Oei 8Oiones schreef:Verkrachting heeft meer met geweld te maken dan met seks hoor. Dus ik vrees dat die reden niet op gaat. Niet dat ik je bang wil maken...Femia schreef:Bang om verkracht te worden ben ik niet zo erg, ben tenslotte ook al een zeer belegen kaas.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Laatste rondje eng?
Moderator: moderatorteam
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Op de camping heb je 1 heeeeel donker straatje. Mijn broer en een vriend liepen er een keer in donker door, achter hun (wisten ze niet) liep een buurjongen. Hij is in elkaar geslagen
Daar durf ik dus ook niet meer alleen door te lopen! Ze weten wel wie het zijn geweest, mensen uit het dorp.
Maar over de rest van de camping durf ik zonder problemen te lopen. Ik ken werkelijk bijna iedereen en ze kennen mij.

Daar durf ik dus ook niet meer alleen door te lopen! Ze weten wel wie het zijn geweest, mensen uit het dorp.
Maar over de rest van de camping durf ik zonder problemen te lopen. Ik ken werkelijk bijna iedereen en ze kennen mij.

- kanjer
- Actief
- Contacteer:
nee hoor absoluut niet daar heb ik
me kanjers voor om op me te letten
ik gooi ze altijd los op een veldje maar
gaan smiddags struinen maar sávonds nog
geen twee meter bij me vandaan
me kanjers voor om op me te letten
ik gooi ze altijd los op een veldje maar
gaan smiddags struinen maar sávonds nog
geen twee meter bij me vandaan

gr. gaby
:
Apache † 02-01-05
Lucky
Don't be afraid 'Cuz I won't bite
Carpe Diem
TIS ONLY IN THEIR DREAMS THAT MEN TRULY BE FREE,
'TWAS ALWAYS THUS, AND ALWAYS THUS WILL BE.

Apache † 02-01-05
Lucky
Don't be afraid 'Cuz I won't bite

Carpe Diem
TIS ONLY IN THEIR DREAMS THAT MEN TRULY BE FREE,
'TWAS ALWAYS THUS, AND ALWAYS THUS WILL BE.
- Ace
- Actief
-
- Zeer actief
- Zoie
- Zeer actief
Nou ik wel hoor . Als dienstplichtig soldaat moest ik soms wachtlopen in donkere duitse wouden tijdens oefeningen . Ik weet niet precies hoe ik het omschrijven moet , maar dat was een heel aparte ervaring . Alsof er bepaalde oerangsten boven komen . De " natuur " beleef je 's nachts toch heel anders .Daan schreef:In het bos is het ook wel echt donker.Sandro schreef:Ik heb er geen problemen mee.
Alleen loop ik wel het liefst in een bewoonde buurt.....dus niet in het bos ofzo.
daar gaat och niemand lopen.
Sinds ik Zoe heb loop ik 's nachts wel eens door een stukje donker bos door . Zou ik in mijn eentje denk ik toch niet durven . Vraag me wel eens af of het haar iets uitmaakt . Maar dat geloof ik niet .

Diesel blijft dichter bij me als het heel donker is.Zoie schreef:Nou ik wel hoor . Als dienstplichtig soldaat moest ik soms wachtlopen in donkere duitse wouden tijdens oefeningen . Ik weet niet precies hoe ik het omschrijven moet , maar dat was een heel aparte ervaring . Alsof er bepaalde oerangsten boven komen . De " natuur " beleef je 's nachts toch heel anders .Daan schreef:In het bos is het ook wel echt donker.Sandro schreef:Ik heb er geen problemen mee.
Alleen loop ik wel het liefst in een bewoonde buurt.....dus niet in het bos ofzo.
Sinds ik Zoe heb loop ik 's nachts wel eens door een stukje donker bos door . Zou ik in mijn eentje denk ik toch niet durven . Vraag me wel eens af of het haar iets uitmaakt . Maar dat geloof ik niet .
Ik heb er trouwens niet zoveel moeite mee als het stil en 'verlaten' is, alswel met 'donker' Ben redelijk nachtblind ben ik achter gekomen....

- Zoie
- Zeer actief
Ja , als het echt donker is zie ik haar dus niet . Ik geloof niet dat ze dan dichter bij me blijft . Wel merk ik dat ik haar dan vaker roepDaan schreef:Diesel blijft dichter bij me als het heel donker is.Zoie schreef:Nou ik wel hoor . Als dienstplichtig soldaat moest ik soms wachtlopen in donkere duitse wouden tijdens oefeningen . Ik weet niet precies hoe ik het omschrijven moet , maar dat was een heel aparte ervaring . Alsof er bepaalde oerangsten boven komen . De " natuur " beleef je 's nachts toch heel anders .Daan schreef:In het bos is het ook wel echt donker.Sandro schreef:Ik heb er geen problemen mee.
Ik heb er trouwens niet zoveel moeite mee als het stil en 'verlaten' is, alswel met 'donker' Ben redelijk nachtblind ben ik achter gekomen....

