Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zijn er ook stoute honden hier?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Zijn er ook stoute honden hier?

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Heeft een hond van jouw ooit eens iets uitgespookt waarvoor hij/zij eigenlijk in de zak voor stoute honden had gemoeten ?

Afbeelding

Vorig jaar is Peer op een andere teckel geklapt.....en in de verwarring ook nog in mijn hand gebeten en toen er nog eens bovenop gedoken. :O:
Geen bloederig drama maar ik ben me rot geschrokken. :schrik:

Tja....en Sarah......Volgens mij had de Piet die geprobeerd zou hebben haar in de zak te doen er geperforeerde handen aan over gehouden.
Onbekenden mochten haar gerust aaien maar oppakken ? :neenee:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Re: Zijn er ook stoute honden hier ?

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Nee Blacky is best braaf,
Happy mijn maltezer was eigenlijk de hond van het kattenkwaad.
Die knaagde kabels, wilde een kip vangen, vond dat koeien naar haar moesten luisteren.
Kon een zak chips keurig open maken door hem te ploffen, die zat vol kattenkwaad
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Re: Zijn er ook stoute honden hier ?

Ongelezen bericht door alm@ »

Gandalf heeft in een onbewaakt ogenblik een tijdje geleden een kippenbout van mijn partners bord gestolen en razendsnel opgevreten. Hij zou eigenlijk in de zak moeten maar ook ik ben bang dat Piet er geperforeerde handen aan overhoudt. Frodo en Sam zijn eigenlijk best wel braaf, zij kunnen gerust hun schoentje zetten.
Afbeelding
Habibi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)
Aantal honden: 1

Re: Topic van de Week: zijn er ook stoute honden hier?

Ongelezen bericht door Habibi »

Percy heeft 1 heel stout randje, maar wel een waar ik af en toe om moet grinniken.

Hij heeft iets met ondergoed. Het jatten van mij sokken is echt een hobby (En als ik pech heb ander ondergoed :schrik: :Q: )

Uit de vuile wasmand, uit de schone wasmand, uit de wasmachine of de droger als hij me te snel af is...

Op zich geen drama, hij sloopt niet, sjouwt er met een ultiem trotse bek mee rond en geeft het dan weer netjes af.
Maar die keer dat ik visite had, en hij inees met een BeHa voorbij kwam stuiteren vond ik iets minder geslaagd..... :schrik: :LOL: De draak.
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Re: Topic van de Week: zijn er ook stoute honden hier ?

Ongelezen bericht door ranetje »

Claire heeft ondanks mijn dringende verzoek om dat niet te doen ene paar kraters gegraven in de tuin.
De muizen waren belangrijker dan mijn wens :?

Ze is een heel lief hondje hoor, maar dat graven .......... :schrik:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Crescent
Zeer actief

Ongelezen bericht door Crescent »

Met stip op 1 staat het gevacuumeerde stuk buikspek vanuit de keuken meeslepen naar de bank. En dan met het ding nog keurig in het plastic onder je hoofd, in diepe slaap vallen.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
ranetje
Zeer actief

Crescent schreef: 26 nov 2021 22:24 Met stip op 1 staat het gevacuumeerde stuk buikspek vanuit de keuken meeslepen naar de bank. En dan met het ding nog keurig in het plastic onder je hoofd, in diepe slaap vallen.
:LOL:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Ja hoor.
Dex

Soms komt het voor als ik de vuile vaat aan het inruimen ben dat ik even weg loop en de deur/klep open laat staan en meneer Dex dan aantref in de vaatwasser als ik weer in de keuken kom.

Van de week deed Dex iets wat hij nooit eerder heeft gedaan en wat bij ons absoluut eigenlijk niet mag. We zaten lekker te eten. Ik had lekker stoofschotel gemaakt met secadelapoen. Maar ik at niet zo snel en Dex zat naast me op de bank (daar eten we altijd) en ik was afgeleid door iets op tv. In mijn ooghoek zag ik Dex bewegen maar had even niet meer door dat ik met een bord eten zat. Nouja weg secadelap.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Ik had eens 30 eieren gekocht en thuis op het aanrecht gezet
Even later komt mijn zoon op kantoor: Hoeveel eieren heb je gekocht? ik: 30, hoezo? Hij: OK, er zijn er nog 6 :O: Dat waren Alex en Lady :LOL:

Nog een paar jaar geleden had ik 15 Advocados gekocht en in de keuken gelegd, toen ik ´smiddags thuis kwam zag ik advocado schillen en pitten...... er was nog 1 advocado die was achter de kast gerold :wink:

Vusi steelt geen eten, die heeft toen ze een pup en puber was een beetje aan de meubels geknaagt :lol1:
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Ja vorige week nog, zomaar uit de auto springen en wegrennen!
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Sassy
moderator
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Sassy »

Rataplan schreef: 27 nov 2021 09:11 Ja vorige week nog, zomaar uit de auto springen en wegrennen!
:80: ochjee, dan schrik je je toch rot.

