Ik ben benieuwd hoe mensen hierin staan. De zoekfunctie vind ik vrij lastig omdat op alle woorden afzonderlijk gezocht wordt en je steeds een tijd moet wachten voordat je verder mag klikken.
Voor en tegenstanders....
Heb jij je hond(en) wel of niet of gedeeltelijk gevaccineerd en wat je jouw redenatie erachter?
Ik weet dat dit, zeker na Covid, voor velen een gevoelig onderwerp is dus laten we het leuk houden

Ik heb zelf filmpjes gezien van een dierenarts in Amerika die voor het Hooggerechtshof daar duidelijk wilde maken middels verschillende onderzoeken dat als een hond eenmaal gevaccineerd is, hij levenslang beschermd is en elk jaar vaccineren niet alleen zinloos maar ook gevaarlijk is en elk jaar prikken enkel de zakken vult van de dierenartsen.
Nu vind ik de mening van (dieren)artsen soms zowieso lastig, want velen zijn bv tegenstanders van BARF, waar ik dit (mits goed uitgevoerd) zelf veel gezonder vindt voor een hond. Wij eten ook niet elke dag pizza met multivitamines (even heel kort gesteld)
Ik merk dat huisartsen bv vaak erg weinig afweten van parasieten bij mensen en dat is dan een professional. Ik lees op internet veel verschillende wijzen van behandelen van parasieten bij honden door dierenartsen, je ziet door de bomen het bos vaak niet meer als leek en het ene onderzoek spreekt het andere tegen enz.
Hoe staan jullie erin en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Gr. Freya