- Arjanne
- Actief
Tsja, echt bang ben ik hier niet. Er is ruim voldoende verlichting in mijn woonomgeving. Ik denk dat het komt dat je van die nare verhalen hoort hoe een wandeling anders kan gaan dan je verwacht.
Ik zelf laat Harald de laatste ronde doen, omdat
a) ik de hond overdag meerdere keren uitlaat en dus ook hij zo wat kan bijdragen aan de verzorging van "onze" hond.
b) ik eigenlijk niet zoveel zin heb de kou in te gaan voor het slapen gaan (nu komt de aap uit de mouw, hi-hi
).
Ik zelf laat Harald de laatste ronde doen, omdat
a) ik de hond overdag meerdere keren uitlaat en dus ook hij zo wat kan bijdragen aan de verzorging van "onze" hond.
b) ik eigenlijk niet zoveel zin heb de kou in te gaan voor het slapen gaan (nu komt de aap uit de mouw, hi-hi

- NUN
- Vaste gebruiker
Zodra het donker gaat worden, ga ik dus NIET het park naast mijn huis meer in.
Er zit daar een skeelerbaan waar vreemde dingen gebeuren en een maand of wat terug kwamen er twee jongens in paniek het park uit ze waren onder handen genomen door een groep jongeren.
Regelmatig horen wij in het weekend zeer vreemde doffe knallen en dit is echt geen vuurwerk.
Ook worden er race wedstrijden gehouden op de boulevard ('s-nachts) ze weten dat de politie er pas met een kwartier kan zijn dus .................op tijd weer weg.
Overdag is het daar heerlijk wandelen hoor en de "heren" hebben allemaal ontzag voor het formaat van Szandor en zijn als de dood voor het gesnorkel van Shanti ( die likt je dood) en dat hou ik dus maar zo.
De avondwandeling worden langs het park gedaan op een verlicht pad en door manlief of zoonlief.........tenzij er nachtdienst in het spel is en zoonlief stappen, dan doe ik de laatste loop.
Er zit daar een skeelerbaan waar vreemde dingen gebeuren en een maand of wat terug kwamen er twee jongens in paniek het park uit ze waren onder handen genomen door een groep jongeren.
Regelmatig horen wij in het weekend zeer vreemde doffe knallen en dit is echt geen vuurwerk.
Ook worden er race wedstrijden gehouden op de boulevard ('s-nachts) ze weten dat de politie er pas met een kwartier kan zijn dus .................op tijd weer weg.
Overdag is het daar heerlijk wandelen hoor en de "heren" hebben allemaal ontzag voor het formaat van Szandor en zijn als de dood voor het gesnorkel van Shanti ( die likt je dood) en dat hou ik dus maar zo.
De avondwandeling worden langs het park gedaan op een verlicht pad en door manlief of zoonlief.........tenzij er nachtdienst in het spel is en zoonlief stappen, dan doe ik de laatste loop.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
nou echt bang niet, maar zo af en toe ben ik blij dat ik m'n honden bij me heb... elk grasprietje wat beweegt wordt gehoord en ze gaan geen meter van me vandaan... De laatste tijd is het wel wat rustiger hier, maar da's ook weleens anders geweest... ik loop altijd zelf de laatste ronde met ze...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- FoN
- Actief
Ik vind het heerlijk!
Ook hoe later hoe beter wat mij betreft.
Ik loop ook makkelijk om de raarste tijden buiten, m'n beesje en ik. Vooral de DD wil 's nachts nog wel es gillen dat ze buiten moet, gaan wij gezellig met zijn tweetjes een rondje maken. Vanacht was ik er om half vier uit voor een rondje.
Ook hoe later hoe beter wat mij betreft.
Ik loop ook makkelijk om de raarste tijden buiten, m'n beesje en ik. Vooral de DD wil 's nachts nog wel es gillen dat ze buiten moet, gaan wij gezellig met zijn tweetjes een rondje maken. Vanacht was ik er om half vier uit voor een rondje.
Het riesenschnauzer forum!
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
- Anne-lieke
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
re
Hier is het juist zo dat de hond het niet fijn vindt....wat is die maan toch eng!!!! 8O
Groetjes,
Anne-lieke
Groetjes,
Anne-lieke

- NUN
- Vaste gebruiker
Eerlijk gezegd zou ik liever een bolletje slikker tegen komen dan wat ik meestal tegen komt.linlin schreef:jaha, ze slaan elkaar bij jou op het eiland toch allemaal de koppen in nu het niet meer zo lekker loopt met de bolletjes-koeriers?NUN schreef:Ik als man vindt het heel eng om later dan 9:30 op pad te gaan met de honden :N![]()
-
- Actief
- Diego
- Actief
- Contacteer:
Buiten dat ik diegene ben die ALTIJD de honden uitlaat
Ik vindt t heerlijk om laat te gaan wandelen, lekker donker en rustig buiten!!! Vooral met die warme weer vindt ik t geweldig.
Maar ik voel me dan ook veilig met Diego bij me. Hij staat er voor me als er wat gebeurt, dat heeft ie al s laten zien.
Als ik toen Diego niet bij me had gehad, had ik een groot probleem gehad