Best wel wat stoute hondjes hier, nou de mijne vind ik best redelijk braaf :pffff:

Joe die zou een vuilbak durven leeghalen, maar dat heeft er ook wel mee te maken dat ie serieus honger gehad heeft ooit.
Wolfje is om die reden ook nogal "hebberig" op zijn (en als ie zou durven ook op mijn) eten.
Niet echte voedernijd, maar je merkt het verschil met de honden die altijd genoeg gehad hebben van pup af aan.

Het stoutste wat ze hier doen is de ramen van de terrasdeuren in de keuken te "wassen".
Ik krijg ze verdorie maar niet aangeleerd dat netjes streeploos te doen, nu zien we na de wasbeurten telkens minder als van te voren :LOL:

Oh ja, Bill durft gatenkaas te maken van dekens...leert ie ook maar niet af :goeie:
Afbeelding
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

Roxy en storm waren van het stelen. Al had ik het idee dat Storm de kasten open maakte en Roxy het eten opvrat. Zo was er een keer een hele doos lu cracottes opgegeten en Roxy scheet de volgende dag bijna stof.
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
Tony
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mastín Español, Roemeense erfhond en Griekse heks, rest wijzigt nogal eens ivm opvang.

Ongelezen bericht door Tony »

Over het algemeen zijn ze best lief al zijn Joep en Tina samen veel meer hond dan ik ooit voor ogen had, die moet ik tussendoor écht even scheiden om (tijdelijk) rust in huis te krijgen... (Vanaf de 11de december weer wat rust in huis, dan wordt Joep opgehaald en gaat 'gelukkig' naar zijn nieuwe baasje toe... Al zal ik wel juist hem vreselijk gaan missen, dat is ook echt de gangmaker/clown in huis maar daarnaast ook ontzettend lief.. :love:)

Keet houd van eten, véél eten en álles eten...
Als ik hier iets op de aanrecht laat staan en ik ben 1 minuut boven dan is het op. Die hekst springt er vanuit stilstand op. Bartje die zijn kop nog niet hoeft te strekken om eraan te komen blijft er wel altijd af. (Al kan ik dan wel gerust mijn eten op de salontafel laten staan, daar komt echt niemand aan.)
Sassy schreef: 27 nov 2021 13:39Het stoutste wat ze hier doen is de ramen van de terrasdeuren in de keuken te "wassen".
Ik krijg ze verdorie maar niet aangeleerd dat netjes streeploos te doen, nu zien we na de wasbeurten telkens minder als van te voren :LOL:
Zoals op veel foto's te zien is, dat doen ze hier dus bij het woonkamerraam... (extra zo'n elektrische ramenwasser voor aangeschaft) Zodra ik de ramen gedaan heb duurt het nog geen 10min of het raam is weer terug bij af. :boos:
Oh ja, Bill durft gatenkaas te maken van dekens...leert ie ook maar niet af :goeie:
Dát doet Bartje ook maar dan weer alleen met fleecedekens. Het begint met erop te sabbelen, dan ieniminie gaatjes en tenslotte bestaat die nog alleen maar uit gaten of repen... :mep: (gelukkig zijn die dekens niet al te duur)

Maar zoals eerder gezegd, voor de rest zijn ze best wel lief hoor... :I:
"It takes nothing away from a human to be kind to an animal"
Sassy
moderator
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Sassy »

Van het aanrecht af eten stelen, dat deed onze Easy vroeger, met vers vlees.

@Tony, ik heb ook een kaercher ramenwisser, was hier anders ook geen doen :mrgreen:
Afbeelding
janeway
Zeer actief

Ongelezen bericht door janeway »

Jep vers van de pers. De dame (herplaatsert van 7 mnd) heeft ui een tas van 1 van de kinderen een deobus te pakken gehad. Ik hoorde ineens iets sissen en dacht wtf. Bus leeg netjes 2 gaten, hond stinkt naar deo uit de bek. Verder is ze best lief maar zo ondernemend.
[/list]Koda heeft ook een facebookpagina

Afbeelding
ranetje
Zeer actief

janeway schreef: 29 nov 2021 19:28 Jep vers van de pers. De dame (herplaatsert van 7 mnd) heeft ui een tas van 1 van de kinderen een deobus te pakken gehad. Ik hoorde ineens iets sissen en dacht wtf. Bus leeg netjes 2 gaten, hond stinkt naar deo uit de bek. Verder is ze best lief maar zo ondernemend.
:mrgreen:
Schrok ze er niet van?

Een van mijn teckels heeft ooit een aansteker geperforeerd.
Hij schrok enorm van het gesis :lol1:
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

ranetje schreef: 29 nov 2021 20:59
janeway schreef: 29 nov 2021 19:28 Jep vers van de pers. De dame (herplaatsert van 7 mnd) heeft ui een tas van 1 van de kinderen een deobus te pakken gehad. Ik hoorde ineens iets sissen en dacht wtf. Bus leeg netjes 2 gaten, hond stinkt naar deo uit de bek. Verder is ze best lief maar zo ondernemend.
Schrok ze er niet van?

