maxime schreef:daisy is niet gerontgend en daarom ging het alleen via PB.
Heb al meer dan genoeg vervelende reacties erop gehad dus hoef niet nog een paar trappen na.
Gelukkig is iedereen hier op het forum wel een goede fokker dus daar ben ik blij om.
Nee er is geen excuus om een hond niet te laten rontgenen en ik zal geen pogingen doen om het goed te doen.
Als ik in de toekomst een nestje ga fokken zal ik dat met twee gerontgende ouders doen.
maar ff voor de duidelijkheid,
jij zegt dus een SUPER nest uit SUPER lijnen gefokt te hebben terwijl een aantal BM fokkers hier op t forum die al behoorlijk lang meelopen in t fokkers wereldje de ouderdieren van je honden niet eens kennen
en dan blijkt nu OOK NOG dat je niet de moeite hebt genomen je teef te laten rontgenen voor je een nest ging fokken..............................
om te beginnen begrijp ik de dekreu eigenaar niet dat hij zijn stamboom en gerontgende (tenminste daar ga ik vanuit gezien je latere reactie dat je in t vervolg 2 gerontgende ouderdieren gaat gebruiken) reu ter beschikking stelt van een niet gerontgende teef en dan zeker al bij een ras wat toch redelijk gevoelig is voor HD (tenmiste, dat idee heb ik, wordt graag gecorrigeerd als dat niet zo is)
verder komt je teef dus van een BROODFOKKER (tenminste daar valt ie voor mij onder als het idd diezelfde fokker is waar Chaya vandaan komt, die foto's van Chaya liegen er nl niet om :cry2: ) die dus al generaties lang niet geselecteerd heeft op gezondheid ed en die lijn is nu ga jij daar vrolijk mee verder fokken................................................ 8O