalkt of wat. Ze moet rust houden tapen helpt niet zei ie. En maandag naar mijn eigen dierenarts om verder te kijken en dan zou ik wel meer horen. Komt vanzelf goed als ze maar niets met die tenen doet.
Maar klopt dit hebben jullie dit ook weleens gehad bij een hond en ging het ook zo??. Ik wil niet maandag bij mijn eigen da aankomen en te horen krijgen dat er helemaal niets van klopt en dat beest onnodig ellende erbij heeft gekregen/
nog En hoe gaat nou zoiets verder. Echt alleen rust en pijnstillers? Ze heeft al van die kromme poten dus er moet ook niet nog iets met haar voeten zijn. Ze is vier en gelukkig geen zware hond.
Ze gaat echt niet staan hoor ze ligt heel zielig ook al heeft ze pijnstillers. Dus hoe moet ze nou plassen tis geen hond die alles laat lopen dus die gaat van alles lopen ophouden, rechthouden met dassen heb ik al bedacht maar of ze dat accepteerd

Iemand ervaring met gebroken hondenteen. En tips hoe van alles te doen tis links voor en rechtsachter waar ze niet op wil staan. Poot zelf is niet gebroken maar wel verstuikt