Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bedlington Terriër
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
Re: Bedlington Terriër
Weer een update: Rizzo is inmiddels ruim 4 maanden oud.
Hij is volop aan het wisselen en heeft z'n eerste officiële trimbeurt achter de rug.
Op 'school' gaat het hartstikke goed ... maar eerlijk is eerlijk, hij hoort ook bij de oudere pups én heeft een 'grote broer' als voorbeeld.
Het hebben van een volwassen hond naast je pup heeft voordelen maar ook nadelen.
Wij amuseren ons in iedergeval kostelijk en genieten van de interactie.
In onderstaande filmpje gebeurt zoveel dat ik het niet van textjes kan voorzien. Enjoy!
Hij is volop aan het wisselen en heeft z'n eerste officiële trimbeurt achter de rug.
Op 'school' gaat het hartstikke goed ... maar eerlijk is eerlijk, hij hoort ook bij de oudere pups én heeft een 'grote broer' als voorbeeld.
Het hebben van een volwassen hond naast je pup heeft voordelen maar ook nadelen.
Wij amuseren ons in iedergeval kostelijk en genieten van de interactie.
In onderstaande filmpje gebeurt zoveel dat ik het niet van textjes kan voorzien. Enjoy!
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Ontzettend leuk
Wat komt Rizzo mooi op kleur

Wat komt Rizzo mooi op kleur

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
Wellicht een controversieel filmpje .... ik weet dat niet iedereen dol is op ontmoetingen met 'vreemde' honden.
Ik was erg benieuwd hoeveel verschillende honden Rizzo tijdens zijn reguliere wandelingen zou ontmoeten. Ik ben gestopt bij 150 verschillende honden; Rizzo was bij de laatste ontmoeting circa 5,5 mnd. Ik vind het zelf erg mooi om te zien hoe Rizzo's gedrag verandert in de tijd: als jonge pup dendert hij op elke hond af, later leest hij de honden steeds beter en wordt 'beleefder'.

Ik was erg benieuwd hoeveel verschillende honden Rizzo tijdens zijn reguliere wandelingen zou ontmoeten. Ik ben gestopt bij 150 verschillende honden; Rizzo was bij de laatste ontmoeting circa 5,5 mnd. Ik vind het zelf erg mooi om te zien hoe Rizzo's gedrag verandert in de tijd: als jonge pup dendert hij op elke hond af, later leest hij de honden steeds beter en wordt 'beleefder'.