MDoelman schreef:Kan je mij vertellen wat een goede brok is dan? Net de site van CAVOM bekeken en ziet er aardig uit. Ik kan me wel vinden in het commentaar wat jij geeft. Ze laat inderdaad nogal eens wat scheten, en de laatste tijd legt ze ook 4 drollen per dag neer.
En die visolie? Waar kan je dat het beste halen.
Jos doet inderdaad niet meer zo vaak de shows met de BM's. Zijn prioriteit ligt toch echt bij de rotties... wel hele mooie honden heeft hij daarvan. Heb Mr. Hotshot ook een paar keer gezien, ben ook wel eens bij Marcel thuis geweest om te kijken. Mooie grote hond!
Kunnen jullie mij een goed voer geven voor grote "HD gevoelige" honden?
Martin
Visolie capsules kan je gewoon bij "de tuinen" of een reform zaak halen.
Tja een goede brok. Ik hoor goede dingen over purina proplan. en farmfood heeft geen toevoegingen, alleen krijgen sommige honden daar tandplak van. Ook Cavom hoor ik goede dingen over. Eigenlijk zou je die vraag bij voeding moeten stellen. Ik geef namelijk versvoer en ben niet zo erg op de hoogte van brokken. Behalve Eukaneuba omdat ik dat zelf heb gegeven.
Verder zou ik gewoon veel op de beweging letten. Geen snelle wendingen, geen schok bewegingen. maar wel zorgen voor spierombouw, deze zorgen er weer voor dat het bottenstelsen word opgevangen door een goede bespiering. Dus horizontale bewegingen zijn goed voor de bespiering. Op zijn tijd (lees als ze een jaar is) kan je bv 10 minuutjes fietsen in een stabiele draf. en dit kan langzaam opgebouwt worden.
Veel plezier met je hondje