Over het algemeen zijn ze best lief al zijn Joep en Tina samen veel meer hond dan ik ooit voor ogen had, die moet ik tussendoor écht even scheiden om (tijdelijk) rust in huis te krijgen... (Vanaf de 11de december weer wat rust in huis, dan wordt Joep opgehaald en gaat 'gelukkig' naar zijn nieuwe baasje toe... Al zal ik wel juist hem vreselijk gaan missen, dat is ook echt de gangmaker/clown in huis maar daarnaast ook ontzettend lief..

)
Keet houd van eten, véél eten en álles eten...
Als ik hier iets op de aanrecht laat staan en ik ben 1 minuut boven dan is het op. Die hekst springt er vanuit stilstand op. Bartje die zijn kop nog niet hoeft te strekken om eraan te komen blijft er wel altijd af. (Al kan ik dan wel gerust mijn eten op de salontafel laten staan, daar komt echt niemand aan.)
Sassy schreef: ↑27 nov 2021 13:39Het stoutste wat ze hier doen is de ramen van de terrasdeuren in de keuken te "wassen".
Ik krijg ze verdorie maar niet aangeleerd dat netjes streeploos te doen, nu zien we na de wasbeurten telkens minder als van te voren
Zoals op veel foto's te zien is, dat doen ze hier dus bij het woonkamerraam... (extra zo'n elektrische ramenwasser voor aangeschaft) Zodra ik de ramen gedaan heb duurt het nog geen 10min of het raam is weer terug bij af.
Oh ja, Bill durft gatenkaas te maken van dekens...leert ie ook maar niet af

Dát doet Bartje ook maar dan weer alleen met fleecedekens. Het begint met erop te sabbelen, dan ieniminie gaatjes en tenslotte bestaat die nog alleen maar uit gaten of repen...

(gelukkig zijn die dekens niet al te duur)
Maar zoals eerder gezegd, voor de rest zijn ze best wel lief hoor...