Ik vindt t heerlijk om laat te gaan wandelen, lekker donker en rustig buiten!!! Vooral met die warme weer vindt ik t geweldig.
Maar ik voel me dan ook veilig met Diego bij me. Hij staat er voor me als er wat gebeurt, dat heeft ie al s laten zien.
Als ik toen Diego niet bij me had gehad, had ik een groot probleem gehad

Nee hoor ik ben ook niet bang voor de laatste ronde en laat mijn honden ook gewoon dan uit.
Wel ga ik regelmatig naar Drenthe met een vriendin en honden en daar zitten we dan in the middle off nowhere en kijk je in het donker naar buiten en zie je echt helemaal niets,dan ben ik wel blij met mijn doggies.
Wel ga ik regelmatig naar Drenthe met een vriendin en honden en daar zitten we dan in the middle off nowhere en kijk je in het donker naar buiten en zie je echt helemaal niets,dan ben ik wel blij met mijn doggies.
- Linda & Beau
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik loop de laatste ronde altijd samen met mijn vriend.
We wonen in een rustige wijk,maar onze wijk is omringt door "slechtere wijken" waardoor veel schorem hier de diefstallen komen plegen etc.
Ook dwalen er wel een junks en "dronkelappen" rond het uitlaatveld, iets wat ik niet graag tegenkomt om problemen te voorkomen.
Als mijn vriend er niet is doe ik het laaste rondje gewoon wat vroeger inplannen.
Mijn favoriete uitlaattijd is toch wel héél vroeg in de ochtend, zo rond 05.00 is het heerlijk stil overal.
We wonen in een rustige wijk,maar onze wijk is omringt door "slechtere wijken" waardoor veel schorem hier de diefstallen komen plegen etc.
Ook dwalen er wel een junks en "dronkelappen" rond het uitlaatveld, iets wat ik niet graag tegenkomt om problemen te voorkomen.
Als mijn vriend er niet is doe ik het laaste rondje gewoon wat vroeger inplannen.
Mijn favoriete uitlaattijd is toch wel héél vroeg in de ochtend, zo rond 05.00 is het heerlijk stil overal.
Groetjes van Linda en de Frenchies!

- stefsam
- Actief
- Mijn ras(sen): staffordshire bull terrier
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Ik ben niet zo bang. Kali ook niet, die hobbelt meestal een eind voor me (of achter me). Als er wat gebeurt, staat ze binnen no time naast me heel erg
te doen tegen de "belager"
. Wat ook wel eens resulteert in geschrokken doch onschuldige voorbijgangers :N: . Tja en ik woon alleen dus ik doe zowel het eerste als laatste rondje, plus wat daar tussenin zit. Al vind ik het 's avonds wel lekker wandelen, is het tenminste rustig op straat.

Nai nauvalyë moica alasailarin...
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Ik vind het heerlijk om sávonds zo laat mogelijk de honden uit te laten. het maakt mij niet uit wat er rondhangt. Als je niets uitstraald tegen rare lui zullen ze je echt niet lastig vallen. Ga ook rustig snachts een ommetje maken in het park. Waar het dan fiks donker is.
Maja ik heb wel een hele gevaarlijke franse bull bij me die met haar 8 kg denkt dat ze heel imposant is en dus heel waaks is . De rest zal het aan hun kont gebakken zitten wie me zou aanranden.
Heb er meestal een 4 of 5 bij me met de laatste avondwandeling.
Maja ik heb wel een hele gevaarlijke franse bull bij me die met haar 8 kg denkt dat ze heel imposant is en dus heel waaks is . De rest zal het aan hun kont gebakken zitten wie me zou aanranden.

Heb er meestal een 4 of 5 bij me met de laatste avondwandeling.

-
- Vaste gebruiker
Het laatste rondje dat pakt juist niemand me af. Heerlijk helemaal als het eens een keer echt laat is geworden. Helemaal alleen op straat met de honden. Ik ben niet bang, onverschrokken is wat anders. Ik zoek geen situaties op zoals bv in je eentje in een bos gaan lopen op ongure tijden maar een blokje om daar draai ik mijn hand niet voor om.
Irma
Irma
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
neuh geen probleem al zal ik niet in mijn eentje of met mijn honden ff lekker door steegjes of centrum of in het bos gaan wandelen snachts, ik blijf wel op open en verlichte paden al kan daar ook wat gebeuren als ze echt kwaad willen............ben dus ookwel op mijn hoede maar dat ben ik overdag ook als ik met mijn hondjes in mijn upje foor bos en park wandel 

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.