Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Laatste rondje eng?
Moderator: moderatorteam
Laatste rondje eng?
Ik lees hier regelmatig dat vrouwen het laatste uitlaatrondje 's avonds eng vinden. Waarom is dat?
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Misschien omdat het dan donker is en stil op straat?
Ik heb er in ieder geval geen last van, ik voel me veilig als ik mijn honden bij me heb. Maar woon ook in een redelijk rustig dorp
Ik heb er in ieder geval geen last van, ik voel me veilig als ik mijn honden bij me heb. Maar woon ook in een redelijk rustig dorp

Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Ik vind het niet eng. Nu heb ik 2 grote honden, maar voorheen liep ik ook rustig midden in de nacht met onze jack russel over straat.
Ik moet wel toegegeven dat ik nu niet attent ben op bv groepjes of zo en dat ben ik wel als ik met een kleine hond loop. Het maakt voor mij dus wel verschil.

Ik moet wel toegegeven dat ik nu niet attent ben op bv groepjes of zo en dat ben ik wel als ik met een kleine hond loop. Het maakt voor mij dus wel verschil.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- iones
- Zeer actief
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Ik heb er ook een hekel aan...zeker omdat je andere honden helemaal niet aan ziet komen in het donker en tja, aangezien Rimpel nogal eens de pineut was...
Daar komt bij dat ik het niet prettig vind...er lopen genoeg leipo's rond, ook hier in ons relatief rustige stadje...En Rimpel, ja dat is net zo'n grote schijterd als mij..hihihi! Ik denk dat mensen die mij en Rimpel niet kennen me wel met rust laten, maar ja...de meeste verkrachters en moordenaars zijn (vage) bekenden van het slachtoffer he?
Komt ook nog bij dat wij in een flat wonen waar er drie op een rij staan en in sommige portalen woont geen fris volk...ik word van dat volk niet echt warm of koud, maar heb gewoon geen zin in gezeur 's avonds laat. Ik heb altijd een maclite mee (zo'n grote zwarte 'politie' zaklamp) en de eerste de beste die in een straal van een meter in mijn buurt komt krijgt dat ding in zijn patsert hihihih en mochten ze echt kwaad willen dan kan ik er mee meppen hihih!
Eigenlijk wel stom, want tot mijn 21-22 e was ik nooit een schijterd...je kon me bij wijze van spreken midden in een donker weiland zetten in de middle of nowhere en ik werd er niet anders van! Ik was ook nooit bang voor ' enge mannen' of zo...ik had zoiets van; "laat maar komen, ik bijt ze de strot af"hihihih...dat heb ik nog steeds wel, met dat verschil dat ik het echt niet opzoek terwijl ik eerder rustig op mijn fietsje naar huis kachelde om 4 uur 's nachts, dat zou ik nu niet meer zo snel doen..ik ben voorzichtiger geworden, laten we het zo noemen hihihi, schijterd klinkt zo negatief he?!
Er is nooit wat gebeurd of zo, maar ik denk dat je naarmate je wat ouder wordt je toch beter na gaat denken over wat je wel en niet doet...wat ik al zei...eerder ging ik overal naartoen in mijn uppie en mijn ouders lagen er ook niet wakker van hoor...ik redde me wel...ik was in de tijd van mijn 17 e 19 e ook erg manonvriendelijk dus mijn ouders sliepen wel rustig...je kon je beter druk maken om de man die ik tegenkwam en die een portie klappen kreeg dna om mij hihihih...(ik had net een rot relatie achter de rug en was niet zo heel erg vriendelijk tegen onze mannelijke medemens hihih)
Maar echt bang ben ik niet nee..ik voel me alleen niet super op mijn gemakkie dat is alles
Daar komt bij dat ik het niet prettig vind...er lopen genoeg leipo's rond, ook hier in ons relatief rustige stadje...En Rimpel, ja dat is net zo'n grote schijterd als mij..hihihi! Ik denk dat mensen die mij en Rimpel niet kennen me wel met rust laten, maar ja...de meeste verkrachters en moordenaars zijn (vage) bekenden van het slachtoffer he?
Komt ook nog bij dat wij in een flat wonen waar er drie op een rij staan en in sommige portalen woont geen fris volk...ik word van dat volk niet echt warm of koud, maar heb gewoon geen zin in gezeur 's avonds laat. Ik heb altijd een maclite mee (zo'n grote zwarte 'politie' zaklamp) en de eerste de beste die in een straal van een meter in mijn buurt komt krijgt dat ding in zijn patsert hihihih en mochten ze echt kwaad willen dan kan ik er mee meppen hihih!
Eigenlijk wel stom, want tot mijn 21-22 e was ik nooit een schijterd...je kon me bij wijze van spreken midden in een donker weiland zetten in de middle of nowhere en ik werd er niet anders van! Ik was ook nooit bang voor ' enge mannen' of zo...ik had zoiets van; "laat maar komen, ik bijt ze de strot af"hihihih...dat heb ik nog steeds wel, met dat verschil dat ik het echt niet opzoek terwijl ik eerder rustig op mijn fietsje naar huis kachelde om 4 uur 's nachts, dat zou ik nu niet meer zo snel doen..ik ben voorzichtiger geworden, laten we het zo noemen hihihi, schijterd klinkt zo negatief he?!
Er is nooit wat gebeurd of zo, maar ik denk dat je naarmate je wat ouder wordt je toch beter na gaat denken over wat je wel en niet doet...wat ik al zei...eerder ging ik overal naartoen in mijn uppie en mijn ouders lagen er ook niet wakker van hoor...ik redde me wel...ik was in de tijd van mijn 17 e 19 e ook erg manonvriendelijk dus mijn ouders sliepen wel rustig...je kon je beter druk maken om de man die ik tegenkwam en die een portie klappen kreeg dna om mij hihihih...(ik had net een rot relatie achter de rug en was niet zo heel erg vriendelijk tegen onze mannelijke medemens hihih)
Maar echt bang ben ik niet nee..ik voel me alleen niet super op mijn gemakkie dat is alles
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- peterr
- Actief
-
- Actief
- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
Ik vind het laatste rondje juist een heerlijk rondje,lekker rustig op straat.
En als er wel toevallig een groepje jongelui aankomt lopen,negen van de tien keer gaan die dan al uit hun eigen aan de overkant lopen als ik er loop met de doggies
En als er wel toevallig een groepje jongelui aankomt lopen,negen van de tien keer gaan die dan al uit hun eigen aan de overkant lopen als ik er loop met de doggies