O jee :LOL:
Afbeelding
janeway
Zeer actief

Ongelezen bericht door janeway »

alm@ schreef: 29 nov 2021 21:28
ranetje schreef: 29 nov 2021 20:59
Schrok ze er niet van?

O jee :LOL:
]
Ja best wel. Maar ik denk niet dat ze er van geleerd heeft haha
[/list]Koda heeft ook een facebookpagina

Afbeelding
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

Taran heeft zichzelf gekeerd hoe hij de vuilnisbak open moet maken. Hij heeft vooral een voorkeur voor de plasticbak.

Komt hij daar iedere morgen met zijn blije bakkes aanhobbelen met weer een halve plastic zak achter zich aan slepend.

Karma, die heeft zich ontwikkeld tot een onderbroeken en oordopjes dief.
Onderbroeken uit de wasmand, oordopjes van mijn nachtkastje. En ze vreet alles op. Dus sta je daar drolletjes te rapen met felgekleurde afgeknauwde stukje oordop erin met hier en daar een pluk katoen van een onderbroek vsn de Action.

Kien is eigenlijk best behoorlijk braaf. Tenzij er iets op de aanrecht ligt dan. Dan niet meer. Dan veranderd zijn lange slanke setternekje in standje giraf en als we niet snel genoeg zijn staat meneer bovenop de aanrecht om even te checken of er nog wat ligt wat we vergeten zijn aan hem te geven……..
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Elco en Gait maken nog weleens ruzie. Al klinkt het erger dan het is, volgens mij. Ik liet het net even gaan. Ik kwam namelijk binnen met een pot vol verse thee, dus iets doen, kon pas na het neerzetten van de thee en toen waren ze al klaar. Elco begon, zoals hij tegenwoordig vaker doet, tegen Gait te blaffen zodra ik binnen kwam. Gait stormde er al grommend op af, gaf Elco een ferme pets met z'n voorpoten, daarna hoorde ik nog wat gemopper en vervolgens kwamen ze gezellig samen bij mij kijken.
Zo overdag vind ik het niet heel erg (liever niet, maar vooruit), maar ze doen het ook wel vlak voor bedtijd, dus om een uur of twaalf en deze huizen zijn toch wel vrij gehorig... Dus ja, een beetje stout zijn ze wel. Maar over het algemeen zijn het gewoon heel lieve, brave, gehoorzame hondjes
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

Hier is Ninthe de stoute hond. Steelt van alles. Ik heb een mooie handwerktas waar je de bollen wol in doet en via een soort gleuf komt dan de wol naar buiten en kun je haken. Als je even klaar bent stop je jou haakwerk in de tas. Heel handig.
Nu heeft Ninthe in de gaten hoe de tas open moet. Ze steelt dan bij voorkeur de haaknaald want die heeft/had een rubberen handvat.
Gisteren had ze helemaal onder uit de tas een bol katoen te pakken. Toen ik thuis kwam was er niets van over. Het heeft me 1 uur gekost om alles uit de knoop te halen.
Je kunt niet iets weg leggen of ze vindt het wel.
Afbeelding
gevni havanezers
Lizfun
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Friese stijbij/bordercollie

Ongelezen bericht door Lizfun »

Jaimy bijna een jaar, dus een beetje aan het uittesten.En was een uurtje langer weg van thuis, dan krijg je dit. Alles ligt nu dus hoog en is mijn huis erg opruimt dat is dan het voordeel ervan 😆
Afbeelding
Marion.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Marion. »

Habibi schreef: 26 nov 2021 20:55 Percy heeft 1 heel stout randje, maar wel een waar ik af en toe om moet grinniken.

Hij heeft iets met ondergoed. Het jatten van mij sokken is echt een hobby (En als ik pech heb ander ondergoed :schrik: :Q: )

Uit de vuile wasmand, uit de schone wasmand, uit de wasmachine of de droger als hij me te snel af is...

Op zich geen drama, hij sloopt niet, sjouwt er met een ultiem trotse bek mee rond en geeft het dan weer netjes af.
Maar die keer dat ik visite had, en hij inees met een BeHa voorbij kwam stuiteren vond ik iets minder geslaagd..... :schrik: :LOL: De draak.
Teun kickt op de boxers van Pieter. Is hij zich aan het douchen, zie ik Teun naar beneden komen met een boxer van hem. Eventjes heel schalks naar mij kijken en direct door naar buiten. Heb door het raam eens bekeken wat ze ermee deed. Ze ging ermee naar een schuilplekje en kwam zonder terug. Toen zij aan het wandelen waren ben ik naar dat plekje gegaan, en daar had ze hem verstopt (heb hem gewoon laten liggen). 's Middags, gewoon echt uren later na haar slaapje, ging ze weer naar buiten en rechtstreeks naar dat verstopplekje. Pakte de boxer en ging op het gras er lekker op lopen tullen. Gek ding! Ze weet ook echt precies waar ze iets verstopt heeft (zo klein is onze tuin niet haha).

Maar daar mag ze niet voor in de zak naar Spanje hoor, want ik vrees dat ze net zo vrolijk met Piet mee huppelt dan met Pieter :cry:
Groeten Marion en lieve knuffels van Teun en Ted

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”