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Ik vind het ook niet erg hoor. Ik loop gerust om 12 uur snachts met Nanni op de straat.
Ik liet een keer op de camping Nanni uit. Ik liep een superdonker pad op, je zag echt zowat niets. Wij hoorden stemmen, Nanni was superalert. Gelukkig waren het kennissen van mij, dan merkt Nanni ook snel dat het goed is
Ik liet een keer op de camping Nanni uit. Ik liep een superdonker pad op, je zag echt zowat niets. Wij hoorden stemmen, Nanni was superalert. Gelukkig waren het kennissen van mij, dan merkt Nanni ook snel dat het goed is
ik vindt het ook niet eng, maar ben wel op mijn hoede.
soms wordt ik wel bang van qyan als ik 's nachts buiten loopt, want die reageerd gewoon op ieder geluid wat ie hoort
ik wordt dus eigenlijk banger van qyan omdat ie zich bij ieder geluidje groot maakt.
maar ga op mijn gemak soms nog om 2 of 3 uur 's nachts naar buiten een eindje wandelen. (meestal op dagen dat ik dus vrij ben en dus gewoon erg laat naar bed ga
)
soms wordt ik wel bang van qyan als ik 's nachts buiten loopt, want die reageerd gewoon op ieder geluid wat ie hoort

ik wordt dus eigenlijk banger van qyan omdat ie zich bij ieder geluidje groot maakt.
maar ga op mijn gemak soms nog om 2 of 3 uur 's nachts naar buiten een eindje wandelen. (meestal op dagen dat ik dus vrij ben en dus gewoon erg laat naar bed ga

- Ursula
- Zeer actief
Ik loop 's-avonds/'s-nachts ook net zo makkelijk buiten dan overdag hoor!
Alleen als ik de honden niet bij me heb ben ik wel meer op m'n hoede op rare tijden.
Maar het is niet zo dat ik achter elke boom of hoek een engerd verwacht of zo. Ik ben absoluut niet bang aangelegd wat dat betreft.
Alleen als ik de honden niet bij me heb ben ik wel meer op m'n hoede op rare tijden.
Maar het is niet zo dat ik achter elke boom of hoek een engerd verwacht of zo. Ik ben absoluut niet bang aangelegd wat dat betreft.
Life is great with a Molosser by your side!!!

- antoinette
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind het wel eng. Ik doe dan ook nooit het laatste rondje, of we moeten het samen doen. Nu we verhuist zijn naar een rustig dorp is het wel minder, hier durf ik nog wel een rondje te lopen. Maar toen we in de stad woonde deed ik dat echt niet. Er lopen daar gozertjes rond die het nodig vinden om iedere meid met blond haar te belagen. Overdag durf ik ze nog wel een grote bek te geven, als er andere mensen in de buurt lopen. Maar s'nachts ben je dan wel heel kwetsbaar. Dus ik vind het wel eng ja...
- Rossi
- Zeer actief
Re: Laatste rondje eng?
omdat ze als de dood zijn om op vreselijke wijze verkracht te worden, in reepjes gesneden in de diepvries te belanden en op een verloren zondagochtend bij de brunch met uien opgebakken geserveerd bij de eitjes te worden. daarom.sypke schreef:Ik lees hier regelmatig dat vrouwen het laatste uitlaatrondje 's avonds eng vinden. Waarom is dat?
ik niet, overigens.

- bram en thijs
- Zeer actief
Onlangs naar Medical Detectives gekeken Lin?linlin schreef:omdat ze als de dood zijn om op vreselijke wijze verkracht te worden, in reepjes gesneden in de diepvries te belanden en op een verloren zondagochtend bij de brunch met uien opgebakken geserveerd bij de gebakken eieren te worden. daarom.sypke schreef:Ik lees hier regelmatig dat vrouwen het laatste uitlaatrondje 's avonds eng vinden. Waarom is dat?

- eliza
- Actief
Ik vind het geen probleem. Moos is wel super alert in het donker en blijft automatisch dichter bij me! Overdag heeft ie met niemand een probleem, zodra het donker is dan gromt ie zodra er iemand in de buurt komt is die persoon dan ook nog donker van huidskleur neemt ie een nog dreigender houding aan. (heb ik hem niet geleerd)
:

Met vriendelijke groet van een Hollandse Herderfan

nee, helemaal zelf bedacht.bram en thijs schreef:Onlangs naar Medical Detectives gekeken Lin?linlin schreef:omdat ze als de dood zijn om op vreselijke wijze verkracht te worden, in reepjes gesneden in de diepvries te belanden en op een verloren zondagochtend bij de brunch met uien opgebakken geserveerd bij de gebakken eieren te worden. daarom.sypke schreef:Ik lees hier regelmatig dat vrouwen het laatste uitlaatrondje 's avonds eng vinden. Waarom is dat?
![]()
![]()

- bram en thijs
- Zeer actief
Héél kleurrijk, mijn complimentenlinlin schreef:nee, helemaal zelf bedacht.bram en thijs schreef:Onlangs naar Medical Detectives gekeken Lin?linlin schreef:omdat ze als de dood zijn om op vreselijke wijze verkracht te worden, in reepjes gesneden in de diepvries te belanden en op een verloren zondagochtend bij de brunch met uien opgebakken geserveerd bij de gebakken eieren te worden. daarom.sypke schreef:Ik lees hier regelmatig dat vrouwen het laatste uitlaatrondje 's avonds eng vinden. Waarom is dat?
![]()
![]()

-
- Zeer actief
Ik ben ook niet bang om 's avonds /'s nachts met mijn hond te lopen. Ik woon nou niet in de allerbeste buurt (nogal wat hangjongeren ), maar die zijn allemaal als de dood voor honden in het algemeen dus ik heb altijd ruim baan!
Verder is mijn hond wel extra alert en begint bij een bewegend blaadje al tekeer te gaan, waardoor ik me ook weleens wild schrik....

Groet,
Dorien
Dorien
jou wil niemand in de vriezerlinlin schreef:ik niet, overigens.

nee, ik neem teveel ruimte in.sypke schreef:jou wil niemand in de vriezerlinlin schreef:ik niet, overigens.![]()

- bram en thijs
- Zeer actief
Produceer jij zoveel reepjes?linlin schreef:nee, ik neem teveel ruimte in.sypke schreef:jou wil niemand in de vriezerlinlin schreef:ik niet, overigens.![]()

- Moos
- Zeer actief
Ik vindt het niet eng om het laatste rondje te lopen. Nu woon ik ook wel in een prut dorp, dus ik kom toch nooit iemand tegen, of alleen maar bekenden die ook de hond nog even uitlaten
Laatst kreeg ik wel van een vriendin van mijn ouders de vraag wie er bij mij dan het laatste rondje deed. Ik toch niet he zo 's avonds?
Tja, ik woon alleen, dus wie zou dat nou zijn, haha.

Laatst kreeg ik wel van een vriendin van mijn ouders de vraag wie er bij mij dan het laatste rondje deed. Ik toch niet he zo 's avonds?
Tja, ik woon alleen, dus wie zou dat nou zijn, haha.